#4

1.1K 24 16
                                    

"Ne?"dedim anlamamıştım ya da anlamak istememiştim , ne demişti az önce o?

"Benimle aynı evde kalacaksın. Kalıcı olarak."

Tekrar ettiğinde hala durumu idrak etmeye çalışıyordum.  Az önce o benle kalacaksın mı demişti?

"Saçmalamayı kesde düzgünce kuralları say."dedim dalga geçtiğini varsayarak

"Saçmalamıyorum. Unuttun mu ne istersem onu yapmak zorundasın anlaşmada yazıyor."dedi eline aldığı kağıdı sallarken.

"Sadece düzgün isteklerini yaparım saçma ve anlamsız olanları değil."

"Sana kim bunun anlamsız ve saçma olduğunu söyledi ki?"dedi

"Justin benim bir evim var farkında mısın bilmiyorum ama orada bir düzenim var senin kişisel zevklerin için ben hayatımı sana göre yönlendiremem."

"Sana düzenini boz demiyorum evin yine aynı yerde aynı şekilde kalabilir ama ..."dedi ancak sözünü kestim.

"Ama ne? Beni evimden uzak tutuyorsun daha nasıl düzenimi bozabilirsin ki?"

"Sana sadece yanımda kalmanı istediğimi söyledim. Bir şeye ihtiyacım falan olursa diye."

"Justin kocaman bir yetiskin olduğunun farkındasın değil mi? Kocaman bir şirketin şuan 'tek' sahibisin. Ve kendi ihtiyaçlarını halledemeyecek misin?

"Soru sormasan ve sadece kalsan? Geçici olarak deneyelim olmazsa evine gidersin."

"Neden sanki evliymişiz gibi bir konuşma yapıyorsun?"

"Yapmıyorum. Sadece kuralları söylüyorum beğen yada beğenme kurallar bunlar Gomez, üzgünüm."

Sinirlerimi dışarı vurmamaya çalıştım. Ama zor oluyordu. Kendimi sıkıyordum.

"Neden bu kadar zor olmak zorundasın?"

Söylediği şey şuan o kadar anlamsızdı ki... Kendi işleri zorlaştırıyordu. Tüm hisselerimi almıştı. Güvenimi her şeyimi evimi düzenimi... Ve şimdi bana işleri zorlaştırma diyordu

"Ne demeye çalışıyorsun? Her şeyimi aldın evimde kalmama bile izin vermiyorsun ve şimdide işleri zorlaştırma mı diyorsun?

"Sadece seni düşünüyorum."

"Neden bahsettiğini anlamıyorum."dedim

Ne dediğini sonradan anlamış olacak ki afallamıştı.

"Yani iyiliğini düşünüyorum. Asistan olarak alacağın parayla evinin kirasını nasıl ödeyeceksin?"

"Bildiğin gibi son derece pahalı bir evim yok. En azından seninki kadar abartılı değil."

"Evini biliyorum ama yinede dediğin kadar ucuz bir şeye benzemiyor."

"Seninkinden ucuz olduğu kesin."

"Peki , ozaman sadece patronun olarak benle kalmanı istiyorum."

"Zaten ne olarak istiyordun?"dedim Justin aklımı karıştırıyordu.

"Bana neden böyle davrandığını bilmiyorum ama , yapma !"

Her şeyimi mahvetmişken nasıl böyle konuşabiliyordu? Aşşağılık herif

"Yarın evindeki gerekli eşyalarını getirttiririz."dedi ve beni salonda yanlız bırakıp yukarı çıktı.

Öylece salonun ortasında dikiliyordum. Bu adam kesinlikle sorunluydu.

Kaç saatir buradaydık bilmiyordum. Ama bayağı geç olmuştu. Bana yer bile göstermeden gitmişti lanet herif.

Mecburen bende yukarı çıktım. Ancak kaç tane oda vardı ve justinin nerde kaldığını bilmiyordum. Tek kişi için bu ev çok büyük değil miydi?

Yavaşça ilerleyip kapılara kulağımı dayadım tek tek dinledim.

En sonda bir odaya geldiğimde bunun kapısı farklı renkteydi.

Kapıya uzanıp yavaşça açtığım hafifçe aralayıp içeri baktım.

Karanlıktı...

İçeri girip kapıyı kapattım.

Aman tanrım!

Burası bir resim odasıydı. İlerleyip asılı olan resimlere baktım.

Genelde kızlar vardı. Tek tek hepsine baktım.

Ben?

Benim burda ne işim vardı? Şirkette çekilmiş bir fotoğraftı pardon fotoğraflar . Ama burda benim fotoğraflarımın işi neydi? Nerdeyse 20 ye yakın fotoğrafım vardı burada asılı...

"Senin ne işin var burda?"

Arkamdan gelen kızgın sesi duyduğumda arkamı döndüm.

Bal rengi gözleri öfkeye bürünmüştü.

"Çık şuradan !!"diye haykırdığında ilerledim ve odadan çıktım.

Justin kapıyı kapatıp kitledi.

"Sen kim oluyorsunda benim özel şeylerimin olduğu odaya giriyorsun?!!"

"Peki sen kim oluyorsun da benim resimlerimi o odada tutuyorsun!"

Söylediğim şey onu tedirgin etmişti yüz ifadesi kızgınlıktan gerginliğe bürünürken tekrar konuştu

"İnsanların evleri onların özel bölgeleridir böylece odalara dalamazsın ayrıca ne dediğini bilmiyorum."dedi tedirgince

"Ben sadece seni arıyordum."

"Ama özel şeylerin olduğu odaya girdin."

"Bana hesap sormaya hakkın yok! Beni orada bırakıp gittin çalışma odanın yeri dışında hiç bir şey bilmiyorum burası hakkında , yanlış bir yere girmişim ."

Tam ağzını açacaktı ki susturdum. "Benim resimlerinin o odada ne işi var ? Ne hakla resimlerimi çekersin?"

Sustu , hiçbir şey demedi

"Baksana bana 20 ye yakın resmim var orada , peki bunlar orada ne arıyor Bieber?"

"Soru sorma yarın anlatırım şimdi uykum var."

Olayı geçiştiriyordu ve bu sinirimi bozuyordu.

"O resimlerin neden orada olduğunu şimdi açıkla."

"Yarın dedim uzatma."

"Justin"

"Ne var?"

"Anlat lütfen kızmayacağım."

"Gel" dedi merakım daha da artmışken

Onu takip ettim. Kocaman olan evde ilerledik.

Başka bir odaya geldiğimizde kapıyı açtı.

"Burası senin odan, şimdi uyu ."

"Neden anlatmıyorsun?"dedim gözlerimi kaçırarak

"Bilmen gerekmiyor , ama belki bir gün öğrenirsin."

"Bilmek istiyorum."

Yatağa oturdum. Ve biraz yana kaydım.

Elimle otur dercesine yatağa vurdum.

"Justin seni anlayamıyorum. Çok gizemli ve tuhafsın bir soğuk oluyorsun bir sıcak."

"Ben sadece korkuyorum Selena ."

Acaba neyden korkuyor bu velet skkdsn her neyse çok uzun bölümler yazamıyorum hem bu ikisini erken yakinlastirayim diyorum hemde geç olsun diyorum bakalım ne olcak oy vermeyi unutmayın bebişler 🥰

My little b*tch +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin