Afsun 9 -- Allah'ım sen konuyu biliyorsun...

9.3K 488 68
                                    

Acil Çıkış ve Efgan'ın yeni bölümleri geldi. Bakmayı unutmayın.

Yorumları eksik etmeyin efenimm :)

AFRA

********

"Valla arabanı gondiklemişler resmen!"

İrem hala kahkaha atarken ben sinirli bir şekilde arabanın yan tarafında boydan boya olan çiziğe bakıyordum. İrem yanıma gelerek bir kez daha çiziği inceledi.

"Bildiğin boydan boya halletmişler arabayı be!"

"Gülmesene kızım ya!"

İrem daha da fazla kahkaha atmaya başladı.

"Kim yaptı acaba?" diye homurdanarak ayağa kalktım. Resmen arabamın karizmasını çizmişlerdi.

"Valla böyle bir mahallede herkesten beklenir."

Hafif sinirli bir şekilde arabanın kapısını açıp İrem'in binmesi için işaret ettim ama hala bana bakarak gülüyordu.

"Bin hadi ya!"

"İşe gideceğim ben. Sen git."

İçten içe kıskançlık bünyeye yayılıyordu. Gece gece barda çalışmak ne lan? Gerci sabah da barda çalışılmaz. Kız da haklı.

"Tamam bende geliyorum."

"Nereye geliyorsun be?"

"Bara geliyorum İrem. Nereye geleyim başka?"

İrem bıkkın bir şekilde omuzlarını silkti.

"Ya çocuk muyum ben. Ne diye geliyorsun ki?"

"Yı çıcık mıyım bın nıyı gılıyırsın?"

İrem kahkaha atarak yanıma gelip eliyle omzuma vurdu.

"Resmen ilk okul 3 biriyle birlikteyim!"

"Birliktesin ya sen ona bak yavrum!" diyip kalçasına hafiften vurdum ve arabanın içine ittirdim. Irem ne olduğunu anlayamadan kapıyı hızla kapatıp sürücü koltuğuna bindim ve alel acele arabayı çalıştırdım. Gaza son süratle bastım ve ilerlerken de gülmeye başladım.

"Nolduuu? Inemedin dimi hayatım? Bindirdim seni!"

"Zaten inmeyecektim ki ne diye acele ettin ki sen?"

Kahkaham yarıda kesilirken şaşkın bir şekilde sevgilime döndüm. Ay! Sevgilim... Oğlum resmen bu kız benim sevgilim lan! Bildiğin taş gibi hatunu kaptım. Resmi olarak sevgilim yani. Gerçi bu işin gayriresmisi nasıl oluyor onu da bilmiyorum ya neyse...

"Ne diye elimi ayağıma doladın madem! Keçi damarlısın valla!"

"Öyleyim valla..." dedi ve arabanın torpido gözünü açmak için harekete geçti.

"Bakalım neler varmış burda..."

Elimi hemen o tarafa itip kapatmaya çalıştım. Allah'ım açmasın, lütfen!

"Açma açma!"

İrem eli torpido gözündeyken bana baktı ve elinin üstünde ki elime kaydı bakışları.

"Ikimizde biliyoruz ki ben bu kapağı açacağım."

Yok, yok! Açmamalısın bence. Ilk günümüzden böyle olmayaydık iyiydi be sevgi pıtırcığım!

"Çek elini bak ısırırım!"

"Naparsın?"

İrem sinsi bir şekilde bakışlarıyla bana bakıp hızla elime dişlerini geçirdi. O nasıl diş? O nasıl ısırmak! Tahrik olmamam gereken tek anda, o nasıl bir tahrik olmak?!

AFSUN ♤ (Ab-ı Hayat Serisi 2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin