|12. kapitola - Flashing back to New York City|

17 2 0
                                    

Sedeli sme na lavičke a hľadeli na jazero. Spev vtákov, šum lístia a vrava nám vyhrávala v ušiach a my sme si užívali príjemné počasie, ktoré bolo raritou. Opierala som si hlavu o Deenino rameno a občas spokojne privrela oči. Chodievali sme sem dosť často. Vždy sme milovali keď sme si mohli prevetrať hlavu a rozprávať sa o rôznych somarinách, alebo len tak mlčky vedľa sedieť a premýšľať nad všelijakými vecami.

Aj keď sa vo mne bili dva rozdielne pocity, nakoniec som bola rada, že som sa mohla stretnúť s chalanmi. Dlho bolo mojim snom porozprávať sa s nimi, ale v živote by mi nenapadlo, že by som s nimi aj ostala v kontakte. Zopárkrát sa mi ozvali Luke, Calum či Mike, ale konverzácia nikdy nemala takú atmosféru ako s Ashtonom.

Jeho úsmev mi uviazol v mysli. Kedykoľvek som zavrela oči, videla som jeho, ako na mňa hľadí orieškovými očami, odhŕňa si červenú ofinu a spokojný výraz sa pohráva na jeho perách. Nikdy som nad žiadnou osobou nepremýšľala tak, ako nad ním. Kedykoľvek som chcela myslieť na niečo iné, nedalo sa. Bol tam len on.

V hlave mi prehrávali záblesky spomienok koncertu. V mysli sa mi pohrávalo množstvo otázok. Prečo mi venoval pieseň? Prečo mi dal jeho bubenícku paličku? Prečo sa viac rozprával so mnou, ako s Dee? Veď predsa tam bola aj ona, nebola som sama, veď... Nič mi nedávalo jasný zmysel ale zároveň som si nechcela v hlave vymýšľať dôvody.

„Myslíš na neho, však?" preniesla do hrobového ticha Dee, no ja som naďalej mlčala.

„Ak ho budeš ignorovať, bude si myslieť, že nemáš záujem." dodala s výčitkou v hlase.

„A čo ak nemám?" zamrmlala som.

„Tak v tom prípade klameš samu seba a dúfam, že si to čím skôr uvedomíš." drgla do mňa a ja som jej venovala urazený pohľad.

„Pozri, viem, že je to pre teba komplikované, ale Ashtonovia z neba nepadajú. Daj tomu šancu. Ak by nechcel, tak sa s tebou nerozpráva, nezaujímal by sa o teba a už vôbec by ťa nechcel ísť navštíviť." dodala po chvíli, no po poslednom slove zhíkla, privrela oči a chytila sa za hlavu.

„Čo si povedala?!" skríkla som, až sa za nami obzreli okoloidúci ľudia.

Dee mi musela všetko vysvetliť, trvala som na tom. Nikdy nebola dobrá v držaní tajomstiev, ak teda nešlo o nás, prisahám, že tie informácie si vezme do hrobu. Nevedela som sa rozhodnúť, či túto vlastnosť na nej milujem alebo nenávidím. Aspoň že keď už raz o niečom začala rozprávať, dokončila to a nenaťahovala ma s polovičnou pravdou.

Chalani mali turné naplánované do konca augusta, takmer začiatku septembra, čo pre mňa znamenal nový školský rok. Tešila som sa, ale privádzalo mi to nepríjemné pocity stresu a najmä kvôli tomu, že si očividne Dee písala s Mikeom, ktorý jej povedal o plánovanej návšteve. Prišlo mi to celé postavené na hlavu, no nemohla som povedať, že by som sa netešila. Chcela som Ashtona opäť vidieť naživo, objať ho, cítiť jeho vôňu a... Možno by som mala pouvažovať nad svojich pocitoch.

Vždy som Asha vnímala len ako známu osobu, ktorá mi svojou povahou neskutočne sadla a obdivovala som jeho odvážnosť, talent, mužnosť a to, že aj keď mal svoje chyby, nikdy sa nad tým veľmi nepozastavoval a bral život taký, aký je. V živote by mi nenapadlo, že sa s ním jedného dňa stretnem a už vôbec nie to, že by mal záujem komunikovať so mnou. Myšlienky mi poletovali všade a znenazdajky som aj mala pocit, že boli príjemné. Myslieť na neho sa mi páčilo a nepohnevala by som sa, ak by to bolo vzájomné.

Reidunn: ďakujem, že sa o mňa úprimne zaujímaš <3 veľmi si vážim tvoju pozornosť, len som trochu nesvoja kvôli tomu, že na niečo také nie som zvyknutá...

Odpísala som mu ako mi Deena kázala, ale až keď sme odchádzali domov. Chcela som si užiť prírodu a čas s ňou. Možno že moje myšlienky boli zaplnené len jednou osobou, Ashtonom, ale chcela som si udržať balans a nenechať sa vykoľajiť. Vždy tam bolo dosť miesta pre všetkých a na svoju najlepšiu kamarátku som nemohla zabudnúť. Cestou domov som ju držala za rameno a ona rozprávala sprosté vtipy. 

.........

Okay okay, zase som zmizla na veľmi dlhú dobu... asi už to tak mám vo zvyku, ups. Ostal tu ešte vôbec niekto? Asi to budem písať už len pre seba xD

Ak áno, tak vás všetkých ľúbim :*

Siv <3

Red Ashes |Ashton Irwin| SK ✔ Where stories live. Discover now