#17

439 17 17
                                    

"Biliyor musun Selena sana o kadar bağlandım ki eğer bir gün birbirimizden ayrilacak olursak ben ne yaparım cidden bilmiyorum bunun düşüncesi bile ölmek istememe sebep oluyor."

Aklıma justinin bana kavga etmeden önceki sözleri gelirken nefesim bir saniye kadar tutulmuş gibi hissettim. Bu duygu beni bitiriyordu. Bana benden ayrılırsa ne yapacağım diyordu hem de beni hiç umursamadan hayatına devam edebiliyordu bir günde unutmuştu beni. Bu kadar mıydı onun sevgilisi?

Hayır değildi. Çünkü onun sevgisi diye bir şey yoktu ve hiç olmamıştı sadece bir hevesti ve her erkekte olduğu gibi elde edince bitmişti.

Peki ne olmuştu? Yıkılan yine ben olmuştum acı çeken, canı yanan yine ben...

Yine... Yine... Bu kelime hafızamda tekrar edip duruken sinirle avuçlarımı sıktım. Tırnaklarım etimi acıtmaya başlamış avucumun içi terlemişti.

"Selena."diye yanımda seslenen Fiona tüm dikkatimi justinden ayırıp ona odaklamamı sağlamıştı.

"Bak biliyorum çok zor ve hala atlatamadın ama oraya öylece bakmakla bu konu çözülmeyecek ya sen git konuş ya da ben gidip her şeyi anlatayım benim yüzümden oldu bunlar zaten."

Ona hayır anlamında kafamı salladım ve sinirle konuşmaya başladım.

"Hayır dedim Fiona bana onun gerçek yüzünü gösterdin, ya onun için çok sevdiğim insanlardan falan vazgeçseydim ve o ozaman beni yüz üstü bırakıp gitseydi ne olacaktı? En azından kayıp yaşamadan gerçekleri görmüş oldum."dedim ne zamandır tuttuğumu bilmediğim nefesimi verirken

"Peki ona gerçekleri göster ozaman."

"İnanmayacak ki boşuna neden uğraşıyorum? Bir hiçi geri getirmek için ya da düzeltmek için çabalamak boş geliyor."

"Ozaman ben uğraşıp gerçeği gösteririm o da neyi kaybettiğini görür."dedi ve bir anda doğruldu

"Fiona dur hamilesin zaten çocuğa bir şey olacak."diye çıkıştım.

"Sakın beni durdurmaya kalkışma sel, sadece otur ve olacakları izle."dedi ve hızla yanımdan uzaklaştı

Bende arkasından bakakalmıştım.

Yazardan
Fiona justinin yanına koşar adım ilerlerken burnundan soluyordu. Justin ise her şeyden habersiz sadece oturmuş ve denizin sonsuz dalgalarına bakıp derin düşüncelere dalıyordu.

Hızlıca yanında hissettiği bir hareketle ani bir şekilde yan tarafina döndü Fiona yanında oturmuş ve telefonunda bir şey kurcalamaya başlamıştı.

Justin ona şaşkın ve bir o kadar anlamayan bakışlar yollarken Fiona Konuşmaya başladı.

"Justin bak dinlemen gerek."dedi sakince

Justin hala şaşkınca ona bakmaya devam ediyordu.

"Geçen gece Selena ile aranda olan olay hakkında konuşmak istiyorum bilmediğin ve yanlış anladığın çok fazla şey var."

"Bu konu hakkında konuşmak istemiyorum Fiona ."dedi Justin açık ve net şekilde

"Tüh be ne yazık ama ben konuşmak istiyorum. Ya da şöyle söyliyeyim sen konuşma sadece dinle ve doğruları öğren zaten iki kelime bir şey edip gideceğim çok zamanını almam."

Justin bir şey demedi ve Fiona bunu 'peki' olarak kabul etti ve konuşmasına başladı.

"Bak Justin sen ve Selena kavga ettiğiniz gece ne oldu bilmiyorum ama Selena o gece benimle birlikteydi. Olay açık ve net şu şekilde oldu, ben sizin şirkette işle alakalı bir dosyamı unutmuştum ve şirkete girmek için Selena'yı aradım o da geldi ve içeri girmeme yardım etti."

Bir saniye kadar duraksadı ve yutkundu ardından devam etti.

"Ve şirkette bayılmışım selenada beni tutup hastaneye getirmiş gözlerimi açtığımda hastanedeydim ve Selena da benleydi. Doktor içeri girdi ve bana iki haftalık hamile olduğumu söyledi. Ve bana bu çocuğu aldıramayacağımı çünkü çeşitli hastalıklarımın buna engel olduğunu aldırmak gibi bir şeye girişirsem ölüme bile gidebileceğini söyledi.

Ve bende kariyerimin en iyi zamanlarında hakkımda herhangi bir dedikodu yalan haber ve bu konuyla alakalı yanlış bir şeyler yayınlansın istemedim bu yüzden selenaya o gece benimle olduğunu kimseye söyleme dedim. Hatta inanmıyorsan al bu da mesajları atılan tarih ve saate kadar hepsi var."

Fiona telefonu Justin'e uzatırken Justin eline aldı ve okumaya başladı.

Aradan biraz zamana geçtikten sonra Justin kafasını kaldırdı ve konuşmaya başladı.

"B-ben bunu bilmiyordum."dedi Justin sesi titrerken

"Sana anlatmaya çalışmış Selena ama onu dinlememissin bile ."

"Ben cidden aşırı üzgünüm o gece telefonuma gelen mesaj o kadar gerçekciydi ki..."

"Mesaj mı?dedi Fiona bilmemezlikten gelerek.

"Evet mesaj, Selena ile bizim ortak çalıştığımız şirketin sahibinin oğlu ile öpüşen Selena ile aynı kıyafette bir kız vardı. Ve ben de onun o adamla bir şeyler yaşadığını düşündüm çünkü önceden de beraber yemek yemişlerdi."dedi Justin son cümlelerini de bitirdikten sonra

"Bu saçmalık Selena o gece tamamen benimle birlikteydi benimle kaldı sabahta arkadaşım gelince onu daha fazla yormak istemeyip eve yolladım. O gün bir erkekle buluşmuş olması imkansız ki fotoğraf seninde fark ettiğin gibi gece çekilmiş ama Selena gece yanımdan bir saniye bile ayrılmadı."dedi Fiona son nefesine kadar konuştuktan sonra

"Ben cidden inanamıyorum ama kim neden selenaya tuzak kurmak istesin veya neden aramızı bozmak istesin?"diye sordu Justin merakla

"Bilmiyorum ama bu konuyu bir an önce çözüp selenadan özür dilesen çok iyi olur."dedi Fiona da ve justinin yanından ayrıldı.

Selenadan

Etrafımda bilmem kaçıncı tam turumu tamamladıktan sonra Fionanın bana doğru yaklaştığını gördüm.

"Ne oldu ne konuştunuz?"diye merakla ona baktım

Biraz daha yamuk adımlarla birlikte  yanıma yaklaştıktan sonra konuşmaya başladı
"Ona olanları her zerresine kadar aynen anlattım ve sana haksızlık ettiğini anladı bundan sonra affetmek veya yoluna devam etmek sana kalmış güzelim."dedi

"Teşekür ederim Fiona."dedim ve ona yaklaşıp sıkıca sarıldım.

Şuan kafam aşırı karışıktı kim bana neden oyun oynuyordu ve aramızı neden bozmak istiyordu bunların hiç birini bilmiyordum ama şuan bildiğim tek bir şey varsa o da Justin'i affetmeyeceğimdi...

Bölüm yayınlamayalı bir ay dört gün olmuş bu yüzden herkese tekrardan selam diger bölümde dediğim gibi şimdilik kurgu oturana kadar bir kaç tane ara bölüm aticam ve sonra kaosa bağlıycam umarım mahvetmem kurguyu hepinizi çok seviyorum oy vermeyi unutmayın ❤️

My little b*tch +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin