Kitabın en başından beri sürekli bana destek olan birileri var... Sürekli yazmam için bana destek olan ve her daim yanımda duran. Kötü hissettiğim zaman yanımda olan ve inanmadığım her şey için bana inanç sağlayan. Umutlarımın yok olmaya başladığı yer de beni tekrar ayağa kaldıran... Ve bugün onun doğum günü :)
Zaten harika bir şekilde doğum gününü kutladım ama şimdi yine söylüyorum :))
Doğum günün kutlu olsun Gizoooo :*
Afra
**********
"Şimdi ne yapıyorum biliyor musun sevgilim?"
Sevgilim kelimesini bastırarak söyledi. Burdan anladığım kadarıyla bir şey yapacağı kişi benim! Kesin öldürecek. Yahu daha sevişemedik bile! Otelde ki o şansı kaçırmamam gerekiyordu lan! Allah içimde ki romantik öküzün de belasını versin!
"Sor, sor! Çekinme! Ne yapıyorsun de!"
"Yok demiyim,demiyim!"
Eliyle omzuma hızlı bir şekilde geçirdi. Oğlum, kız çok seksi vuruyor lan! Sert filan ama kim bilir bu bana yatakta neler yapar! Uuu seksi...
"Sor lan!"
Lan derken? Ama lan olmaz, lan kaka! Kızlar lan demez ki. Ayıp yani. Der mi? Yani belki benim hatunda seksi duruyor olabilir ama böyle ne zaman lan dese sanki beni sikecekmiş gibi geliyor. Başımı boklu dereye sokmuşum da kendi kokumla bayılmışım gibi.
"Ne yapacaksın gönlümün sahibi."
Eliyle paketi açtı. Kesin sikecek beni... Arka fonda çalsın müzikler, ver fon müziğini usta! Söndürün kalbimi, gidiyor gönlümün efendisi, Allah! Yok olmadı bu. Geliyor gönlümün efendisi, üstüme üstüme geliyor hemdeee. Elindekini napıyor o be? Iyy!
"Kız dur! Napıyorsun?"
Bildiğin prezervatifi balon gibi şişirdi. Ya sokma şunu ağzına! Ya da dur bakim. Ooo baya fena oldum lan. Izlemesi bile bizimkini şaha kaldırdı. Dur koçum, araba sürüyoruz. Şimdi sırası değil.
"Ben şimdi bunu senin kafanda patlatmaz mıyım ha?!"
Eliyle balonu kafama vurmaya başladı.
"Ya! Hayatım! Ya kız dur kaza yapacağız! Kız dursana!"
Hala kafama vuruyordu. Arabayı hızla yolun kenarına çektim. İrem hala vurmaya devam ediyordu. Araba duruncada hızlı bir şekilde inmeye çalıştı. Yok ya, var mı bende seni bu arabadan indirecek göz! Açıkçası seni zorla tutacak göt de yok ama anlaşırız be gülüm!
"Ne işi var bunun burda?!"
Şimdi ben sana marifet onda değil benim 'küçük' Erenciğimde derdim ama büyük ihtimalle bunlar da benim son sözlerim olurdu. Yaşamak güzel arkadaş! Ben hayatı seviyorum. Hayatı, nefes almayı, sevmeyi, sevişmeyi, sevişmeyi, sevişmek? Bak aklım yine o tarafa kaydı. Keşke sevişelim diyince reddetmeseydim ya! Tüh aklıma edeyim!
"Onun orda... orda..."
"Kimi siktin lan bunlarla?!"
Gözlerde ki ateş, seksi seksi konuşmalar, dudaklar önde, saçlar kızgınlıktan dolayı kabarmış! Oğlum tam rüyalarımda ki gibi lan! Dur bir dakika. Soru sordu sanırım... Ne sordu acaba? Ee kıza salak salak bakmaktan odaklanamıyorum ki!
"Şey..."
Anlamadım dersem ya da tekrar sor dersem bir şey yapar mı ki?
"Ney ney? Kaç kişi söyle."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AFSUN ♤ (Ab-ı Hayat Serisi 2)
HumorEren ve İrem'in hırçın aşkı.... Elma'nın da sevmek zorunda olduğu bir aşk. Eren'in değişiyle; "Gönül bu, ya ota konar ya sana..."