„Si neskutočne nádherná," šepol Ashton a venoval mi bozk do vlasov, „tie šaty ti nesmierne pristanú."
Sedeli sme na terase u rodičov a oslavovali prvé narodeniny našej dcéry menom Lydia Lauren. Predtým, než sa narodila, som sa presťahovala ku Ashtonovi do Los Angeles. Bola to obrovská zmena, ale tešila som sa z nového života po boku muža, ktorého milujem. Študovať som mohla externe, a tak nič nebránilo mojim plánom do budúcna, aj keď finančne zabezpečení by sme všetci traja boli viac, než dosť.
Prvý rok s novorodencom bol veľmi náročný, obzvlášť, keď sme obaja nemali ani tušenia, čo naše dieťa chce. Keďže naši rodičia s nami nemohli byť fyzicky, aspoň nejako sa snažili cez videohovory a všetko sa odrazu zdalo jednoduchšie. Chalani boli tiež veľmi nápomocní, hlavne Mike ukázal svoju nežnú stránku a otcovský materiál. Šuškalo sa, že sa s Crystal budú čoskoro brať, čo ma nesmierne tešilo. My sme sa touto témou veľmi nezaoberali. Obaja sme boli na rovnakej vlne nenáhliť to a počkať, kým malá bude o trošku staršia, aby sme si všetci ten deň mohli užiť rovnako. Túžila som byť paní Irwinová, ale vedela som, že v jeho srdci som už dávno bola.
Keď ten deň raz prišiel, čakanie stálo za to. Bol presne taký, aký som si ho vysnívala. Svadobné šaty som mala čipkované od vrchu až po spodok, siahali až po zem a za sebou som ťahala dlhú vlečku. Na priamom slnku sa malinké štrasové ozdoby ligotali a vyzeralo ti prosto úchvatne. Ash mal typický tmavý oblek a vidieť ho pred oltárom bol ten najlepší moment môjho života. Stál tam tak pokojne, no keď som prišla bližšie, v jeho očiach sa leskli slzy.
Celý život som bojovala s vyjadrovaním svojich pocitov a veľmi málokedy som vyšla zo svojej bubliny či za hranicu komfortnej zóny. Monotónnosť nebola nezvyčajná v mojom živote, no dávala mi pocit bezpečia. To mi však zaistil aj Ashton, ktorý prevrátil môj život naruby a zaplavil ho nekonečnou láskou. Všetko naraz do seba zapadalo, dávalo zmysel a nás ešte čakala kopa zážitkov. Kto by si len pomyslel, čo jedna súťaž o meet&greet dokáže spôsobiť...
Nebudem vám tu vyplakávať. Ash a Red mi budú neskutočne chýbať, ale je čas posunúť sa ďalej. Ale som rada, že tento príbeh môžem zaradiť ku dokončeným, čo mne sa často nestáva. Z tých dlhších je toto druhý, prvý bol Photograph s Edom ešte na mojom starom účte, čo bolo xy rokov dozadu.
Neviem, koľkí ste si všimli, ale na profile mám novší príbeh Dreams&Desires s Lukom, je to úplne niečo iné ako toto tu, no odporúčam sa na neho mrknúť. Chcem sa mu konečne teraz venovať naplno a možno si v pozadí budem plánovať nový, no s 1D a Edom. Uvidíme, nič nesľubujem, ešte som sa na 100% nerozhodla.
Každopádne chcem každému, kto tento príbeh čítal, z celého srdca poďakovať. Vážim si každé jedno videnie, srdiečko či koment. Všetci ste mi ako rodina a ľúbim vás jak kone. <3
Majte sa krásne,
Siv <3
YOU ARE READING
Red Ashes |Ashton Irwin| SK ✔
FanfictionReidunn bola z tých, čo svoje skutočné emócie skrývali a neukazovali ani za žiadnu cenu. Pevne rozhodnutá si plnila sny usilovnosťou, ale ak mala vynikať, nebola nikým. Emočne, osobnostne či výzorovo. Schovávala sa do svojej komfortnej škatuľky, na...