Afsun 5 -- Ben karı istiyrem babo!

9.8K 519 112
                                    

Acil Çıkış adlı hikayeme bakmayanlar hemen baksın ;)

Dün Efgan'ın yeni bölümü geldi. Görmeyenler için ufak bir duyuru :)

Iyi okumalar

Afra

***************

Sırtımı duvara yaslamış bir şekilde ıslık çalarak etrafı izliyordum. Tüm gece nasıl bu inatçı keçiyi tavlasam diye düşündüm. Sonra da enteresan içerikli +18 ambargolu bir sürü rüya gördüm. Hay Allah bak yine aklıma geldi. Kız hayatıma girdi gireli her bir yanımı sardı arkadaş! 4 tarafı Irem'le çevrili ada parçası oldum ulan! 2 günde beni yeni yetme delikanlıya çevirdi hatun. Allah'sız birde sevgililik bama göre demiyor mu böyle dizime yatırıp pat pat vurasım geliyor. Hooop! Kafa yine gitti mi türlü türlü şeylere. Benim bu kızı kesinlikle tavlamam lazım yoksa 2 güne cenaze namazım kılınır. Kızın adını öğreneli 24 saat geçmedi ama kapısında köpek oldum resmen. Sabah ezanını okuyan hoca bile daha evinden çıkmadı ama ben kızın kapısının önündeyim. Hayır etrafta tekin değil zaten burdan götü başı dağıtmadan çıkarız diye umuyorum. Bu kızın burda ne işi var arkadaş ya? Alıp benim eve götürsem bir şey der mi acaba? Büyük ihtimalle beni yerden yere çarpıp ağzımı yüzümü kırdıktan sonra hayır diyebilir. Hayır demeyeydi iyiydi be! Derin bir nefes alıp kendi kendime ıslık çalmaya devam ediyordum ki kocaman demir kapı sessizce açıldı ve Irem sırtında çantasıyla dışarı çıktı. Beni fark etmemesi için duvarın kenarına pustum. Once eğilip spor ayakkabıların bağcıklarını bağladı. Bende bir güzel onu seyrettim. Ulan ben iki gram yemek yerken hafif inledi diye tahrik olmuş adamım, benim yanında şöyle pozisyonlara girme be güzelim! Irem tekrar doğrulup etrafa baktı. Beni mi hissetti acaba? Aşk işte görüyor musun Allah'ım, nelere kadir yahu! Tabi sanırım tek aşık taraf benim bu ilişkide ama sorun değil. Sonuçta Eren'de çareler tükenmez. Irem boş sokakta temkinli bir şekilde yürümeye başlayınca bende ardından onu takip etmeye başladım. Duvar kenarlarından usul usul gidiyordum. Beni görmesini istemiyordum. Iyice rezilliğin bir manası yoktu. Kız da haklı, daha 4 saat önce görüştük ne bok yemeye geldin dese ne diyeceğim. Seni özledim desem ayrı bir sıkıntı, sevgili miyiz değil miyiz diye kontrole geldim desem ayrı bir ergen modu... Irem sola doğru yaklaşıp sol tarafa dönünce bende duvar kenarından sürünerek sola döndüm. Dönmemle birlikte kafana bir çantanın inmesi bir oldu. Geri doğru sendelememle elimi kafana götürdüm.

"Allah!" diye korkuyla geri çekilirken aklımdan bin tane şey geçti. Kesin mahallenin delikanlılarından biri Irem'i takip ederken gördü ve bu kız bizim mahallenin kızı lan dolaşma it gibi peşinde demek için yardı kafamı! Kesin öyle oldu amına koyim ya! Böyle bir güç kesin çam yarması gibi birine ait olabilir çünkü. Gözlerimi açmaya çalışırken başımı ovaladım. Aynı anda onun sesini duydum.

"Ne işin var senin burda be!"

Gözlerimi hızla açıp elinde çantayla bana sinirle bakan kıza döndüm. Resmen evlenmeyi düşündüğüm zat-ı muhterem kafamı yardı be! Bu kız beni yatakta öldürür öldürür! Ama ne şehvetli olur var ya... Harika! Yine kafa gitti mi olnayavak zaman da olmayacak şeylere! Irem sinirle çantasını sırtına geçirdi.

"Sana diyorum sana! Ne işin var burda?"

Kafamı ovarak ayaklanmaya çalıştım.

"Ya kızım seni takip ediyorum işte."

Kaşlarını çatarak bana baktı. Sanki atomu parçalarken yanlış bir şey yapmışım da dünyayı havaya uçurmuşum gibi hissettim.

"Ne bok yemeye beni takip ediyordun? Kafanı kırıyordum!"

"Bak olmuyor ama böyle boklu moklu..."

Ayağa kalkarken aynı anda da cık cık diye ses çıkartıyordum. Irem iyice dellenince bir adım geri çekildim. Kız kafamı yardı resmen, güvenli bölgeyi geçmesem hiç fena olmaz aslında.

AFSUN ♤ (Ab-ı Hayat Serisi 2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin