"Şirkete gidelim mi artık?"diye sordu Selena tuvaletten çıkarken yataktaki kanlı çarşafı ve yorganı değiştirmiştik ve yerine yenilerini sermiştik.
"Kendini iyi hissediyorsan gidelim ama bence evde kalıp dinlensen daha iyi olur nasılsa patron senin..."diyebildim ama devamını getiremedim çünkü sevgili değildik ona teklif etmemiştim.
"Patron nasılsa benim ne?"dedi merakla
Bana yaklaştı , nefes alış verişlerim hızlanmıştı.
"Patron senin neyin olsun istersin bebeğim?"dedim bende ona yaklaşırken
Kafasını yukarı kaldırdı ve dilini dudaklarıma sürdü. "Sevgilim olmanı istiyorum babacık."
Piçce sırıttım. "Aynı şeyi istememiz ne güzel kedicik."dedim
Bana gülümseyip dudağıma kısa bir öpücük kondurup geri çekildi.
"Hadi giyinelim ve şirkete gidelim."dedi
Ona kafa salladım.
Benim odamdan çıkıp kendi odasına gitti.
Bende kendi odamda hazırlandım. Ve yatağın üzerine oturup telefonu elime alıp oynamaya başladım.
Biraz oyalandıktan sonra selenada üstünü giyinmişti.
"Mmh enfes görünüyorsun."dedim dudaklarımı yalarken.
"Kes şunu aptal."diye şakasına bağırdı ve kıkırdadı.
Bende ona gülümsedim ardından evden çıktık.
********
Şirkete geldiğimizde Selena odasına geçti bende kendi odama geçtim.Açıkçası bu aralar pek keyfim yoktu. Ve şirkettede bu durumum belli oluyordu.
İşlere eskisi kadar odaklanamıyordum farkındaydım.
Bu durum ne kadar canımı sıksada çokta önemsemedim ve tekrar önümdeki işlere odaklanmaya başladım.
Önümde yirmiye yakın dosya dururken ben hala hiç bir şey yapmıyordum şirket kesinlikle batsa tüm suç benim olurdu.
Hemen önümdeki dosyalardan birini aldım ve içine odaklanmaya çalıştım.
İnceledim inceledim ve inceledim ilk dosyayı bitirmem biraz zaman almıştı ancak ondan sonraki dört beş dosyayı hemen halledip biraz dinlenmek için arkama yaslandim.
Telefonumu elime aldım ve biraz sosyal medyada dolaşmaya başladım o sırada telefonuma gelen mesaj isteği ile bir saniye kadar irkildim hemen dm kutusundan isteklere girdim.
unknown: yaptıklarının bedelini çok kötü ödeyeceksin Bieber :)
Mesaj tüylerimi ilk başta diken diken ederken derin bir nefes aldım ve mesajı tekrar okudum ancak o sırada kapının açılması ile telefonu kapatıp hızlıca yanıma koydum.
Gelen selenaydı. Kapıyı tıklamış mıydı o?
"Bay Bieber bu günlük planınızı getirdim."
"Bana Bay Bieber deme güzelim."dedim dudaklarımı yalarken
"Şirketteyiz iş farklı aşk farklı."dedi bilmiş şekilde ve yanıma geldi.
Ben koltuğumda arkama yaslandım o ise masamın kenarına geldi ve elindeki dosyayı açtı.
Günlük planları ve toplantıları anlatmaya başladı ama o sırada benim gözüm Selena'nın kalçalarındaydı.
Çok ateşli görünüyordu. Ağzım açık onun kalçasını izlerken Selena'nın sözleri dikkatimi dağıttı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My little b*tch +18
Fanfiction"Seni üsste görmek istediğim tek yer yatağım olacak Gomez şirketim değil."