Harry se apleaca spre mine , iar eu simt ... o senzatie ciudata ca asta ar fi complet gresit . Nu astept ca buzele lui rozalii si carnoase sa le atinga pe ale mele , caci imi intorc capul , ele atingandu-mi obrazul . El isi deschide ochii putin uimit , apoi spune : -Uite ... Stiu ca poate te simti prost ... Dar eu vreau sa-ti spun , ca desi sunt directorul acestui rahat de scoala , nu stiu cum , nu stiu de ce , dar cred ca m-am indragostit de tine . Sigur suna ciudat , doar ca s-a intamplat... Eu il privesc socata . Ce dracu ar trebui sa fac acum ?! gandesc eu , pana cand deschid gura si incerc sa leg niste cuvinte : -Asta e gresit... Am avea multe probleme... El chicoteste intr-un mod sarcastic , apoi zice : -Stiu , la dracu ! Stiu ! E gresit sa placi o eleva , dar la naiba ca eu am facut-o ! Stiu cat riscam , stiu ca tu esti inca minora , iar asta nu ar iesi bine daca cineva ar afla , dar nu am ce face ... Tin mai mult decat la o eleva la tine ... Esti perfecta ! Zambetul tau , vocea ta , ochii tai ... buclele tale galbene imi omoara sufletul... Eu inca privesc nelamurita . Inca nu-mi venea sa cred... Inca sper sa fie doar o gluma... Inca... oh ce dracu ! gandesc eu , apoi sar la propiu pe el si-mi lipesc buzele de ale lui , formand un sarut , pe care mai tarziu il voi regrete... bine spus mai tarziu . El imi raspunde repede la sarut , aducandu-si o mana pe coapsa mea stanga si pe cealalta in parul meu blond , pe care-l ravaseste . Buzele noastre dansau intr-un mod placut , dar nu excelent... Parca nu se potriveau . Sarutul asta e placut , dar nu perfect... Saruturile cu Luke erau... Stai ! De ce dracu ma mai gandesc la Luke ?! El a zis ca nu simte nimic pentru mine , iar eu nu vreau sa devin acea ciudata care e indragostita de tipul rau si pe care el o batjocoreste pentru dragostea pe care i-o poarta ... Nu ! In niciun caz ! Dupa inca cateva secunde , ne despartim din sarut , iar pe fata lui Harry se poate citi implinirea si satisfactia... Eu eram confuza , dar ii zambeam ... Desi in gandul meu repetam : ”Ce dracu ai facut idioato?!” . -Esti minunata... imi sopteste Harry la ureche , apoi imi saruta intr-un mod calm obrazul , care acum era rosu ca racul... Ma simteam prost pentru ceea ce am facut... Desi Harry e tanar si sexy , e totusi directorul scolii de corectie unde ma aflam... La dracu , eu sunt intr-o tabara pentru reglarea comportamentului , nu la SPA sau intr-un show gen ”Gaseste-ti un pretendent sau trageti-o cu toti”... -Trebuie sa plec... Spun repede , apoi ies din birou , fara ca macar sa mai privesc inapoi sau sa mai astept vreun raspuns de la Harry . Eram in curtea scolii , plimbandu-ma de nebuna... Eram cu capul in nori , gandul meu fiind complet in alta parte... Mergeam fara ca macar sa imi controlez picioarele... parca mergeau singure . As vrea sa spun tot ce am pe suflet acum cuiva... Ce n-as da sa fie Kate aici...Kate ! Oh Doamne , am uitat complet de ea ! Ce prietena mai sunt si eu ! gandesc eu , apoi o iau la fuga spre cabinetul medical . Intru val-vartej in cabinet , apoi ma uit spre pat , dar vad ca-i gol... -Cacat ! am zis nervoasa , caci Kate nu era aici , semn ca e deja la noi in camera , iar eu nu i-am fost alaturi ... Ma intorc sa plec , dar o voce cunoscuta ma opreste : -Kate e bine... Acum o ora am dus-o in camera voastra... Ma uit peste umar si-o vad pe Margi ce sterge cateva unelte specifice doctorilor... -Acum ma duc s-o vad ... spun intr-un suflet , dar Margi continua : -Vreau sa-mi spui ce ai patit ... Ma uit confuza la ea , nestiind ce ar trebui sa-i spun . -Ce am patit ?! Nu am patit nimic... Spun repede , vrand sa scap , dar ea zice neincrezatoare : -Desi sunt batrana , nu-s proasta sau oarba... Lacrimile de pe fata ta se vad de la o posta . Lacrimi ?! gandesc eu , apoi imi duc mainile spre obraji . observand ca acestia sunt uzi... Nici nu mi-am dat seama ca plang... Imi ridic privirea spre cea a lui Margi , apoi spun : -Sunt bine... Ea vine in fata mea , apoi imi da un servetel si-mi spune : -Ce ar fi sa te asezi si sa-mi povestesti ce e cu tine... Caci sigur nu ma duci de nas... Tin la tine fata mea ca la o fiica , asa ca vreau sa te ajut... Ma asez pe patul de spital de un alb imaculat , apoi spun cu vocea scazuta : -Nu-s o curva ... Margi chicoteste slab , apoi zice : -Oh draga mea... normal ca nu esti ! Esti o fata minunata ce a trecut prin multe , doar atat... Eu zambesc amar , apoi continui : -Cred ca m-am indragostit de Luke... Ea ofteaza lung apoi da glas unor cuvinte : -Scumpo , desi tu vrei sa negi si sa schimbi asta , nu o poti face... Dragostea e oarba , iar inima se indragosteste mereu cand nu trebuie si de cine nu trebuie... -Dar nu e singurul lucru ce ma macina... Cred ca sunt pe cale sa fac ceva complet gresit... Domnul director... mi-a spus azi... ca ma place... iar eu , in loc sa plec , i-am intrat in joc si l-am sarutat... -Harry ?! Harry ti-a spus asta ?! zice uimita Margi . -Da... spun slab , apoi ea zice : -Stiu ca nu ar trebui sa-ti zic asta , caci intre voi nu ar trebui sa existe mai mult decat o relatie elev-profesor , dar cred ca fiul meu o sa te pretuiasca asa cum meriti... spune ea , iar eu raman muta pentru cateva minute , urmand sa zic : -Harry e fiul tau !? De cand ?! spun , parca fiind luata prin surprindere de gura mea mare , la care nu am conectat si creierul . -Da... si cred ca de cand l-am nascut ...zice , apoi incepe da rada copios , eu zambesc slab , apoi zic : -Ai un fiu minunat , Margi ! -Stiu , acum mergi caci... dar nu apuca sa termine ce a vrut sa spuna , caci e intrerupta de o voce ragusita si dura : ....................................................................................................................................................................................................................... Salut ! Ce mai faceti ? Sper ca bine... Vreau sa va spun de o scriitoare talentata pe wattpad , care are niste carti chiar foarte bune... o cheama @DeeaAndreeaAD ... As vrea sa va rog sa trageti o ”ochiada” si peste cartile ei , sunt chiar bune... P.S. Multumesc de voturi ! PS.2 : Scuze de greseli !
CITEȘTI
Scoala de corectie(+18)*Luke Hemmings*
FanficOrice lucru isi are consecinta, la fel si actiunile unei adolescente rebele, menite sa-l enerveze pe tatal sau. Ajunsa intr-o scoala de corectie pentru copii sofisticati, in care puterea banilor se resimte, fata trebuie sa treaca peste multe, chiar...