"Justin ne oldu diyorum sana duymuyor musun? Neden gelmeyeyim eve?"diye sesimi biraz yükselterek cevap verdim o sırada Justin saçlarını çekiştiriyordu.
"Senden bekleyeceğim en son şeydi ama hata bende sana inanarak salaklık ettim bu kalbimi sikeyim."dedi tekrar elini saçlarının arasına daldırıp sertce çekerek
"Justin aptal aptal konuşma neden söz ediyorsun?"dedim
Elindeki telefonu bana doğru çevirdi "Regldim diye beni reddediyorsun ama gidip siktiğimin kim olduğu bile bellisiz herifin tekiyle öpüşüyorsun bumu senin aşkın üstelik bu herif nasıl oluyorsa zamanında seni sarhoşken eve getiren beraber çalıştığımız şirketin yöneticisinin oğlu oluyor?"
"Justin saçmalama o gün aramızda hiç bir şey geçmedi yemek yedik ve sadece içkiyi biraz kaçırmışım o da eve getirdi aramızda bir şey bile geçmedi ayrıca sen bunu nerden biliyorsun? Bizi mi izlettiriyorsun?"
"Şuan konumuz cidden seni izlettirmem mi? Eğer buysa evet amına koyayım izlettirdim ama böyle bir sürtük olacağın sevgilin varken başkasıyla öpüşecek kadar düşeceğin aklıma gelmemişti."
"Justin saçmalamayı kes o kişi ben değilim ve kim olduğunu da bilmiyorum."
"Gecenin bir yarısı neredeydin öyleyse?"
Aklıma bir anda Fiona' nın dediği geldi bunu Justin'e söyleyemezdim.
"Bu seni ilgilendirmez ama o adamla birlikte değildim."dedim
"Hah! Benden buna inanmamı mı bekliyorsun? Al bak fotoğraf dün gece senin tam evde olmadığın saatte atılmış ben bunu malesef sabah gördüm buna da ayrı üzülüyorum."
"Justin o ben değilim diyorum neden inanmak istemiyorsun?"dedim hışımla
"Gecenin bir vakti durup dururken evden çıkıp gidiyorsun kısa bir işim var döneceğim diyorsun sonra bütün gece eve gelmiyorsun senin evde olmadığın zaman diliminde
senin üstündeki ile aynı kıyafette bir kadınla bir erkeğin öpüşme fotosu telefonuma geliyor ve sen eve sabah dönüyorsun ve nerede olduğunu soyleyemiyorsun bile , sen olsan neye inanırdın?""Justin sana yapmadım diyorum nerde olduğumu söyleyemem ama eğer beni zerre seviyorsan bana güvenirdin ve sana deliler gibi aşıkken seni aldatmayacağımı bilirdin."dedim
"Kusura bakma ama gözlerim varken yalanlarına inanmayacagım."
"Öyleyse beni zerre sevmemissin kullanmişsın Justin eğer seni sevmesem o adamı sevsem seninle neden sevgili olayım? O adamla olurdum. Sonuçta ikinizde zenginsiniz ona aşık olsam ona giderdim."
"Artık boş konuşmalarını dinlemek istemiyorum benim için bir şey ifade etmiyorsun siktir git evimden senden de ayrılıyorum ne bok yersen ye."dediğinde gözlerimin dolduğunu hissetmiştim ben bir şey yapmamıştım ama bana inanmıyordu.
"Evin hayatın paran hiç biseyin sikimde değil artık emin ol zaten bana güvenmeyen bir insanın evinde harcayacak zerre zamanımda yok."
Kapıyı serçe kapatıp odadan çıkarken aşşağıya doğru iniyordum.
O sırada arkamdan koşarak geldi ve merdivelerin üstünden bağırdı "Bu arada artık şirkete gelme çünkü kovuldun."
"Lanet olası işini de senide istemiyorum pislik herif."dedim ve sertçe dış kapıyı kapatıp evden çıktım.
Göz yaşlarım sonunda özgürlüklerini ilan edip yere düşerken hıçkırıklarıma engel olamıyordum. Nasıl olur da inanmazdı? Kimin attığı veya neden attığı umrumda değildi muhtemelen bana rakip olan biriydi ama kimseyle bir husubetim olmamıştı ki , ozaman kimdi bu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My little b*tch +18
Fanfiction"Seni üsste görmek istediğim tek yer yatağım olacak Gomez şirketim değil."