#13

575 20 9
                                    

Selenadan
Justin'in bir an donup kalmasına anlam verememiştim bu kadını daha önce nerede görmüş ve tanıyor olabilirdi ki bu kadar şaşırıyordu?

Bunu toplantı bitince soracaktım çünkü aklımda soru kalsın istemiyordum.

Ben yerime otururken Justin ve adının Fiona olduğunu öğrendiğim kadında oturdu.

Fiona önündeki suyu yudumladı ve konuşmaya başladı.

"Bayağı uzun zaman oldu ha Justin?"

Justin olduğundan daha gergin görünüyordu bir şeyler vardı ama nedense çözemiyordum.

"Evet yaklaşık beş sene kadar."dedi Justin de donuk sesiyle

"Beni özlemişsindir umarım."diye tuhafca güldü

Bu kadına nedense ani bir kin beslemiştim. Hemde çok tuhaf ve güçlü bir kin.

Justin ve Fiona denen kadın toplantı boyunca iş dışında her şeyi konuştular ve bu beni rahatsız etmeye başlamıştı ama ne diyebilirdim ki ben sadece bir asistandim.

Dakikalar geçmek bilmezken en sonunda Fiona ayağa kalktı.

"Seninle konuşmak çok güzeldi Justin umarım tekrar görüşürüz gerçi iş gereği daha çok görüşeceğiz ."dedi ve bana hızlı bir bakış atıp odadan çıkıyordu ki hemen atladım.

"Ben sizi şöyle geçireyim hemde bazı önemli hususlardan bahsederim."dedim

"Pekâlâ tatlım."dedi o da sakince

Odadan çıktık ben elimdeki dosyalardan ona vermem gerekeni ararken o konuşmaya başladı.

"Justinle sevgili misiniz?"diye sordu bir anda

Ben öylece kala kalmışken elimden bir kaç dosya düştü ardından Fiona eğilip bana yardım etti.

"Şey..."diyebildim

"Anlaşılan sevgilisiniz."dedi

Utanarak kafa salladım " Justinin sana bakışından belli zaten çok aşık olduğu birbirinize de çok yakışıyorsunuz umarım mutlu olursunuz hep."dedi

Ona gülümsedim ve bende bir soru yonelttim "Siz nereden tanışıyorsunuz justinle?"diye sordum

"Biz liseden beri arkadaştık ama bu beş yıldır babamın ve justinin babasının arasında olan bazı karmaşalar yüzünden bayağıdır görüşmüyorduk."dedi

"Anladım."dedim ve ekledim "Bu arada bunlar işle alakalı gerekli dosyalar ."dedim ve uzattım.

"Teşekkürler."dedi ve yanımdan ayrıldı

Açıkçası iyi bir kadına benziyordu belkide her önüme gelene ön yargı ile yaklaşmamalıydım kim bilir?

Fiona'nın arkasından baktıktan sonra tekrar arkamı döndüm ve toplantı odasına gittim.

Kimse yoktu ve Justin sadece masada oturuyordu.

"Sen iyi mi-"

"Çıkalım mı artık?"dedi bir anda bende sözümü tamamlamadan onayladım

"Yorgunsun sanırım çok çalıştın bugün."dedim

"Evet evet hadi gidelim."dedi

Aşırı tuhaf davranıyordu ve bu benim canımı sıkıyordu.

•••••••••••

Arabaya geldiğimizde Justin sürücü koltuğuna bende yanına geçtim.

İlk bir saniye arabayı çalıştırmadı ben ise hemen kucağına geçip oturdum.

Elimi suratına koydum.

"Justin neyin var?"

Justin sertçe yutkundu

"Sadece yorgunum bir şey yok Selena."

"Emin misin?"diye sordum

"Evet neden sordun ?"

"Bilmiyorum sadece tuhaf davranıyorsun o kadın geldiğinden beri o yüzden merak ettim."

"Hiç bir şey yok bebeğim merak etme sadece bugün çok yoruldum."dedi

Dudaklarına kısa bir öpücük kondurdum ve geri çekildim.

Justin beni tekrar kendine çekti ve dudaklarımı kendinkilere bastırdı ve sertçe öpmeye başladı. Bende ona aynı sertlikte karşılık veriyordum.

Nefes nefese kaldığımız da dudaklarımı ayırdım .

"Neden bu lanet şeyi giydin rahatça üstünden çıkarıp seni beceremiyorum ."

Sırıttım ve üstünden kalkıp kendimi yan koltuğa attım.

"Hadi ozaman eve gidelim."dedim o da bana kırgın bir gülümseme attı.

İstediğini alamamıştı. Bense onu tahrik etmenin mutluluğundan zaferle sırıttım.

Arabayı eve sürmeye başladı yol boyunca ikimizde konuşmadık ben dışarılara daldım ve bir süre hayal kurdum.

*******
Eve geldiğimizde Justin kendini direk yatağa atmıştı çok yorulmuştu belliydi bende kendimi onun yanına atıp kafamı göğsüne koydum.

Saçlarımla oynayama başladığında kafamı kaldırıp suratına baktım çok kusursuz bir suratı vardı.

O da benim gibi bana bakarken konuşmaya başladım.

"Seni hakedecek ne yaptım ben Justin?"diye sordum

Yüzüme düşen saçları kulağımın arkasına verdi ve konuşmaya başladı.

"O kadar güzelsin ki Selena bakmaya bile kıyamıyorum."

Bu söylediği ile içimde bir şeyler hareket etmeye başlamıştı midede kelebekler uçuşması bu demekti demekki.

"Burnun dudakların gözlerin yüzün her zerrenle kusursuzsun tanrı seni özenle yaratmış sanki."

"İnan bana aynısını bende senin için düşünüyordum."dedim

"Yanında huzur buluyorum kokun beni sarıp sarmalıyor gözlerin sanki beni içine çekiyor ve hapsediyor gözlerim gözlerinin içine bakmak için yalvarıyor sanki."dedim

Gülümsedi.

"Ama bir sorun var ben bu kadar mükemmeliği hakedecek bir şey yapmadım ve sanki yerim burası değilmiş gibi hissediyorum."dedim

"Hayır Marie senin yerin benim kollarım ve benim yanım başka bir yer değil."dedi hafif kaşlarını çatarak.

"Bu kadar harika bir adam olmak zor olmuyor mu Drew."dedim

"Olmuyor."dedi

Gülümsedim o ise hala yüzümü izliyordu.

"Seni seviyorum Bieber ve bunu kimse veya hiç bir şey değiştiremeyecek."diye fısıldadım.

"Bende seni seviyorum Gomez ve bunu kimse veya hiç bir şey değiştiremeyecek."dedi oda

Kafamı kaldırıp yumuşak dudaklarına kısa bir öpücük kondurdum ve geri çekildim.

Gece değildi ve çok erkende değildi ama biraz olsun dinlenmek istiyorduk bu yüzden ikimizde gözlerimizi kapattık.

Kaossus sakin bir bölüm oldu ama bir dahaki bölümler de biraz daha haraket katmak istiyorum inşallah elime yüzume bulaştırmam oy vermeyi unutmayın sizi seviyorum 🖤🖤💘💜

My little b*tch +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin