Afsun 6 -- Allah'ını seven beni bi silksin!

8.4K 509 69
                                    

HARİKA HABER!

Acil Çıkış hikayemde Aşk Nöbeti hikayesinin askerlerini konuk ediyorum. Acil Çıkış'ın konuklar gelmeden önce ki son bölümü bugün geldi. Ona da bir bakarsanız harika olur ;)

Efgan'da dün gece geldi ve bugün de gelecek...

Acil Çıkış' a bakmayı unutmayın!

Afra

*************

Elimi biraz daha havaya kaldırıp "Aman Tanrım!" der gibi alnıma koydum. Gözlerimdeki alaycı gülümseme ile İrem'e döndüm.

"Oldu mu hocacığım?"

İrem dişlerini sıkarak bana bakıyordu ama ben bu durumdan acayip bir şekilde zevk alıyordum. İrem bana nazaran daha sakin bir ifade ile öğrencilerine döndü.

"Karakalem çalışması yapıyoruz arkadaşlar. Gölgelendirmelere dikkat edelim lütfen..."

Sınıfın % 90'ı kızdı ve bu durum benim daha da zevk almama neden oluyordu. Zevk alma kısmı kızların varlığından çok İrem'in farkında olmadan yaptığı kıskanç hareketlerden kaynaklanıyordu. Öğrencilerin arasında dolaşırken ara ara da bana bakıyordu. Üstümde sadece beyaz bir kumaş vardı ve o kumaş bile çok az yerimi örtüyordu. İrem bir öğrencinin çizmeye çalıştığı şeye odaklandı ve hemen gözlerini kısarak olduğu yerden bana baktı. Bir kaç adımda yanıma geldi.

"Şurayı tam kapatalım da şey olmasın resimler." dedi ve eliyle üstümde ki kumaşı düzeltti. Daha doğrusu baya baya üstüme örttü. Gülerek onu izliyordum.

"Ben evlendikten sonra beni böyle görürsün diyordum ama biz baya level atladık."

Kaşlarını çatarak bana baktı. Evlenmek kelimesini ilk defa onun yanında kullanıyordum. Şaka mı yapıyorum diye kontrol ettikten sonra tekrar işine devam etti.

"Küs müyüz hayatım? Neden öyle bakıyorsun?"

İrem dişlerini sıkmaya devam ederken bende eğlenmeye devam ettim. Hala üstümde ki kumaşla uğrasıyordu. Hınzır şey ya! Ara ara da çaktırmadan dokunuyor mu ne?

"Huylanmaya başladım sevgilim, haberin olsun."

İrem gözlerini büyüterek bana baktı. Tam o esnada önde ki kızlardan biri lafa atıldı.

"Sevgiliniz mi hocam?"

Kızın ses tonuna bakılırsa bu sorunun amacı barizdi. Senin değilse ben alayım diyordu. Ah be canısı ben o defterleri dürüp dürüp kapattım be! İrem'den başkasına yâr olmam ben ama... İrem'i delirtmeye de kesinlikle hayır demem. Kız sinirlenince seksapalitesini 10 katına çıkartıyor.

"Size sordu hocam." dedim sırıtarak. İrem kaşlarını çatmış bir şekilde kıza bakıyordu. Kızın amacını o da anlamıştı.

"İsterseniz ben cevap vereyim." dedim İrem'e doğru hafif eğilerek. İrem kaşlarını çatarak bana döndü. Gözlerinde "De lan! Hadi ne bok diyeceksin çok merak ediyorum." bakışı vardı. Gülümseyerek kıza döndüm. Gayet ciddi bir şekilde surat ifademi takındım.

"Başım bağlı benim. Bu hatunla evlenip bir sürü çocuk yapacağım."

İrem'in gözleri yuvalarından fırlarken ben de sırıtarak ona döndüm. Elinin tersini koluma öyle hızlı vurdu ki resim çizen arkadaşlar o kısmı silip kırmızı kalemle boyamaya başladılar. Ulan benim suçum ne? Sorduk ya en başta ben cevap vereyim mi diye! Suratımı büzerek sağlam elimle acıyan yerimi tutacaktım ki elimi havada yakaladı.

"Kıpırdamak yok."

"Ama canım yandı..."

Yavru köpek bakışlarıma hiç bir kız dayanamaz diyerek onları kullandım.

AFSUN ♤ (Ab-ı Hayat Serisi 2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin