"Ne?"
Elim ayağım titriyordu ve düşündüğüm şey olmaması için dua ediyordum çünkü eğer böyle bişey varsa ciddi anlamda kendime gelemezdim.
"Ne babalık testi neden söz ediyorsun sen Justin?"dedim
"Babalık testi işte daha nasıl açık söyleyebilirim?"
"Kimin çocuğu için?"dedim tahmin ettiğim şeyin çıkmaması için olayı bilmemezlikten gelmeye çalışıyordum.
"Fionanın."
Tek kelime sekiz harf... Bu kelime hayatımı belkide yerinden oynayacaktı.
Çünkü biliyordum ki Fiona ilk hamile olduğunu öğrendiğinde bebek iki haftalıktı ve Fiona'nın hamileliğini öğrendiğimiz günün iki hafta öncesine kadar Justin ve ben çıkıyorduk.
"Yani beni aldattın öyle mi Justin?"
Sözler ağzımdan zar zor çıkarken ne diyeceğim hakkında zerre fikrim yoktu.
"Selena yanlış anladın o gün ikimizde içkiliydik ve..."
"Sen sus Fiona sen hiç konuşma ben seni arkadaşım sandım her şeyimi sana anlattım. Sen Justin ve benim aramı yapmaya çalıştın ama zaten bozan senmişsin."
"Selena bak bildiğin gibi değil."
"Kes be."dedim bağırarak Fioanaya
"Eminim o sahte fotoğrafıda sen atmışsındır."dedim sertçe
"Hayır hayır ben atmadım zaten amacım aranızı bozmak değil yapmaktı."dedi
"Yalan söyleme artık zaten yaptığın hainlikler yetmiyor gibi birde utanmadan konuşuyorsun."dedim
Ve yüzümü Justin'e döndüm.
"Sana gelince seni aldattığımı düşünüp bana etmediğin laf kalmadı ama asıl aldatan senmişsin üstüne gelip barışmak istiyorsun bende az kalsın sana inanacaktım."dedim ve ikisininde yüzüne iğrenerek baktım.
"Seni aldatmadım o geceden haberim bile yok hem test sonucu hala çıkmadı bile."dedi bir anda
"Çıksa ne değişecek ki söyler misin? Bu sonucu ve çocuğun babası olduğun gerçeğini değiştirmiyor."
"Evet değiştiriyor."
"Eğer çocuğun gerçekten babası olmadığını düşünseydin buraya gelip test yapma ihtiyacı duymazdın demek ki yaptığından sen bile emin değilsin."
"Bana inanmıyor musun Selena?"
"Aynı durumu zamanında bende yaşamıştım Drew."
Ona boyle seslenmek normalde yaptığım bir şey değildir ama cidden sinirlerim bozulmuştu ve ben ne yapacağımı bilmiyordum.
"Ne yani ciddi ciddi çocuğun babasının ben olduğumu mu düşünüyorsun? Fiona sadece senle benim arama girmeye çalıştığı için böyle bir yalan uydurdu bende ona böyle bir şeyin olmadığını kanıtlarla ispatlamaya çalışıyorum."dedi tek nefeste
"Artık yalanlarına inanacağımı sanmıyorum drew ama yarın test sonuçları çıkınca gösterirsin artık."dedim
"Evet ve sen bana böyle davrandığın için pişman olacaksın Marie."
"Çocuğuna iyi bakman dileğiyle."
Bunu söyleyip Fionaya da iğrenir gibi baktım.
"Evinden eşyalarımı toplayıp giderim merak etme sende eve rahatça adam atarsın."dedim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My little b*tch +18
Fanfiction"Seni üsste görmek istediğim tek yer yatağım olacak Gomez şirketim değil."