ashtonirwin vám odoslal správu
Ashton: Prepáč, nechcel som to takto napísať.
Ashton: Chcel som tým len povedať, že som rád, že na seba tak dbáš a nemáš zbytočne veľké očakávania. 😅
Ashton: No môžem ti zaručiť, že sa máš na čo tešiť, prekvapenia sú zahrnuté. :D
Reidunn: v pohode... len som nechápala, prečo riešiš môj psychický stav
Ashton: Prepáč, neplánoval som sa vyjadriť ako úplný debil.
Reidunn: je ti odpustené ;D vidíme sa večer a budem sa tváriť, že tá časť správy s prekvapeniami mi neprišla
Ashton: Aké prekvapenia? O.o
Reidunn: netuším
Nahlas som sa zasmiala, čo prilákalo Deeninu pozornosť a cez plece mi nakukla do mobilu. Jej dlhé tmavé vlasy ma pošteklili na ramene a vzápätí som jej hlavu odstrčila na bok. Zlostne sa vrátila ako bumerang a snažila sa k môjmu mobilu dostať za každú cenu.
„Ukáž mi, čo ti píše," hodila na mňa psie oči a odula spodnú peru, „prosím."
„Nič dôležité, len sa mi ospravedlnil." odpovedala som jej takmer okamžite a schovala mobilný telefón do maličkej kabelky.
„A to bolo také smiešne?"
„Tak nejak."
Aj keď sme si vraveli všetko, tentokrát som mala pocit, že jej nemusím ukazovať každú jednu nepodstatnú správu, ktorú mi Ashton napísal. Nevedela som, koľko ich ešte bude, preto som si ich musela veľmi vážiť, veď patrili len mne. To, čo sme si písali, bolo len medzi nami, aj keď len hlúposti.
Letné slniečko sme si užívali dovtedy, kým nás čas netlačil vrátiť sa na hotelovú izbu a pripraviť sa na koncert. Snažila som sa vyzerať dobre, ale nie až príliš, chcela som zachovať svoj štýl. Potrebovala som vyzerať ako ja, ale krajšie a dala som si záležať aj na detailoch, vďaka čomu sa moje sebavedomie mohlo o niečo dvihnúť. Jemný makeup oživený červeným rúžom, vlasy rozpustené a oblečenie tvorilo obyčajné biele tričko, modré jeansy a moja obľúbená čierna 5 Seconds of Summer mikina.
„Nemôžem tomu uveriť," zasnene si povzdychla Dee, keď si pred zrkadlom česala vlasy, „uvidíme ich naživo a dokonca sa s nimi budeme rozprávať."
„Zabudla si na objatia." dodala som s úškrnom a bolo mi jasné, ako sa v jej hlave rodí predstava stískania Mikea.
„Nezabudla," odfrkla pobavene, „len sa na to snažím nemyslieť, pretože sa rozplačem."Nevedela som, čo povedať. Cítila som to rovnako a tiež sa mi vytvárala hrča v hrdle, ktorá svoju existenciu dávala vždy najavo, ako som si na chalanov spomenula. Keďže som nechcela vyzerať ako panda, vďaka roztečenej masakre, musela som svoje slzy potlačiť, no bolo otázne dokedy. Aj dokonalé schovávanie pocitov malo svoje slabé miesto, situáciu, pri ktorej sa nebudem môcť ovládať.
Aréna nebola ďaleko od nášho ubytovania, tak sme sa na miesto koncertu dopravili peši, čo nám veľmi pomohlo. Čerstvý vzduch a pohyb ma ako tak dokázal odlákať od všetkých myšlienok. Keď sme stáli neďaleko vchodu v rade, chytila som sa Dee, pretože hrnúci sa dav mi nerobil dobre. Až keď sme sa po vstupe dokázali ako tak voľne pohybovať, prebehli mnou zimomriavky a podvedome som sa usmiala.
„Pozri, majú tú aj tie klobúčiky," ťahala ma Dee ku stánku s merchom, „musíme si ich vziať."
Podľa našich lístkov sme mali nárok na viac, ako klobúky s názvom skupiny, no boli sme príliš hanblivé na to, aby sme si pýtali niečo ďalšie. Tak sme sa odfotili s našim novým kúskom do zbierky 5SOS merchu a pobrali sa na svoje miesta v prednej rade. Aj keď tesne pod pódiom boli natlačené dievčatá, Dee napadlo poprosiť ochranku, aby nám uvoľnili priestor. Prekvapila ma ich zhovievavosť, no možno to bolo len tým, že im určite výhercovia súťaží na koncerty nechodia každý deň.
odoslali ste fotografiu
Ashton: Bucket heads! 😍
Ashton: Calum je na vás pyšný.
Reidunn: ďakujeme <3 veľa šťastia, tešíme sa
Ashton: My viac. ❤️
CZYTASZ
Red Ashes |Ashton Irwin| SK ✔
FanfictionReidunn bola z tých, čo svoje skutočné emócie skrývali a neukazovali ani za žiadnu cenu. Pevne rozhodnutá si plnila sny usilovnosťou, ale ak mala vynikať, nebola nikým. Emočne, osobnostne či výzorovo. Schovávala sa do svojej komfortnej škatuľky, na...