Capitolul 25 - Vizite...

8.9K 548 36
                                    

-Poftim ?! spun eu , uimirea cuprinzandu-ma intru-totul...                                                                                 -Ce ai auzit papusa , acum gata cu vorbaria , azi avem planuri... spune el , apoi ma trage de mana spre biroul sau.   Intram in liniste , apoi el se aseaza la birou , deschizand un dosar .                                -Vino in poala mea... Spune Harry , iar eu il privesc ca pe felul 20 . Pornesc la drum , dar nu spre Harry , ci spre usa , fugind sa ies mai repede din birou .  Deschid usa , apoi o tasnesc pe usa , in momentul asta facand cel mai mare efort din viata mea... Alergam !  Il puteam auzi la Harry venind dupa mine si strigandu-ma , dar in mai putin de 3 minute , am ajuns in cantina . M-am intors si l-am vazut pe Harry lovind cateva dulapioare , apoi intorcandu-se in biroul sau , injurand in barba... Oftez usurata , apoi ma indrept spre Kate .                                                                                                                    -De ce esti suparata ? o intreb , vazand ca e trista si se joaca cu paiul in suc .                                            -Nu-s suparata... raspunde ea sec , continuand sa priveasca in gol .                                                            -Sigur ! Iar eu o sa iau 10 in testul ala ! spun eu , sarcastica , evident . Ea chicoteste slab , iar eu continui . Acum serios , ce ai patit ?                                                                                                                       -Iti spun , dar nu te superi , ok ? zice ea , muscandu-si buza .                                                                       -Nu ma supar , doar spune-mi odata .                                                                                                                 -Ok... Pai sa vezi... Cat timp am fost la cabinetul medical , Calum a fost alaturi de mine si am vorbit vrute si nevrute in perioada aia... Iar de atunci , eu si Calum ... suntem impreuna ! spune ea incet , dar grabeste pasul la ultima parte , facandu-ma aproape sa nu inteleg ceea ce a spus . Am deschis gura sa tip si sa ma cert , nevenindu-mi sa cred ca o fata draguta si adorabila ca si Kate , poate sa fie cu un badaran ca si Calum... Nu vroiam s-o raneasca , acesta fiind motivul pentru care as fi tipat , dar apoi am privit din toate unghiurile si mi-am dat seama ca eu nu-s in masusa sa ma opun relatiei lor... Adica serios , pot sa-i spun eu 30 de discursuri ce sa-l dezavantajeze pe Calum , dar cu ce rost ?! Chiar vroiam ca si Kate sa fie fericita , asa ca am deschis gura , dar am spus :                                        -Ma bucur pentru tine... Ea ma priveste cu ochii cate cepele de uimire , apoi spune ;                               -Poftim ?! Unde-i scandalul ? Unde-i cearta si unde-i  Bry cea ce vrea sa-l omoare pe Calum ?! Eu chicotesc slab , apoi spun :                                                                                                                                       -Hei , eu sunt alaturi de tine si de acord cu tine , iar daca tu crezi ca langa ... Ca-Calum tie bine , atunci si eu cred la fel !                                                                                                                                            -O sa incerc sa ignor tonul de scarba pe care i-ai pronuntat numele , dar iti multumesc ! Se pare ca azi nu vom avea de-aface cu ”Bry - spargatoarea de nuci ”                                                                            -Poftim ? intreb eu , confuzia citindu-se pe fata mea . Kate chicoteste slab . apoi spune :                       -Eh , dupa cate i-ai facut lui Luke , Calum a inceput sa-ti spuna asa... Chiar , ce s-a mai intamplat cu Luke ? continua ea , facandu-ma sa-mi amintesc de Luke , ce probabil inca e in carcera batut...           -Eh ... nu mare lucru , raspund eu , la fel de sec ca si ea .                                                                              -Hei , eu ti-am spus despre idiotul de Calum ! Acum spune-mi si tu !                                                           -Ma bucur ca-ti dai seama ca e idiot... spun eu amuzata .                                                                               -Niciodata nu am negat... zice ea , izbucnind in ras . Dar lasand asta la oparte , tu nu esti ok... Ce ti s-a intamplat si tie ?                                                                                                                                                 -O sa-ti spun , dar nu  vreau sa faci ca si o crizata , ok ?! spun eu , iar ea isi da ochii peste cap . Luke mi-a spus ca ma iubeste , iar eu i-am spus inapoi asta...                                                                                  -Nu pot sa cred ! Perfect ! striga ea , aplaudand entuziasmata . Asta inseamna ca sunteti impreuna !   -Nu , nu asta insemna... Inseamna doar ca ne-am marturisit ce simtim unul pentru altul ... Dar nu suntem impreuna... Dar ce-a mai mare problema e ... Harry , continui eu , iar pe fata lui Kate pot citi ingrijoararea . El ... el se da la mine .                                                                                                                   -POftim ?! Animalul ! striga ea , atragand cateva priviri asupra noastra .  Eu imi dau ochii peste cap , dar ea continua :  Asta nu-i ok ! O sa-i arat eu lui cand o sa... dar o intrerup , spunandu-i :                      -Las-o mai moale Superman ! Nu vei face nimic... Ma descurc eu cumva... O sa scap de el , bine ?  Ea tace , incercand sa ignore sa raspunda .  Bine ?! continui eu pe un ton mai ridicat , ceea ce-o face sa murmure un ”Bine...” cam strans de gat .                                                                                                      Nu apucam sa vorbim mai mult , caci se suna , anuntand ca incepe urmatoarea ora . Ne ridicam cu totii de la mese si incercam sa iesim din cantina , dar suntem opriti de Margi , Harry si secretara scolii acesteia de corectie , care intra in cantina . Margi era vesela , zambindu-ne , ca de obicei ;  secretara avea o fata plictisita , vazandu-se pe fata ei ca nu are chef de scoala asta  , de noi sau de orice rahat legat de viata . Cel ce ma facu sa ma tem putin , a fost Harry ce era foarte nervos .             -Fiti atenti ! Azi , dupa terminarea cursurilor , vor avea loc cateva ore de vizite , ok ? Azi vor putea veni membrii familiei voastre sau prieteni la voi... Nu va faceti griji , i-am anuntat deja pe toti , care sunt deja pe drum... spune Harry , iar un val de entuziasm ii cuprinde pe majoritatea copiilor. Unii erau de-a dreptul extaziati , iar altii nu prea... Din diferite motive... Ori parintii lor nu mai traiau , sau erau de la casa de copii , ori erau certati... Iar eu ? Eu nu stiam cum ar trebui sa ma afecteze asta ... In mod negativ sau pozitiv ?                                                                                                                                      -Nu pot sa cred !  Poate o sa vina Deea ! spune Kate vesela . Dupa cateva minute de sarit in sus , Kate imi spune ca Deea e prietena ei ... Eu atunci ii zambesc fals si spun si eu :                                         -Va veni tata... Ea ii zambeste , crezand ca e o veste buna , dar eu inca sunt sub semnul intrebarii... ............................................................................................................................................................................................  Salut ! Multumesc de voturi si comentarii ! :*  Poate puteti trece si peste cartea mea  Nu te pune cu criminalul...(+18)   .  Multumesc !  Scuze de greseli ! :)                                                                                                                    

Scoala de corectie(+18)*Luke Hemmings*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum