Ne olduğunu anlamam iki saniyemi almıştı.
Ardından onu kendimden sertçe ittim. Justin neye uğradığını anlamamıştı.
"Yeter artık sana olan iyi niyetimi suistimal etmeyi kes."diye bağırdım
"Selena ben..."diyebildi sadece
"Sus duymak istemiyorum. Şimdi sadece yatalım ve yarın kalktığımızda bu olay hiç yaşanmamış olsun."
Justinde bir şey demedi ve yatağın bir başına gitti. Bende diğer başına gittim. Ve kafamı yastığa koydum.
Bu olmamalıydı ona bağlanmamalıydım. Biliyordum.
********
Gözlerimi açtığımda içeri biraz karanlıktı. Perdeler çekiliydi. Yanıma baktığımda Justin'in hala uyuyor olduğunu gördüm. Masum bir yavru köpek edasıyla uyuyordu. Yanından onu uyandırmadan kalktım.Cama doğru ilerleyip perdeleri açtım. Justin uyanmazdı muhtemelen.
Işık Justin'in suratına vurduğunda sırtını cama doğru döndü.
Kapıya ilerledim ve yavaşça açtım. Odadan çıkıp kendi odama girdim.
Bugün işe gidecektim. Hemen üzerime seçtiğim siyah elbisemi geçirdim.
Üstümü giyip iki fıs parfüm sıktıktan sonra evden çıktım.Açıkmıştım ama o evde kaldıkça kendimi kötü bir kadın edasında göstermek istemiyordum.
Arabamı artık buraya getirmem gerekiyordu.
Aslında yeni araba almam gerekiyordu. Ama onu sonra düşünebilirdim.
Şirket yöneticiliğiden de ayrılınca artık eskisi gibi korumalarım ve özel şoförlerim yoktu. Buna alışmam gerekiyordu.
Bu günlük yine taksi ile işe gitmem gerektiği kanaatine varınca taksi çağırdım.
Biraz sonra geldiğinde bindim ve şirketin adresini verdim.
Dışarıyı izleye izleye taksi ile giderken sabah sabah yolda birbirleri ile yiyişen çiftler görmek şaşırmama neden olmuştu normalde bu kadar erken buralarda dolaşmaları tuhaftı.
Taksicinin yolu uzatma çabasından sonra nihayet şirkete gelmiştim.
İçeri adımımı atar atmaz Nicole hemen yanıma gelip elime ne olduğunu bile bilmediğim birkaç belgeyi tutuşturdu.
"Selena bunları Bay Brian'a götürüp imzalatman gerekmiş."
"Bay Brian kim?"
"Bu proje sunduğumuz şirketin sahibinin oğlu gerekli belgeler ile o ilgileniyormuş ."
"Peki nereye götüreceğim?"
"Şuan toplantı odasında sizi bekliyor."
"Justin yanımda değil."dedim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My little b*tch +18
Fanfiction"Seni üsste görmek istediğim tek yer yatağım olacak Gomez şirketim değil."