Capitol 5 - Nu vei pleca virgina de aici !

10.8K 651 8
                                    

-Da-mi drumul ! tip eu la idiotul care ma tinea ca pe un sac de cartofi .                                                       -Linisteste-te ! Va fi o placere sa-ti petreci noaptea cu mine ... spune el , asezandu-ma pat , apoi incercand sa-mi dea tricoul jos .Eu il imbrancesc , apoi il lovesc cu putere in zona interzisa . El cade la pamant , avand fata rosie si tinandu-se de pretioasele-si bijuterii .                                                           -Curvo... striga el indurerat . Nu putea sa se ridice de jos din cauza impactului pe care l-a avut genunchiul meu barbatiei sale . Ma ridic repede din pat , repezindu-ma spre usa metalica , incepand sa bat cu pumnii si picioarele in ea , strigand dupa ajutor . Dar nimeni nu venea sa ma scoata , nimeni nu ma ajuta ... Era liniste pe hol... Eram speriata ... Ce dracu sa fac acum ?! gandesc eu , incercand sa gasesc o solutie sa nu-mi pierd virginitatea in cel mai nepotrivit moment .  Luke se ridica in graba . apoi vine spre mine , cu ochii negri de furie si pumnii inclestati .                                     -Planuiam sa fiu bland , dar tocmai m-ai facut sa ma razgandesc ! dupa care nu mai zabovi si incepu sa traga de hainele mele , iar gura poposea pe gatul meu infierbantat .                                          -Lasa-ma ! tip eu , incercand sa ma eliberez din bratele lui , dar nu reuseam decat sa-l fac sa fie din ce in ce mai brutal . Strigam cu putere dupa ajutor , dar era in zadar ... Eram pierduta ... gandesc eu , dar dintr-o data o voce de femeie imi inveseleste ziua :                                                                                    -Ce se intampla ?! Oh , Britany , esti bine ? Era Margi ! gandesc eu vesela . Am inceput sa ma zbat cu putere si sa strig :                                                                                                                                                 -Margi ! Ajutor ! Sunt aici ! Dar Luke nervos , ini da o palma , apoi imi spune in sopata :                          -Baba aia e pe hol , daca vine aici , iti voi face viata un calcar ! Ai inteles ?                                              -Da... dar nu zic bine asta , ca incep sa strig din nou dupa Margi .  Usa se deschide cu repeziciune , iar pe ea isi face aparitia chipul ingrijorat al femeii . Era terifiata de scena din fata sa . Luke era peste mine , eu aveam tricoul rupt si era evident ca dusesem o lupta pana sa ajunga ea aici .              -Oh , scumpo ! spune ea , venind repede langa mine , ajutandu-ma sa ma ridic de sub Luke . Nu cedeam ca o sa devi ca si Black ! Imi faci sila , Luke ! Erai un copil bun inainte ... scuipa Margi , apoi plecam din carcera , lasand un Luke nervos , ce lovea peretii cu pumnii .  Aud inainte de plecare vocea sa ragusita :                                                                                                                                                   -Crezi ca s-a terminat aici ?! Iti jur ca nu vei pleca de aici virgina !        Noi iesim pe hol , eu fiind inca speriata .                                                                                                                                                                     -Oh , Margi , nici nu stii cat iti sunt de recunoscatoare ! Iti multumesc ! Nu stiu ce as fi facut ... dar sunt intrerupta de glasul ei calm :                                                                                                                         -Stiu scumpo... Eram sigura ca ceva necurat era la mijloc , asa ca nu puteam sa nu vad ce se intampla . Dar vom discuta dupa asta . Sa mergem s-o luam si pe Kate ! zice ea , amintindu-mi ca si prietena mea era in aceasi situatie ca si mine , cu un tip la fel de crud si nemilos ca si Luke , Calum .        Margi ma indreapta spre o carcera la etajul cu numarul 1 , de pe acre se puteau auzi plansetele lui Kate . O Doamne ! Eu iau cheile din mainile lui Margi si alerg spre carcera din care se auzeau zgomotele , apoi o deschid , intrand fara sa ezit in incapere . Acolo era o scena terifianta ! Kate era intr-un colt , ghemuita , doar in lenjerie intima, iar Calum era in fata sa , avand in mana o curea . Pe maini avea urme rosii , mai exact pe incheieturi , ceea ce ma facu sa-mi dau seama ca a fost legata de catre monstrul din fata mea . Kate se ridica , apoi imi sra ein brate , iar Calum nervos , incearca sa ma lovesca , dar Margi intervine , spunand :                                                                                                 -Si tu , Calum ?! Imi erati ca doi fii... Dar nu vreau sa mai aud de voi ! De niciunul ! tipa ea , facand referinta cred ca la el si Luke . Calum doar ne privea cu ochii furiosi si-i spune lui Kate inainte sa iesim pe usa :                                                                                                                                                           -Vei vedea tu data viitoare !                                                                                                                                         Kate incepe sa tremure , dar Margi ii da o patura , acoperindu-i trupul , apoi ii spune :                     -Totul va fi bine ! Va promit fetelor !                                                                                                                                  -Dimineata-                                                                                                                                                      Ne trezim amandoua bulversate . Cauza trezitului noastru e un fel de alarma ce se aude de afara .    -Asta e semnalul de trezire dimineata ... spune , cascand Kate .                                                                   -Ce se va intampla acum ? intreb eu , privinde pe geam .                                                                               -Vom coborî sa facem inviorarea de dimineata , ce dureaza o ora , apoi mergem la micul dejun .          -Oh... spun eu . Esti bine ? intreb eu , facand-o pe Kate sa fie nelinistita .                                                   -Nu chiar ... tu ?    spune ea , privindu-ma cu niste ochi tristi . Nu apuc sa raspund ca pe usa camerei isi face aparitia Margi cu un zambet cald :                                                                                                           -Sper ca sunteti bine ... Noi doar aprobam din cap , incercand sa nu o facem sa se ingrijoreze , dar defapt noi eram devastate . Avusesem o noapte de cosmar , cum am putea sa fim bine ?!                            Margi ne lasa niste lenjerie curata , zicand ca e ”ilegal” , adica nu avea voie sa ne dea lenjerie noua din-aia buna , din care purtam noi inainte . Cand intrem aici , ni se dadeau niste haine groaznice si lenjerie la fel .                                                                                                                                                     Dupa ce ne spalam si imbracam , coboram in curtea din spate a scolii , dand cu ochii de multimea de adolescenti obositi , ca si noi . Dar privirea mea cade pe chipul care nu transmite nicio emotie a lui Luke ........................................................................................................................................................................................................................ Buna ! Multumesc pentru voturi si comentarii !!! Scuze de greseli !

Scoala de corectie(+18)*Luke Hemmings*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum