Capitolul 40-Un prefacut

5.4K 404 29
                                    

S-a lasat un moment de tacere , apoi toti s-au ridicat de la masa,intampinandu-ma.

-Brit? Oh, esti la fel de frumoasa ca intotdeauna. Spune Vic , unul dintre baieti.

-Cum esti? Esti in regula? Se aude vocea lui Liv, ingrijorata si fericita sa ma vada.

-O sa ramai cu noi, la un pahar, nu-i asa? Spune Piers, neschitand nicio emotie. El era cel cu care ma certam cel mai mult inainte, cel cu care mereu ma ironizam, cel cu care evitam sa raman singura...cel cu care era cat pe ce sa ma culc. Cel pe care l-am placut o vreme. Cel care inca ma place. Sau cel putin, asta era inainte sa plec la acea scoala nenorocita de corectie. Il privesc in ochi, reamintindu-mi cat am suferit din cauza lui. Mi-a placut de el, dar el nu stia asta. Am aflat mai apoi ca si el ma place, dar nu de la el, ci de la Liv, care e verisoara lui. Deci, niciunul dintre noi nu ne-am marturisit ca ne placeam, pana intr-o seara cand eu eram a dracului de beata, iar el nu era mai prejos nici macar cu un pahar la bord. A fost o noapte nebuna...si ciudata.

-Hei, ce mai faceti? Spun, in cele din urma, apoi Liv ma imbratiseaza strans, urmand ca si celelalte fete din grup sa ni se alature. Eram in jur de 4 fete si baieti...eh, depinde, mereu existau baieti care veneau si apareau in peisaj, dornici de distractie. Le-am zambit stramb, apoi am spus :

-Nu pot sa raman aici, am venit doar sa va salut. Am ceva treaba, iar Alisia mi-a promis ca ma va ajuta.

-Ce treaba? Intreaba Colin, un alt baiat, fost iubit de-al Alisiei. Mereu cand Colin vorbea, dupa despartirea lor, Alisia se stramba de mama focului, ceea ce observ ca nu s-a schimbat.

-Trebuie sa caut pe cineva. E urgent,dar n-am nicio idee de unde sa incep. Raspund , iar un tip,din cate se pare , nou, spune:

-Pe cine? Il privesc, analizandu-l din cap pana in picioare. Ceva era ciudat la el. Mi se parea foarte cunoscut, dar nu stiam de unde sa-l iau. Aveam o senzatie ciudata...

-El e Ash, spune Alisia. E nou pe-aici. Si el a venit azi, cu putin timp in urma. E de treaba. Cu totii erau relaxati, mai putin eu . Ash ! Normal, era in grupul de prieteni al lui Luke, la scoala. Ce cauta aici? El nu a plecat cu noi si sigur nu a fost eliberat. Dar atunci...

-Eu trebuie sa plec, baieti. Ma bucur ca v-am intalnit. Spun la repezeala, incercand sa plec numaidecat. Ochii lui Ash ma urmareau, parca ma dezbracau de secrete. Era sigur ceva la mijloc.

-Hei, nu poti pleca ! striga Colin. Deabia ai ajuns.

-Da, idiotul are dreptate, spune Alisia. Ramai cu noi.

-Trebuie sa ne povestesti totul, adauga Liv.

-De ce nu va spune Ash? Intreb ironica, privindu-l cum pe chipul sau se asterne un zambet siret.

-Adica? Intreaba Piers.

-Adica, Ash stie foarte bine, doar a fost cu mine la scoala de corectie. Raspund.

-Serios? Il priveste Piers.

-Atunci de ce nu ne-ai spus? Intreaba Liv, confuza, intoarsa catre Ash.

-Da, spune-ne. Zic eu, renuntand la ideea de a pleca . Trebuia sa aflu ce se petrece.

-Eu stiu unde e Luke, dar asta nu mai conteaza acum. Raspunde degajat, neprivindu-ne pe nici unul dintre noi.

-Stii unde e Luke? Spune-mi. Normal ca inca mai conteaza. Sar eu repede.

-Nu conteaza. Sau cel putin asta spune Harry. La auzul numelui psihopatului aluia, mi-a inghetat sangele in vene.

-H-harry? Intreb eu, balbaindu-ma.

-Da, ai uitat? Cretul acela cu ochii verzi si inalt, nu-mi spune ca ai uitat de el. Parca erai iubita lui, nu? Zice Ash, pe un ton batjocoritor.

-Ce treaba ai tu cu Harry? Intreb.

-Oh, suntem amici. Raspunde serios.

-Si?

-Si asta inseamna ca va afla numaidecat ca scumpa lui iubita e aici. Zice, iar mie mi se opreste inima pentru cateva secunde.

-Cum ? Nu poti face asta ! Harry il cauta si pe Luke, iar el e prietenul tau ! Strig eu, dar el doar chicoteste.

-Prieten? Asta doar cat eram la scoala. Nu stii ca e bine sa te pui bine cu cei de la conducere ? Luke era un fel de print al scolii, el o conducea, pe ascuns. Trebuia sa fiu prieten cu el, nu dusman. Harry e o veche cunostinta.

-Esti...esti un ...prefacut! Ii tip eu in fata.

-Un prefacut? Oh, cred ca am auzit jigniri si mai urate de atat. Spune el, chicotind.

Buna ! Scuze de greseli !

Scoala de corectie(+18)*Luke Hemmings*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum