-Mama , nu-mi spune ca vorbeati de mine... spune Harry , pe un ton dur . Margi chicoteste , dar eu doar il privesc fiind cuprinsa de tot felul de ganduri... Desi Harry e un barbat chipes , destept si manierat , nu mi-l pot imagina ca fiind mai mult decat un profesor sau paote un prieten pentru mine... Pur si simplu nu pot... Relatiile de genul asta , intre profesori si elevi sunt interzise si nu as face asa ceva niciodata , dar nu asta e singurul motiv pentru care nu-l voi putea iubi pe Harry vreodata... Intre noi nu exista acea chimie , care a dracului sa fie ea , ca intre mine si Luke e asa de puternica , incat a inceput sa faca si experimente... -Bry tocmai imi spunea ca am un fiu minunat... zice Margi , iar pe fata lui Harry apare un zambet , iar privirea lui cade instantaneu pe mine... -Serios ?! Ah , pai atunci puteti continua cu barfa ... spune Harry amuzat ... Eu chicotesc , apoi zic : -Da , asa e ... Esti un director ... promitator . Eu am zis asta cu un ton serios , dar incercand sa fac o gluma , caci Harry e dezamagit de raspuns ... Eu si Margi incepem sa radem , iar Harry spune : -Credeam ca poate sunt mai mult decat un director.... Eu ma opresc din ras , nemai luand asta ca pe o gluma... El vazand fata uimita a mea , incepe sa rada , platindu-mi cu aceeasi moneda... -Bine jucat ... spun eu , iar el imi face cu ochiul , spunand : -Nu e doar un joc... Eu nu ma joc. Chipul meu devine din nou unul serios , cazand iarasi pe ganduri . ?Harry chiar isi doreste o relatie cu mine ? Ce ar trebui sa fac ? -In fine , sa lasam asta ... Nu de asta sunt aici , vom discuta aspectele astea mai tarziu , acum vreau sa-ti spun ca in zece minute va incepe activitatea de astazi... Eu aprob dintr-o miscare a capului , apoi o salutam amandoi pe Margi , indreptandu-ne spre curtea din fata a scolii . Nici nu pasesc bine pe iarba verde , caci deja toate privirile sunt pe mine... E a doua oara cand eu si Harry ne facem aparitia impreuna , iar fetele de aici nu-s prea incantate... Dar cel mai nervos e Luke , care o data vazandu-ma , se ridica in graba de pe o banca , indreptandu-se fulger spre noi... Era nervos , iar asta era evident... -Eu o sa plec... spun eu , incercand sa scap de o scena de a lui Luke . Dar Harry ma prinde de mana , apoi imi spune ,in timp ce degetele noastre erau incolacite : -Nu ... Ramai aici ... Ti-am promis o lectie de desen , nu ? El chicotea , dar eu imi spuneam rugaciunea in gand , caci stiam ce urmeaza in viitoarele 30 de secunde... Nici nu apuc sa spun ceva . caci o mana se aseaza pe cealalta mana a mea , tragandu-ma cu putere de langa Harry . Ma uit la cel ce ma trage si-l vad pe Luke , caruia ii iesea fum pe urechi... Harry era confuz si nu stai ce se petrece , dar eu ii fac semn ca-s ok si ca revin imediat , crezand ca e cazul sa lamuresc niste lucruri serioase cu Luke . -Ce dracu crezi ca faci ?! zice Luke , mai mult tipand , cand ajungem mai departe de restul lumii , putand sa discutam in liniste... El ma uit urat la el , apoi spun enervandu-ma : -Ce dracu fac eu ?! Ce naiba faci tu ?! De ce ma tragi asa ?! Si de ce tipi la mine ?! El rade ironic , urmand sa zica : -De cand umblii cu el ?! -De cand e treaba ta ?! -Stii ca lumea spune ca ti-o tragi cu el ?! -Stii ca putin imi pasa ?! -Poti dracului sa nu-mi mai raspunzi cu o alta intrebare ?! zice Luke nervos , din cauza schimbului de replici dintre noi... -Dar tu poti sa nu mai tipi ?! Zici ca cine stie ce-am facut ... Nu-ti sunt datoare cu nicio explicatie , asa ca nu mi-o cere , caci n-o s-o primesti ... -Eram sigur ! Nu vrei sa raspunzi pentru ca e adevarat ! Tu chiar te culci cu el ! Esti o tarfa ! spune Luke , ceea ce ma raneste cumplit... Ochii incep sa ma usture , anuntand ca lacrimi o sa-mi apara curand , dar eu las asta deoparte , ridicandu-mi mana si lipind-o cu mult zgomot de obrazul lui Luke . -Ti-am mai dat o palma si prima data cand m-ai facut asa , ti-am dat-o si pe-a doua , nu ma fa sa ti-o dau si pe-a treia ! Nu-s o curva ! Si ce e intre mine si Harry chiar nu te priveste ! Da ! Eu si Harry suntem mai mult decat lasam sa para ... spun eu , mintind in legatura cu ultima parte... Desi Harry si-a marturisit sentimentele pentru mine si ne-am sarutat , noi nu suntem intr-o relatie si nici nu vom fi , doar ca Luke merita o lectie si sa fiu a dracului daca nu eu o sa i-o dau ! Nu astept altceva din partea lui , el fiind uimit ca a reusit performanta de a primi doua palme de la o fata ... Ceea ce nu i s-a mai intamplat pana acum , dar stiti cum se spune ”Toate au un inceput” ... Ma duc spre adunatura de adolescenti si ma asez pe un scaun , in fata mea fiind sevraletul si cateva culori ... Iau o pensula , apoi o inmoi in culoarea albastru , apoi ma pierd in ganduri si-n desen... Dupa vreo ora de picatat , desenul a iesit unul chiar reusit... Era o campie plina cu flori frumoase si colorate , deasupra carora era un cer albastru senin... Culoare asta de albastru ma face sa ma gandesc la ochii minunati ai lui Luke... Chiar , nu l-am vazut pe Luke aici... Ce o fi patit ?! Eh , cred ca pictira nu-i punctul lui forte ... Dau sa ma uit printre adolescentii ce inca lucrau la ”operele” lor... Erau toti , absolut toti la aceasta activitate ... Doar 3 persoane lipseau de aici ... Kate , care e bolnava , Luke si ... Harry ... Ce dracu se petrece aici ?! gandesc eu confuza , imaginandu-mi ca aceasta coincidenta e prea mare . -Hei , ai auzit ce s-a intamplat ? imi sopteste o fata cu care pana acum am mai schimbat vreo doua vorbe de cand sunt aici... Eu ma incrunt , apoi spun : -Nu , ce s-a intamplat ?! E totul ok ? -Pentru noi da , dar nu pot spune acelasi lucru despre Luke... ............................................................................................................................................................................................................. Buna ! Ce mai faceti ? Multumesc pentru voturi si comentarii ! :* :* Vreau sa va intreb daca va place cum decurge aceasta poveste... Adica are parte de o actiune ”liniara” sau e cam incurcata ? Eu nu stiu ce sa zic , de aceea va cer parerea... P.S: Scuze de greseli !
CITEȘTI
Scoala de corectie(+18)*Luke Hemmings*
FanfictionOrice lucru isi are consecinta, la fel si actiunile unei adolescente rebele, menite sa-l enerveze pe tatal sau. Ajunsa intr-o scoala de corectie pentru copii sofisticati, in care puterea banilor se resimte, fata trebuie sa treaca peste multe, chiar...