#18

426 11 22
                                    

Gözlerim yorgunluktan açılmıyordu dün deniz kenarında Fiona'nın arkadaşları ile oturup ateş başında şarkı söylemiştik gitar çalanlar birbiriyle yiyişenler...

Bir ara gitarları bırakıp doğruluk ve cesaretlilik oynamıştık ve beni biriyle öpüştürmek zorunda bıraktıklarında oyundan çıkıp Fionayıda alıp eve gelmiştik Justin Fiona ile konuşmasından bir kaç dakika sonra gitmişti zaten.

Şuan ise üzerimden tonlarca ağırlıkta bir tır geçmiş gibi hissediyordum.

Fiona da yanımda dün gece düştüğü gibi yatıyordu üstelik dünden kalkma kıyafetlerini çıkarmamış bir şekildeydi.

Bende aynı şekilde dünden kalmaydım. Entrikalar bitmiyordu hala aklımda deli gibi sorular dolaşıyordu ama hepsi cevapsızdı böyle olması insanı daha deli ediyordu.

Düşüncelerimi bölen karnımın gurultusu ile acıkmış olduğumu anladım. Acil bir şeyler yemem gerekiyordu. Ayrıca bugün kendime iş bulmam ve bir an önce evime gitmem gerekiyordu. Fiona'ya daha fazla yük olamazdım.

Ama önce bir şeyler yemem gerekiyordu yavaşça odadan çıkmaya çalıştım ancak yanlışlıkla serçe parmağımı yatağın kenarına çarptım.

Ağzımdan çıkan acı dolu inleme Fiona'nın yerinden kıpırdamasına sebep oldu bense uyanmasın diye ağzımı tutuyordum.

Biraz daha olduğu yerden sağa sola döndükten sonra doğruldu ve bana bakmaya başladı.

"Sel sen orada bağırarak ne yapıyorsun?"

Gözümden akan bir damla yaşla bağırarak anlatmaya başladım.

"Serçe parmağımı yatağın yanına çarptım çok acıyor."diye acı içinde konuştum

"Tamam geçer o şimdi ya ödüm koptu bir şey oldu sandım."

"Zaten oldu daha ne olsun."diye tekrar ettim.

Fiona bana göz devirdi ve tekrar yatmaya başladı.

Bende kalkıp mutfağa gittim. Dolabı açtım ve gözüm yiycek bir şeyler aradı.

Biraz bir şeyler bulup atıştırdıktan sonra aklıma işle alakalı bir şeyler geliyordu.

Eskiden tek hayalim bir barımın olmasıydı. Hep bir bar yönetmen istemiştim ve bu nedense bana çok cazip geliyordu. Eğer şirketten atılmamış olsam da belli bir süre sonra bar açmayı düşünüyordum. Ama maalesef bu hiç olmamıştı.

Derince nefesler çektikten sonra Fiona'nın uykulu bir şekilde yanıma geldiğini gördüm.

"Günaydın güzellik ne bu düşünceli hâl sabah sabah?"

Fionaya küçük bir sırıtış attım.

"Hayallere dalmışız sanırım."dedi tekrar bana bakarak

"Yok be sadece eskiden yapmak istediğim planlarım aklıma geldi."dedim derin bir iç çekerek

"Justin'in engelledikleri mi?"diye sordu

"Evet onlar."dedim

"Neden gerçekleştirmiyoruz ozaman?"diye bana bakıp güldüğünde

Bende ona güldüm ve konuşmaya başladım "Bilmiyorum hayallerim pek ufak çaplı bir şeyler değildi muhtemelen para sıkıntısı olur."dedim

"Selena saçmalama karşında kocaman şirket sahibi bir iş kadını duruyor sen isteyeceksin de ben yapmayacak mıyım?"

Gözlerim sevinçten dolmuştu ve ne diyeceğimi de bilmiyordum.

"Bar yönetmek istiyordum eskiden."diye söze başladım

"Bayağıdır istiyordum iş yerinde biraz daha iyi konuma gelip bir tane satın alacaktım ama hisseleri Justin alınca bu imkansız bir hayal olarak kaldı."dedim

"Artık imkansız değil kalk üstünü giyin bar bakmaya gideceğiz."

Ben şoka uğramış şekilde ona bakıyordum sanki küçük bir şey alacakmışız gibi söylemişti bunu ve bu daha fazla ilgimi çekmesine sebep oluyordu.

"Ee hadi ne bekliyorsun sel?"

"Sen ciddi misin?"dedim duyduklarıma inanmayarak

"Dalga geçer bir halim mi var ?"dediğinde sevinçle olduğum yerden kalktım ve doğruca odaya gidip üstüme bir şeyler giyinip telefon ve çantamı aldım ve aşağıya indim.

"Hazırım."dedim yüzüme gülümsememi yerleştirdikten sonra

"Ozaman gidiyoruz."

.............

"Fiona burası efsane bir yer."

"Beğendin mi?"

"Hem de çok fazla."

İçeride bir o tarafa bir bu tarafa gidip gidip buranın ne kadar harika olduğunu düşünüyordum.

"Ozaman alıyoruz."dedi Fiona

"Yaa çok teşekkür ederim çok harika bir insansın."dedim ve koşup boynuna sarıldım.

Oda bana karşılık verdi.

"Ne demek Selena önemli olan senin mutlu olman."

Bar zaten çok iş yapan bir yermiş ancak sahibi bazı sorunlardan dolayı satışa çıkarmış bu gecede her gece olduğu gibi yine bar çalışmaya devam edecekmiş.

"E napiyoruz şimdi?"dedim

"E barı kutlamayalım mı sel?"diye sordu Fiona

"Kutlamak?"dedim

"Arkadaşları çağıracağız falan işte."

"O da gelecek mi?"dedim malum kişiyi kastederek

"Arkadaş gruplarımız ortak ve muhtemelen evet ."dedi

"Ama dün gelmemişti?"dedim

"İşi olduğunu söylemiş çocuklara onlar ısrar etmiş ama kabul etmemiş."dedi tekrardan

"Puff lanet olsun."dedim

"İstersen kutlama yapmayız sorun yok benim için ."dedi Fiona ancak bir kişi yüzünden eğlenceden mahrum kalmazdık ayrıca arkadaş grubu dağılmadıkça onu illaki görecektim.

"Hayır hayır sorun yok bir kişi için gecemi mahvedemem."dedim kendimden emin şekilde

"İşte benim kızım."dedi ve yavaşça omuzuma vurdu.

Güldüm ve tekrar ona teşekkür ettim. Akşamki eğlence için Fiona çocukları çağırmak için telefonunu aldı ve biraz uzakta aramaya başladı.

Bende barı iyice dolaşmak ve tanımak için içinde gezmeye devam ettim.

İçerinin atmosferi aşırı güzeldi ve tam satın aldığımız gün yönetmeye başlamamız aşırı inanılmazdı. Şuan hayallerim gerçek oluyordu ve ben bu duyguyu anlatacak kelime bulamıyordum.

"Sel çocukları aradım."

Fiona'nın yanımdan gelen sesi dikkatimi bulunduğum noktadan ayırıp ona çevirmemi sağlamıştı.

"Peki ozaman şimdi napıyoruz?"diye sordum.

"Çok basit kıyafet bakmaya gidiyoruz."

Bu ara bölüm olduğu için çok uzatmak istemedim bir dahaki bölümde Jelena momentlar başlayabilir seviyorum sizi oy vermeyi unutmayın❤️




My little b*tch +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin