Afsun 4 -- Allah'ım danam sana kurban olsun!

8.9K 540 123
                                    

Yeni hikayem Acil Çıkış'a bakın derim. Çok farklı bişiler deniyorum.

Efgan bugün yeni bölüm gelecek ama tam saat veremiyorum. Daha bitmedi çünkü bölüm...

Acil Çıkış' a bakmayı unutmayın ;)

Afra

****************

Ellerim saçlarından aşağıya doğru inip önce omuzlarını sonrada göğüs kavsini hissetti. Dokunduğum yer alev alıyor gibiydi. Üstünde ki ince tişörtten bile göğüslerini hissedebiliyordum. Acaba dokunsam beni iter miydi? Ya da azcık sıksam... Azcık lan nolacak? Düşüncelerimi işleve gecirmek için tam hareket edecektim ki İrem dudağımı ısırıp geri çekildi. Her boku yapaydın da bunu yapmayaydın be güzelim! Iyice şaha kalktım iyi mi? Ulan bok var bu kadar küçük bir şeyden etkilenecek... Irem ateş eden bakışlarıyla önce sinirle bana baktı. Ben gözlerinden çok, az önce örselediğim ve şişmesine neden olduğum dudaklara bakıyordum.

"Tadı güzelmiş." dedim istemsizce. Sanki kızla değilde dudaklarıyla konuşuyordum. Irem bir süre daha aval aval baktıktan sonra hiç bir şey olmamış gibi elindeki kokoreci yemeğe devam etti. Ee vurmadı bu bana. Sinirlenip bir tane patlatması gerekmiyor muydu? Ee ben öyle öğrendim. Tokattan sonra da çapkın bir gülüş sergileyip kızı ardından tavlıyordum. Normal sıralama bu! Napıcam ben şimdi?

"Evet tadı güzel gerçekten..." dedi elindeki kokorece bakarak. Ulan yeme şunu şöyle diyoruz anlamıyor! Tahrik oluyorum arkadaş! Inadına yapar gibi yavaş yavaş yiyor bir de... Şimdi o kokorecin yerinde olmak vardı ulan be. Böyle yavaş yavaş dudakları arasında kaybolurdum. Sonra diliyle beni ıslatmasını beklerdim. Ağzında dolaşırken ısla-

"Bir tane daha söylemek ister misin? Senin ki yere düşmüş." dedi Irem. Sanki bu dünyanın en normal şeyiymiş gibi. Bir düşün bakalım seksi barmen'im o kokoreç neden yerde? Ben neden aç kurtlar gibi yerde ki kokorece değil de sana bakıyorum? Bir düşün bakalım. O seksi kafanla bir düşün bakalım! Adamı dindan imandan çıkartıyor ya!

Boğazıma yumru oturmuş gibi gülümsemeye çalıştım.

"Yok, ben şey etmiyim."

Bildiğin ilk öpücüğünü vermiş ergen kızlar gibi tepki gösterdim! Karşımda ağa genişliğinde rahat bir şekilde oturan bir adet İrem ve sanki zorla öpülmüş ve yanakları kızarmış bir ergen olarak ben duruyordum! Böyle olmaması gerekiyordu lan. Tam tersi değil miydi pozisyon! Pozisyon dedim de, ah ulan aklıma neler geldi şimdi be! aklım hep fesat şeylere çalışıyor.

"İrem?"

Ben öyle derin derin hülyalı bir sesle İrem diyince kendimden yine utandım. Çapkın ve utanmaz taraf bendim ulan! Karı iki dakikada elimi ayağımı bağladı iyi mi?

"Hı?"

Ağzında ki lokmasını bitiremediği için mırıldanarak cevap vermişti. Verme şöyle! Yapma mırıldanma bana karşı. Ulan kız karşımda hapşırsa tahrik olacak duruma geldim. Elimde geziyorum lan resmen! Toparla oğlum kendini, haydi aslanların aslanı, kralsın sen kral!

"Bir şey mi diyecektin?" dedi İrem bu defa lokmasını yutarak. Dudağının kenarına baharat izin kalmış. Böyle pul biberden kalan son tane! Sanki dudaklarına değsem beni de onu da yakacakmış gibi duran pul biberin son tanesi... Ya bismillah ulan! Yanacaksam pul biberden olsun diyerek aynı hareketi yapıp elimi ensesine iliştirdim ve hızlı bir şekilde kendime çektim. Bu defa hazırlıklı değilmiş gibi birden üstüme doğru düştü. Bende fırsattan istifade kucağıma oturttum. Dudakları dudaklarıma sadece değerken bile beni benden alıyordu. Dilimi dudaklarının kenarında gezdirip pul biberi içime çektim. Dudaklarını aralaması için hırsla alt dudağını ısırdım ve istediğime ulaştım. Seksi barmen'im inleyerek dudağını araladığında pul biberle birlikte dudaklarını benliğime katar gibi emdim! Sağ elim yüzünün kenarından onu tutarken kaçmasını engelliyordum. Sol elimi beline doğru indirdiğimde tişörtünün sıyrılmış olduğunu fark ettim. Elim istemsizce tişörtünden içeriye süzülürken başımı hafif sağa çevirdim ve dudaklarında daha da derine inmeye çalıştım. Daha çok hissetmek daha çok arzulamak! Bir elin, bir sıcaklığın, bir yakıcılığın ensemde olduğunu hissetmemle kaskatı kesildim. Ellerinin biri göğsümde yani tabir-i caizse kaslarımda dolaşıyordu. Diğeri de ensemde saçlarımla oynuyordu. Şuan kendimi baştan çıkmış 19 yaşındaki yeni yetmeler gibi hissediyordum. Burası düşündüğüm tonla şey için fazla kalabalıktı. Bir an önce yalnız kalmamız gerekiyordu. Yavaşça dudaklarından ayrıldığımda İrem'de şaşırmış gibi bana bakıyordu. Benim hareketime değil de kendi hareketine şaşırmıştı.

AFSUN ♤ (Ab-ı Hayat Serisi 2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin