#7

902 21 53
                                    

"Anlamadım?"

"Şarkı sözü."

"Ah şey anladım."

Tekrar kafamı justinin kucağına gömmüştüm. Ne sanmıştım onun bana aşık olacağını falan mı?"

Kafamı göğsünün üzerine koyduğumda kalbinin ne kadar hızlı attığını fark etmiştim.

"Justin?"

"Ha?"

"Kalbin çok hızlı atıyor iyi misin?"

"Açıkcası bende biraz korkmaya başladım."

Az önce ben korkuyordum şimdi ise o korkuyordu .

Dışardan gelen sesleri duymamla biraz irkilmiştim. O sırada dönme dolap çalışmaya başladı. Tekrar korkmaya başladığımda Justin bana daha sıkı sarılmıştı.

Bir kaç dakika sonra dönme dolap aşşağıya geldiğinde sevinçle kendimi dışarı attım. Neredeyse toprağı öpebilirdim.

"Sana her şey iyi olacak demiştim."

"Teşekkür ederim tekrardan."

"Rica ederim."

Bana gülümsemesini bahşederken bende ona aynı gülümsemeyle karşılık verdim.

Ardından çok bir şey olmadı zaten saat çok geç olmamıştı ama yağmur başlamıştı.

Hemen eve gitmiştik. Ama çok erkendi ve bir şeyler yapmak eğlenceli olabilirdi.

"Film izliyelim mi?"diye bir öneride bulundum.

"Olabilir."

Korku filmi izlemeyi seven biriydim.

"Korku seç "dedim Justin filmlerin yanına giderken.

Bana kafa salladı ve bir tane korku filmi seçti.

Filmi taktı ve koltuğa oturduk. Bir şeyler yemeden ilk defa film izliyordum. Dakikalar dakikaları kovalıyordu ve filmin çok korkunç sahneleri gelmişti ve açıkçası korkmuştum ama bunu Justin'e belli etmemiştim.

Film bittiğinde biraz gerilmiştim. Çünkü dışarda yağmur yağıyor ve şimşekler çakıyordu. Buda korkmama sebep oluyordu .

"Selena ben uyuyorum."dedi Justin yukarı çıkarken

"Benide bekle."dedim

Koşarak justinle yukarı çıktık.

Justin kendi odasına girip kapıyı kapattı bende kendi odama girdim. Ve yatağa girdim ama şimşekler anbean çarpmaya devam ediyordu yorganın altına girmiştim.

Eskiden kocaman bir sirketin başında olan Selena Marie Gomez şimdi yorganın altına giriyordu . Cidden ne kadar cesurum(!)

Tekrar bir şimşek çakıp odanın içi ışıkla dolunca perde yavaşça haraket etti. Korkudan sesli bir çığlık attım. Ardından koşarak yataktan çıktım ve justinin odasına kapıyı çalmadan daldım.

"Justin."dedim seslice

İlk uyanmadı ve yatakta diğer tarafa döndü.

"Justinnn lütfen uyan!"

Yanına gidip onu dürttüm. Ve uyanması için bağırdım.

Justin bir anda irkilip olduğu yerde dikleşti olanları anlamaya çalışıyordu.

"Selena?"

"Justin korkuyorum."

"Neden?"

"Odada şimşek çakıyor ve perde oynuyor."

My little b*tch +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin