|1. kapitola - Fly away tonight|

49 7 8
                                    


Od výsledkov súťaže na všetkých sociálnych sieťach skupiny, a dokonca aj osobných účtoch každého člena, uplynuli necelé dva týždne. Na príbehoch, fotkách a statusoch sa vynímalo moje meno, čo spôsobilo vlnu gratulácii, správ a nie všetky boli v milom podaní. Už od prihlásenia sa som s tým počítala, ale nemohla som vtedy vedieť, aké to naozaj bude. 

Dee mi v týchto časoch pomohla najviac. Vedela, že ak si opäť budem veci príliš pripúšťať k srdcu, nikdy nedocielim, aby sa môj vnútorný stav zlepšil. Keďže sa tieto veci hovorili ľahšie ako robili, potrebovali sme vymyslieť nejaké pomôcky, ktoré by ma sprevádzali istý čas, kým na mňa ľudia zabudnú. Nastavili sme možnosti prijatia správ, viditeľného obsahu a rôzne iné možnosti, ktoré by ma mali ochrániť aj v čase, keď v deň koncertu zverejnia naše výherné video.

Okrem dvoch lístkov na koncert a VIP Meet & Greet kartičiek nám zaslali poukážky na letenky, ktoré sme aktivovali na British Airways spolu s našimi osobnými údajmi. Vybrať sme si smeli ktorékoľvek mesto v ktorom chalani koncertovali a naša jasná voľba bol New York. Spolu s letom sme mali zabezpečený hotel na tri dni a dve noci, merch a zopár ďalších vecí, ktoré po spustení súťaže neboli ohlásené. Pripadalo mi to ako nejaký omyl, no obálka s hotovými vecami ma presvedčila, že je všetko skutočnosťou.

„Red, môžeme ísť?" do mojej izby opatrne nakukla mama a telo sa mi automaticky naplo pri započutí mojej prezývky, čo ma vytrhlo z dokonalého uvoľnenia sa pred dlhou cestou lietadlom. 

V rannom detstve som si z nejakého dôvodu vždy vyberala červené veci a hračky, ktorým som venovala viac pozornosti. Až neskôr mi doktori zistili krátkozrakosť a bolo viac než jasné, že ma táto jasná farba priťahovala a akoby ostatné predmety pre mňa neexistovali, aj keď som ich musela vidieť. A keďže som si niektoré ťažšie slová spájala s vecami, ktoré som zachytávala z okolia, meno nebolo výnimkou. Reidunn sa mi spájalo so slovom red, červená, a tak som sa ľuďom často predstavovala ako Redunn. Rodičom sa to páčilo natoľko, že mi prezývka Red ostala aj po dvadsiatich rokoch.

Rozlúčila som sa so svojou zlatou rybičkou Terencom a v kútiku duše dúfala, že sa mi o neho dobre postarajú mladšie sestry, ktorým som ho zverila. Izbu som opúšťala s kufrom, príručnou batožinou a obrovským strachom. V danej chvíli som však nevedela, či sa mám viac báť letu alebo osobného stretnutia s Ashtonom, Lukeom, Mikeom a Calumom. Obe situácie vo mne vyvolávali napätie, no šťastie zároveň, a tak sa mi zrýchlilo dýchanie, ktoré neupokojila ani moja najlepšia kamarátka. Stála pred dverami a so širokým úsmevom ma netrpezlivo čakala. Aj keď sa zdala pokojnejšia ako ja, vedela som, že s ňou začala mávať nervozita.

Pred odchodom do lietadla nás moji a Deenini rodičia a súrodenci poriadne vyobjímali, akoby sme odchádzali preč na niekoľko mesiacov. Výlet kvôli koncertu predsa nebol náš prvý, no vážili sme si ich lásku a starostlivosť. Po tom, ako nás milí stewardi odprevadili a rodina sa nám strácala z dohľadu, opäť na mňa prišiel zvláštny pocit. Neskôr sa zmenil na napätie, potom na strach z lietania. 

Usadené na svojich miestach a poučené o bezpečnosti počas letu sme sa mohli plne pripraviť na osemhodinový čas strávený v oblakoch, príchod bol naplánovaný na dve hodiny nad ránom východného štandardného času. Aj keď sa u nás v Londýne schyľovalo k neskorej večernej hodine, svietil akoby sa len práve prebudil do života. Zo stúpajúcej výšky sa všetko zdalo drobučké a také nevinné, krehké. Presne ako môj žalúdok a s prichádzajúcimi závratmi som stískala ruku najlepšej kamarátky. 

Ubehol určitý čas kým som sa upokojila a vzala do rúk mobilný telefón a prežitím vzlietavania sa pochválila na príbehu instagramu. Fotka z okna spolu so staršou piesňou od 5SOS Fly Away sa mohla publikovať vďaka funkčnému internetu na palube. Krátko na to mi prišlo zopár reakcii od kamarátov, o dva roky mladšej sestry Sabriny a... Ashtona!

ashtonirwin odpovedal na váš príbeh:

Ashton: Nebudem ťa strašiť ale pristávanie je horšie 

Reidunn: ... !!!

Ashton: To má byť teraz akože morseovka? ... je S, nie?

Reidunn: samozrejme, napíše mi štvrtá najobľúbenejšia osoba môjho života a ja budem písať S v morseovke -_-

Reidnunn: som v neuveriteľnom šoku, prepáč, toto musím ísť predýchať

Ashton: ŠTVRTÁ? AKOŽE PROSÍM?

Pozreté

Red Ashes |Ashton Irwin| SK ✔ Where stories live. Discover now