#20

382 11 15
                                    

Boğazımda bir yumruk hissediyordum ne diyeceğimi bile bilmiyordum aklımı kaçırmak üzereydim onca yaptıklarından sonra gelmiş hata yaptım diyordu sanki dedikleri çok basitmiş gibi.

"Bunun için artık çok geç."dedim göz yaşlarımı elimle silerek ve burnumu çekerek.

"Selena ben gerçekten çok pişmanım yemin ederim sadece bir anlık sinirden ne dediğimi bilemedim."dedi ellerini ellerimin üstüne koyarken

Hızlıca çektim ellerimi "Beni sadece iki dakikada kapının önüne koydun Justin, üstüne yemedigim laf kalmadı eğer gerçekten sevsen beni bir kez olsun dinler ve güvenirdin."dedim sinirden elim ayağım titriyordu.

"Sana böyle davranırken ben üzülmedim mi sanıyorsun içimde öyle bir şeyler koptu ki o gün kendimi öldürmek istedim çok pişman oldum sana öyle dediğim için ama kalbim çok kırılmıştı ve ne dediğimi tam olarak idrak edememiştim."

"Senin kalbin kırıldı peki ya benim ki? O sözleri söyledikten sonra ben kendimi bir pislik gibi hissettim suçsuz olmama rağmen bütün suçu kendimde aradım kalbimi bir daha asla toplayamayacağım şekilde paramparça ettin. Ve her seferinde sen karşıma çıktıkça o kırık yerler acıyor ve ne yaparsam yapayım iyileşmiyor."

"Bırak ozaman kırıkları iyileştireyim."

"Bu hikaye bitti Justin, başlamadan son buldu ."

"Ozaman hikayeyi baştan yazalım." gözlerini tekrar benimkilere kilitlediğinde ondan gözlerimi kaçırdım

"Ne kadar yazarsan yaz sonu asla değişmeyecek."

Yerimden kalkıp ondan bir iki adım uzaklaştım.

Arkamdan konuşmaya başladı.

"Bu mu senin aşkın? Hiç mi mücadele etmeyeceksin öylece bırakıp gidecek misin?"dedi artık o da ağlıyordu

Arkam ona dönük şekilde başımı yere eğdim ve göz yaşlarımın daha da artmasına izin verdim.

"Madem beni bırakınca her şey düzelecekti niye ozaman şuan ikimizde ağlıyoruz? Böyle mi düzelecek, kaçarak mı mücadele etmeyerek mi?"

Önümü ona döndüm ve bende zorla konuşmaya başladım.

"Justin sus artık geçmiyor tamam mı? Geçmeyecek ve hep burda kalacak ama alışacaksın ve sonra artık bu acı hayatından bir parça olacak sonra biri gelecek ve onu düzeltecek."

"İstemiyorum, o kişi sen olmayacaksan kalbimi onaracak kişi sen olmayacaksan kimsenin hayatıma girmesini istemiyorum."

Burnumu çektim ve elimle gözlerimi sildim.

Devam etti.

"Ben senle nefes alıyordum ve olmadığında acı çekiyorum yaşayamıyorum sen birine muhtaç olmak nedir biliyor musun?"

Aldığım nefes boğazımı yakıyordu şuan burda yere yıkılmak istiyordum ne kadar dirensem de ben de ona aşıktım ve o burda acı çekerken benimde kalbime bir bıçak saplanıyordu.

"Yapamam Justin o sözlerden sonra tekrar bunu kaldıramam sana tekrar bağlanıp beni tekrar yüz üstü bırakıp gitmene göz yumamam."dedim

"Nerden biliyorsun tekrar seni üzeceğimi? Ben seni kendimden uzakta bir yabancı gibi görmek istemiyorum her an her saniye yanımda ol istiyorum ve tanrı şahidim olsun seni asla bırakmayacağım."

"Hayır."dedim tok sesimle ama sesimdeki kırgınlık ve acı o kadar belliydi ki saklayamıyordum.

"Eğer bir gün geri dönmek istersen..."sözünü tamamlayamadı ve ağzından çıkan hıçkırığa engel olamadı.

Ağlaması biraz daha sakinleşince tekrar konuşmaya başladı.

İlk önce sessizce ağzından bir "Sikeyim." Dediğini duydum ama sonra sesli bir şekilde kafasını kaldırıp konuşmaya başladı.

"Sana son kez sarılabilir miyim? Son kez kokunu sonuna kadar içime çekebilir miyim? En azından buna izin ver."

O kadar canım yanıyordu ki şuan onu bu hale soktuğum için kendime o kadar kızıyordum ki bunu yapmak en son isteyeceğim şeyken şuan onun gözümün önünde bu kadar güçsüz olduğunu görmek daha çok acıtıyordu.

Kollarımı açtım ve ona biraz yaklaştım o da koşarak kollarını bana sardı şu an fark etmiştim ki buna gerçekten o kadar ihtiyacım varmış ki kokusunu içime çektim ve iyce sarıldım. Kollarının arası cennet gibiydi ve hiç ayrılmak istemiyordum. Ama kapılmamalıydım. Unutmak zorundaydım, zorundaydık.

Göz yaşlarım onun omuzlarına dökülürken onunkiler de benimkine dökülüyordu ikimizde hıçkırarak ağlıyorduk.

"Neden ikimize de acı çektirmek zorundasın?"

Söylediği sözle daha fazla kendimi tutamadım ve ondan ayrılıp koşarak ondan uzaklaştım.

Onu unutmak çok zor olacaktı ondan ayrılırken bana hayal kırıklığı ile dolu bakan bal rengi gözleri zihnime ve kalbime defalarca kez kazınmıştı...

Aşk şarkılari dinleyerek bölümü yazmaya çalıştim ama pek güzel olmadı sanırım ask meşk seylerinden anlamıyorum her neyse oy verirseniz çok sevinirim muahh❤️

My little b*tch +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin