"Selena?"
"Efendim?"
"Uyudun mu güzelim?"
"Hayır neden?"
"Uyumasak mı ben senle zaman geçirmek istiyorum hem gece bile olmadı."
Ona gülümsedim açıkçası benimde uykum yoktu.
"Peki ne yapmak istersin?"diye sordum
"Senin ne kadar mükemmel olduğundan söz edebiliriz mesela?"diye bir öneride bulundu
"Ne mukemmelliğiymiş o?"diye bir soru yönelttim.
"Ciddiyim selena bir yalanı yasamak istememin tek sebebi sensin."
"Ne demek bu şimdi?"diye sordum
"Aşk benim için sadece bir yalandan ibaretti asla kapılmak istemediğim nefret ettiğim bir şey ama senden sonra bu yalanı yaşamayı o kadar çok istedim ki ve şuan bunun gerçek oluyor olması o kadar mükemmel ki anlatamam."
"Aşkımız koşulsuz Justin nerde olursan ol kiminle olursan ol kalbim hep senin için ve seninle atacak."
"Biliyor musun Selena sana o kadar bağlandım ki eğer bir gün birbirimizden ayrilacak olursak ben ne yaparım cidden bilmiyorum bunun düşüncesi bile ölmek istememe sebep oluyor."
"Bu asla olmayacak , kendini asla bunları düşünerek üzme lütfen."dedim
"Sen ne harika bir kadınsın."
"Ya deme şöyle."dedim elimi yavaşça justine vururken.
"Ağğ Selena elin yanlış yerlerde."dedi
"Ah lanet olsun ben çok özür dilerim ."dedim utanarak yanlışlıkla penisine vurmuştum ve bu çok utanç vericiydi
"Sorun değil çok tahrik ediciydi."
Gözlerim justinin aletine kaydı.
"Aman tanrım Justin bu şey kalkmış."
"Selena elin üzerinden biyere geldi ne olmasını bekliyordun ki?"dedi
Gülmeye başladım ve elimi biraz daha üzerinde gezdirdim kalkmış ve sertleşmiş şeyi elimde hissediyordum.
Justin ise hafif hafif inliyordu bu ise beni daha çok güldürüyordu.
"Ağğ Selena seni acayip derecede becermek istiyorum bebeğim."dediğinde sırıttım ve dudaklarına yapıştım.
Justinden
Selena bir anda dudaklarıma gömüldüğünde bende ona sertçe karşılık vermeye başladım dudakları dudaklarımla dans ederken onu üstümden indirdim ve altıma aldım.Dudaklarına son kez öpücük kondurduktan sonra boynuna öpücükler kondurmaya başladım.
Hafifçe emiyor bırakıyordum. Ardından doğruldum ve üstümdeki tişörtten kurtuldum.
Selena'nin da üstünde göbeği açık bir tişört vardı onu da üstünden çıkardım ve tekrar eğildim sütyeninden taşan göğüslerine öpücükler kondurdum.
Selena kısık sesle kıkırdarken göbeğine doğru indim ve öpücükler kondurmaya devam ettim
Selena o sırada kıkırdarken ağzını araladı.
"J- Justin lütfen dur bugün olmaz."dedi zorla
"Ne olmaz ?"dedim
"Lanet olsun reglim."dedi
"Sikeyim amına koyayım bu zamana mi denk geldi?"diye şikayet ettim
"Justin hormonlarımı kendim kontrol etmiyorum."dedi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My little b*tch +18
Fanfiction"Seni üsste görmek istediğim tek yer yatağım olacak Gomez şirketim değil."