„Mala by si skákať od radosti, alebo vykričať celému svetu, že si tú súťaž vyhrala práve ty! Mala by si to dať hneď na internet, mala-“ Deena energicky rozhadzovala rukami, až ma párkrát udrela do ramena.
Sedeli sme vedľa seba na posteli, ale zľahka som sa tvárila, akoby som v miestnosti bola sama. Zvierajúc veľkú obálku v rozklepaných rukách som hľadela na jej popísanú prednú stranu. Po preletení textu očami mi na konci manažérovej adresy naskočila husia koža. Obrovské natešenie som sa snažila skryť, nie len pred najlepšou kamarátkou, ale aj pred samou sebou. Potrebovala som byť pevne na nohách, nemohla som lietať v oblakoch. Nedokázala som si veci idealizovať a tešiť sa z niečoho, čo sa ešte nestalo. Možno preto, aby som predišla sklamaniu a možno pre to, že niekedy sa v mojom živote diali veci, ktoré boli príliš dobré, aby boli pravdou.
„Mala by som vziať lieky,“ nezaujato som ju prerušila, načiahla sa k nočnému stolíku a obálku som vymenila za sklenenú fľaštičku.
Tabletky boli malé, mali tvar šošovičky a nebolo potrebné, aby som ich zapila vodou. Pokojne som sa vrátila na svoje pôvodné miesto vedľa Deeny a oprela sa o ňu. Vedela, že potrebujem čas na spracovanie situácie, ale z jej výrazu tváre som vyčítala, ako ju moje správanie trápi. Nemohla som za to a keby som na mieste chalanov zo skupiny 5 Seconds Of Summer, moje video ako víťazné neoznačím.
Tvorili ho zostrihy spomienok z ich koncertu uskutočneného niekoľko rokov dozadu, na ktorý sme s Dee išli spoločne. Vtedy sme k tomu zaradili aj výlet do centra mesta, v ktorom sa koncert konal, a užili si kopec srandy. Aj keď záberov z Los Angeles bolo dosť, najdôležitejší bol náš rodný Londýn, kde sme spoločne vyrastali v domoch susediacich vedľa seba. Srdcom videa bolo práve naše priateľstvo a spoločná láska k štvorici chalanov, čo bol očividne dostatočný dôvod, prečo by sme si práve my zaslúžili vyhrať lístky do prednej rady a meet & greet.
Dee výhru stále pripisovala mne, no ja som to tak nebrala. Na videu sme síce boli obidve, ale ak by mal víťaz získať len jeden lístok, nešla by som. Boli sme v tom spolu, aj keď som musela uznať, že v editovaní mi kamarátka nebola vôbec nápomocná.
BINABASA MO ANG
Red Ashes |Ashton Irwin| SK ✔
FanfictionReidunn bola z tých, čo svoje skutočné emócie skrývali a neukazovali ani za žiadnu cenu. Pevne rozhodnutá si plnila sny usilovnosťou, ale ak mala vynikať, nebola nikým. Emočne, osobnostne či výzorovo. Schovávala sa do svojej komfortnej škatuľky, na...