|7. kapitola - After midnight|

43 5 9
                                    

Dalo mi zabrať, aby som spracovala koniec koncertu. Nechcelo sa mi ani veriť, ako mohol ubehnúť tak rýchlo, ale pocit, ktorý vo mne zanechal, bude vo mne pretrvávať ešte nejaký čas. Energiu som väčšinou čerpala osamote alebo s okruhom blízkych ľudí, tentokrát to bolo iné. Dokázala som sa konečne natoľko uvoľniť, aby som sa cítila skvelo, nehľadiac na množstvo ľudí okolo mňa. Dokonca sme sa s niektorými ľuďmi zoznámili a užili si koncert spoločne. V mojej hlave ostávala myšlienka, či sa so mnou nebavili len vďaka súťaží, ale nemohla som byť až taká nedôverčivá, veď nešlo o nič a my sme sa aspoň dobre bavili. Nepotrebovala som ich naďalej v mojom živote, aj keď sme si vymenili sociálne siete pre budúce skontaktovanie sa. 

Napätie vo mne stúpalo, keď sa aréna začala vyprázdňovať a my sme sa mali pomaly presunúť za chalanmi. Zvierala som v rukách paličku tak silno, až ma ohlodané drevo, spôsobené udieraním predmetu o okraje bubnov, otlačilo na spotenej dlani. Neznášala som tieto symptómy nervozity, bolo to nechutné a nič iné, ako si ruky utrieť do nohavíc mi neostávalo. 

„Mám strach." zamrnčala som nespokojne a hľadela pritom do zeme.

„Neboj, som tu s tebou," upokojovala ma Dee a chytila okolo pliec, „zvládneme to spoločne."

Namierili sme rovno za ochrankou, ktorá nás mala ku chalanom zaviesť. Prešli sme niekoľkými chodbami, až sme zastavili pri dverách na konci. Jeden z vysokých svalnatých chlapov vošiel dnu a spýtal sa, či sú na nás pripravení. Zborovo odpovedali a môj žalúdok predviedol krásne tanečné predstavenie ostatným orgánom, za ktoré som ho naozaj nemohla pochváliť. Cítila som sa stiesnene. Obzrela som sa za seba a ako ďaleko bol východ, a či by som zvládla ujsť svojej najlepšej kamarátke, ktorá v atletike excelovala, pričom ja som bola vždy "gaučový zemiačik".

Otázku položili aj nám, či sme pripravené. Nie, nie som, pomyslela som si, ale v skutočnosti som kývla hlavou náznakom súhlasu a zovrela päste tak silno, ako som len mohla. Srdce sa mi rozbúchalo práve vtedy, keď sme sa objavili vo dverách a uvideli pár metrov od nás stáť vysmiatych členov obľúbenej skupiny. Chvíľu som si želala, aby dnešok bol len sen, pretože tam by som bola určite odvážnejšia, lepšia a možno by to nebolo na škodu. Nanešťastie som sa nachádzala v realite, ktorej som musela čeliť. 

„Tak teda, ja som Deena a toto je Reidunn," predstavila nás Dee obe naraz.

„Pokojne ma volajte, ako kamaráti a rodina, Red," dodala som a vystrela pred seba ruku ku Lukovi, ktorý sa ku mne priblížil ako prvý, ten ju odignoroval a stiahol ma do pevného objatia, čo ma úplne vykoľajilo.

„My svojich kamarátov na privítanie radšej objímeme," zasmial sa Luke, odtiahol sa odomňa a už sa náhlil ku druhej fanúšičke. 

Cítila som sa znepokojene, keď na rad prišiel Ashton s miernym úškrnom. Zohol sa ku mne s roztiahnutými pažami a ja som sa pritisla na jeho hruď. Zakolísal so mnou zo strany na stranu, až som ledva udržala rovnováhu, no mohlo to byť aj omámením jeho vône, ktorá mi udrela do nosa. Sunshine. Silná pánska vôňa, no zároveň citrusová, svieža a energická, presne ako letné slniečko, čo raz spomínal samotný Ash v jednom videu od GQ. Úprimne, v jeho objatí by som od tej chvíle ostala naveky.

Pohodlne sme sa usadili na veľkom bielom koženom gauči a boli sme zahrnuté rôznymi otázkami, pričom by mal byť na Meet&Greet presný naopak. Dlho sme sa nedostali k hlavnému slovu, spŕška vyzvedania len tak rýchlo nekončila, čím sa míňal náš čas, a to ma začalo dosť stresovať. Bola som tichšia ako obvykle, ale mala som toho toľko na mysli, čo by som povedala. Nakoniec moje mlčanie prelomil Mike, ktorý sa na mňa obrátil s otázkou, ktorá pesnička je moja najobľúbenejšia.

„Jednoznačne Best friend," odpovedala som bez dlhého premýšľania, „má skvelú melódiu, spieva ju Ash, čo nie je také časté a v prvom rade má skvelý text, ktorý úplne vystihuje mňa a Dee, čo ste mohli vidieť aj v našom videu o nás."

„Čo?" otočil sa na mňa Luke a ostatní sa k nechápavému pohľadu pridali tiež.

„Moja je Voodo Doll," náhle odpovedala Dee na otázku, ktorú jej nikto nepoložil, no tento fakt chalani neriešili a dali sa do reči o spomenutej piesni, ale mňa po tomto začala prenasledovať zmätenosť.

Keď som kontrolovala hodiny na mobile, bolo dávno po polnoci a mne sa pomaly zatvárali oči. Nikdy som nemala problém s energiou keď som bola nevyspatá, alebo po zmene času, ale za normálnych okolností by som už dávno spala. Bola som rada, že som mohla tráviť čas s mojimi idolmi, ale mentálna energia začala kričať nízke hodnoty a ledva som vnímala to, že sme mali možnosť sa niečo pýtať chalanov, aj úplné hlúposti. 



Red Ashes |Ashton Irwin| SK ✔ Where stories live. Discover now