-Asteapta! Spun eu, dintr-odata, facandu-l pe Harry sa tresara. Se uita la mine confuz, asezandu-si mana pe volan. Deblocheaza usa, mi-am uitat lucrurile cu care am venit aici si pe care mi le-au luat... continui eu, iar Harry ofteaza, apoi spune deschizand usa: -Du-te si spunei lui Margi sa ti le dea... Ea stie unde sunt, dar grabeste-te, trebuie sa plecam... Eu aprob dintr-o miscare a capului, apoi ies din masina, indreptandu-ma spre cabinetul medical, unde o s-o gasesc pe Margi. Chiar am nevoie de lucrurile acelea, adica telefonul si cele cateva bijuterii pe care le aveam erau importante, dar cel mai mult medalionul pe care l-am primit la aniversarea de 8 ani de la tata si ce-mi este ca o amuleta norocoasa...Iar asta imi aduce din nou aminte de tata, care a uitat de mine si care nu a vrut sa ma viziteze... Asta ma doare, ma raneste cu adevarat... ... Ajung in fata cabinetului medical, apoi urc cele cinci scari de la intrare, dar cand sunt pe cale sa apas pe clanta, din interior pot auzi o voce cunoscuta ce tipa, nervozitatea fiind prezenta in glas: -Iti jur ca dupa ce ma intorc, o sa te omor cu mana mea! Luke! Constientizez eu imediat, sufletul meu luand-o la goana cand i-am auzit gladul. Raman impietrita pentru cateva minute , timp in care respiratia mea devine neregulata, iar mana ce era pe clanta incepe sa-mi tremure. Dupa acele momente, decid ca fac stanga-nprejur , nefiind pregatita sa-l vad pe Luke, care pana la urma m-a parasit fara sa se uite in spate. Nu stiu de ce ar mai fii venit inapoi... nu-i inteleg motivul pentru care s-a intors dupa ce a plecat la prima ocazie ivita... Imi pare rau s-o las pe Margi cu Luke in acel cabinet , dar ... Dupa doar cativa pasi, ma opresc, parca involuntar, intorcandu-ma si pornind-o in pasi alergatori spre cabinet. Trebuie sa stiu de ce m-a lasat aici... De ce m-a mintit... ................................................................................................. Hei! Scuze de greseli si de schimbarile radicale de comportament pe care le are Bry, doar ca... nu stiu, asa e ea: )))
CITEȘTI
Scoala de corectie(+18)*Luke Hemmings*
FanfictionOrice lucru isi are consecinta, la fel si actiunile unei adolescente rebele, menite sa-l enerveze pe tatal sau. Ajunsa intr-o scoala de corectie pentru copii sofisticati, in care puterea banilor se resimte, fata trebuie sa treaca peste multe, chiar...