-Poftim ?! intreb eu , inca nevenindu-mi sa cred cele auzite . Luke chicoteste , apoi imi mai spune odata : -Te plac... Inima mea bate de 1000 de ori pe secunda , anunatandu-ma ca mai are putin si-mi sare din piept... Ma uitam la el , ca vitelul la poarta noua , nestiind ce sa zic... Sa-i spun ca si eu il plac ?! ma intrebam eu in gandul meu , dar apoi imi dau seama ca Luke e un idiot ... Mi-a facut mult prea mult rau , iar acum sa ii spun ca-l plac ?! Eram confuza... Decid sa ma fac ca ploua , apoi il iau de mana si incepem iar sa mergem , marind pasul . Cred ca desi i-as spune ca-l plac , ar fi degeaba ca el e beat... Asa ca mai bine astept pana maine dimineata , apoi i-o pot spune ... Da , asa o sa fac ! In sfarsit o sa pot sa-l tin in brate si sa-i spun ca tin la el . -Ma urasti ? se aude vocea ravasita a lui Luke . Eram chiar in fata camerei lui , eu decizand ca desi e baiat mare , la cat de beat e , ar fi mai bine sa-l conduc eu pe el pana la cabana lui . -Nu... Acum intra in camera si culca-te ! zic eu , apoi pe chipul meu trist si alb ca varul se schiteaza un mic zambet . -Promiti ca vi maine la mine ? zice Luke , facand o fata de copilas mic , a dracului de adorabila . -Promit ! zic , apoi Luke intra in camera lui , dar inainte sa inchida usa mai aud un Imi pare rau din partea lui , asta aducandu-mi aminte ce viata goaznica am . Intru in camera mea , iar Kate inca nu e aici , asta insemnand ca Margi a decis sa o mai tina putin lin cabinetul medical . Ma trantesc in pat , apoi incep sa plang in hohote . Ma simteam goala ... murdara ... folosita . Ma uram ! Imi doream sa mor ... Sa dispar ... Dar apoi in minte mi-a aparut imaginea lui Luke si cuvintele sale din seara asta Te plac... Desi erau doau doua cuvinte amarate , ele m-au bine-dispus instantaneu , asa ca mi-am sters lacrimile amare , apoi m-am dus spre dulap , de unde am scos pijamalele , pe care le-am imbracat rapid , caci imi era frig . M-am bagat in pat , inchizand ochii care erau obositi , lasand inca un rand de lacrimi sa-mi traverseze obrajii infierbantati. Ma trezesc de dimineata , mai devreme decat e trezirea oficiala a intregii scoli , apoi intru la dus , imi sterg parul blond , apoi ma imbrac repede , cu gandul de a ma tine de promisiunea facuta aseara . Ma incalt , apoi ies tip-tip pe usa , dorind sa nu atrag prea multa atentie asupra mea... Ies din cladirea cu camerele fetelor , inaintand acum spre cea a baietilor , cu intentia de a merge la Luke si de a-i spune ca si eu il plac . Eram entuziasmata ... Ajung in fata camerei lui , iar pentru un moment ma opresc , gandindu-ma la Calum , care ii este coleg . Ce o sa fac cand il vad ? Adica nu e doar Luke acolo... Decid sa alung gandurile rele , apoi apas increzatoare pe clanta , fara a mai bate , stiind ca e un gest facut degeaba... E devreme , iar cred ca Luke nu s-a trezit pentru a-mi raspunde . Usa se deschide , auzindu-se un scartait usor de la balamalele ruginite si vechi ... Intru in camera cu putina retinere , apoi constat ca e bezna totala in camera . Imi mijesc ochii , dar tot nu vad nimic . Dintr-o data inima imi sare din piept la contactul neasteptat al unei maini reci pe gura mea . Tresar , dar sunt luata mai mult pe sus de doua brate puternice si scoasa din camera . Nici nu ma dezmeticesc bine , caci ochii mei cad pe un Luke nervos ce-mi spune : -Ce dracu faci aici ?! Eu doar il privesc confuza , apoi replic : -Tu mi-ai spus aseara sa vin ... Aud chicotul lui Luke sarcastic , apoi cuvintele lui ce ma fac sa-mi dau seama ca eu sunt doar o idioata : -Serios ?! Si tu faci ce zice unul ce e mort de beat ?! Ce ti-am mai zis aseara , ca te iubesc ?! tonul lui era unul sarcastic , iar eu imi puteam da seama ca pe langa sarcasmul sau arogant era prezenta si nervozitatea... Ochii mei se umplu de lacrimi , caci desi el o ia ca pe o gluma , defapt aseara chiar imi zisese ca ma place ... -Luke tu... incerc eu sa zic , dar Luke ma intrerupe : -Eu ce ?! Intelege ca eram beat si vorbeam prostii ! Nu stiam ce e cu mine... Pleaca si uita ce s-a intamplat aseara ! vocea lui se ridica din ce in ce mai mult , iar in mine se instala panica si dezamagirea... -Vrei sa uit totul ? zic eu , iar Luke se grabeste sa raspunda : -Da , asta vreau ! Eu dau usor din cap , in semn ca am inteles , apoi o lacrimi cade in mod lenes pe obrazul meu , dar continui sa spun : -Bine , dar vreau sa stii ca in momentul de fata ... te urasc ! Nu apuca sa-mi mai raspunda , caci ma intorc sa plec , lasandu-l cu ochii in soare . Nu pot sa cred ca eu am pus botul la abureala lui ... Poate a zis-o doar pentru a ma face sa nu zic nimanui de cele intamplate aseara ... E un asa de mare idiot ! Luke P.O.V. Aseara am baut mult , dar imi aduc aminte ca am luat-o pe Bry cu mine in padure... In rest totul e in ceata... Nici nu am putut sa dorm bine azi noapte , nestiind ce dracu am putut sa-i fac fara sa vreau... De asta i-am si spus sa uite tot ce s-a intamplat ... Nu stiam ce am facut si ma temeam sa nu fi dat cu batul in balta si sa-i fi facut rau... Sunt un idiot ! Bry P.O.V. Acum eram la inviorarea de dimineata , iar gandul meu era complet plecat din lumea asta . Ma gandeam la cat de usor am fost dusa de nas... la ce putin s-a chinuit sa ma abureasca , iar eu i-am cazut in plasa ca o idioata... Faceam ceva exercitii , pana cand in fata noastra apare un tip inalt , bine-facut , cu par cret si cu ochii verzi ce era bine imbracat . Era aratos... Foarte aratos... -Buna ziua ! De azi eu voi fi directorul acestei scoli de corectie ! Ma numesc Harry Styles si am 25 de ani ! Sper ca totul va decurge bine si ca nu vor exista intamplari neplacute... zice el , eu dandu-mi seama ca Black a fost dat afara . Era si cazul ! Toti il priveam cum se indeparteaza , intrand in cladirea unde urma sa-si aiba biroul . Era un tip ... aratos , gandesc eu , parca uitand de incalzirea de dimineata .................................................................................................................................................................................................................. Salut ! Sper ca nu v-ati asteptat la intorsatura asta de situatie ... :D :D si ca a fost ceva ce va luat prin surpindere ... Mersi pentru lectrui , voturi ci comentarii !! P.S. Scuze de greseli !
CITEȘTI
Scoala de corectie(+18)*Luke Hemmings*
FanficOrice lucru isi are consecinta, la fel si actiunile unei adolescente rebele, menite sa-l enerveze pe tatal sau. Ajunsa intr-o scoala de corectie pentru copii sofisticati, in care puterea banilor se resimte, fata trebuie sa treaca peste multe, chiar...