Afsun -- Tanıtım

22.7K 694 143
                                    

Efgan'ı yazarken şans eseri rastladığım bir hikaye vardı. Okuduğum da o kadar beğenmiştim ki hemen yazarına mesaj attım. O zamanlar 60 binlerde olan hikaye şuan romantik de 2. Sırada ve 1 milyona yaklaştı :) Yazarı da çok tatlı bir abla :) Kendisi bir nevi idolüm olur :) Umarım aşk nöbeti bir an önce kitap olur ve biz serinin diğer hikayelerini bir an önce okuruz :) @askyakarmi adlı güzel insan... Efgan hikayesinin Eren karakterinin kitabı sana gelsin :)

Nefesimde ki düzensizliğe aldırmadan adımlarımı daha da hızlandırıp kızlar tuvaletine daldım hızlıca. Birden kız çığlıkları kulaklarıma dolsa da benimki sadece bir kişiye kilitlenmişti. Gözleri şaşkın ve bir o kadar sinirle benimkilerin üstünde gezinirken sadece kendi sinirimi bastırmaya çalışıyordum.

"Çıkın!"

Gür sesim tuvalette yankılanırken tüm kızlar şaşkın bir şekilde bana bakıyordu. Karşımda bana öfkeyle bakan gözler hariç diğerlerini umursamıyordum. Hızlı bir şekilde tuvaletin boşalmasıyla karşımdaki karamel gözlere aldırmadan tek tek tuvaletlerin kapısını tıklatıp kimse var mı diye kontrol ettim. Kimse olmadığını anlayınca hızla tuvaletin kapısını kilitledim. Sonra tüm öfkemle arkama dönüp karamel gözlerle gözlerimi birleştirdim.

"Sen!" dedim öfkeyle. Burnunu biraz havaya kaldırıp kaşlarını çatarak bana baktı.

"Ne olmuş bana?"

"Benimle dalga mı geçiyorsun sen!" dedim sinirle. Gözlerini biraz daha yere eğdi. Bir şey düşünüyormuş gibi değil de sadece sıkılmış gibiydi.

"Neden istenmemek bu kadar zor anlaşılıyor ki?" dedi aynı anda bana dönerek. Söylediği her söz canımı acıtsa da umursamadım! Beni sevmek zorundaydı! Sevecekti. Başka yolu yoktu. Hayallerimde ki superman ve supergirl portresiydik biz. Her gece rüyalarımı süsleyen külkedisiydi bu kız! Ne demek istemiyorum lan?

"İsteyeceksin." dedim dişlerimi sıkarak.

"Bir söz vardır bilir misin? Sen elmayı seviyorsun diye elma-"

Elimi hızla kaldırıp dudaklarına bastırdım. Gözlerini iyice açarak bana baktı. Sessizce ona yaklaştım biraz daha.

"O elmayı sokturtma bir yerine!"

Dudaklarımı onun nefesine biraz daha yaklaştırdım.

"O elma beni sevecek!"

Gözleri beni bir süre süzdükten sonra eliyle elimi dudaklarından çekti. Başını yavaş yavaş iki yana salladı.

"Sana bana aşık olma demiştim."

"Bir söz vardır bilir misin?" dedim onu taklit ederek. Alayla güldü.

"Ne diyeceksin? Gönül ferman dinlemez mi?" dedi benimle dalga geçerek. Gülerek elimle burnundan bir parça alıyormuş gibi yaptım. Suratımda ki ifadeyi silmeden hızla kapıyı açtım ve omzumun üstünden ona baktım.

"Hayır güzelim. Diyecektim ki... Gönül bu ota da konar, sana da."

AFSUN ♤ (Ab-ı Hayat Serisi 2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin