#11

781 17 14
                                    

Selena'nın söylediği şeyle daha kötü olmuştum.

Tam ağzımı aralayıp bir şey söyliyecektim ki.

"Hahah hahahaha sakin ol yabancı birine vermedim ya buda iyi bir şey eninde sonunda gidecekti zaten birine ."

Eminim şuan bunu ayık olmadığı için söylüyordu. Ama kendimi kötü hissetmiştim. Ve artık devam edemezdim.

"Noldu bieber ?"diye sordu ve ağzını büzdü böyle yapması onu çok tatlı yapıyordu. Ama hayır kabul edemezdim.

Yanına uzandım ve kolumu onun boyuna atıp sarıldım. Oda kafasını göğsüme koydu.

******
Gözlerim yorgunluktan açılmazken dün olanlar aklıma gelince korku ile gözlerimi açtım.

Selena kucağımda yavru bir kedi gibi uyuyordu. Ama şimdilik böyleydi uyandığında dönüşeceği aslan ve bana karşı her saniye artan kükremelerini henüz duymamıştım.

İçime giren kısa süreli ürperme saniyeler sonra geçerken Selena üzerimde kıpırdamaya başlamıştı ikimizde çıplaktık...

Selena bu halimizi görünce eminim çok kızacaktı ortamın şuanki sessizliğine iyi aşina olmalıydım. Aksi takdirde bir daha bu güzel ve sessiz ortamı bulamayabilirdim.

O üzerimde kıpırdamaya devam ederken bir anda kafasını göğsümün üstünden kaldırdı.

Uyanmıştı...

Etrafa anlamaz gözlerle bakmaya başladığında aşırı tepki vermemesi için dua ettim.

"J-justin?"

Titreyen sesi ilk başta tuhaf gelsede bir saniye kadar duraksadı ve üstüne baktı. Ardından üzerimizde bulunan yorganı üstüne çekti ve açıktaki göğüslerini kapattı.

"Ne oldu burda? Ve neden çıplağım?"

Tekrar durdu ve beni süzdü ardından devam etti

"Ve neden sende çıplaksın?" Hızlıca yataktan kaltıktan sonra ikimizin üzerinde bulunan yorganı da sertçe çekti ve benimde her tarafımın açıkta kalmasını sağladı.

Ama bu pek umrunda değildi çünkü yataktaki kan izini görmüştü.

Sessizce duruyordu şok geçirmişti veya fırtına öncesi sessizlikti bu...

"L-lütf- lütfen bana bunu yapmadığımızı söyle."

Sesi titriyordu ve ses tonundaki korku dolu tını çok belirgindi.

"Justin bana bunun yaşanmadığını bu lekenin başka bir şey olduğunu ve bizim dün gece sevişmediğimizi söyle! Bana hâlâ bakire olduğumu söyle!!!!"

Evi inleten şekilde bağırdığında içim yanıyordu. Ben ne yapmıştım?

"Ben... Çok üzgünüm."

Ağzımdan zar zor çıkan üç kelimeyi söyledikten sonra Selena hıçkırıklara boğulmuştu ağlıyordu ve ben sadece izlemekle yetiniyordum.

"Lütfen ağlama."diyebildim sadece elimden bir şey gelmiyordu.

Ayağa kalktım. Dolaptan temiz bir boxer ve kıyafet çıkarıp üstüme geçirdim.

Ve yanına gittim.

"Lütfen ağlama."

Kollarımı muhtemelen iteceğini bilmeme rağmen ona doladım. Bir kaç saniye kadar böyle durdum. Ama tuhaf olan bir şey vardı. Beni itmemişti oda bana karşılık veriyordu.

"Çok kirli hissediyorum Justin."diye fısıldadığında kendimin ne kadar pislik bir insan olduğunu düşünüyordum. Bunu ona nasıl yapmıştım.

"Senin suçun yok hepsi benim hatam ve senden bunun için milyon kez özür dilerim biliyorum asla beni affetmeyeceksen ama..."

"Senin değil benim hatam o kadar içmemeliydim kendime bile hakim olamıyorum."

"Nerden bilebilirdin ki?"

Tuhaf bir şekilde bana kızmamıştı...

"İstemediğin bir kişiye bekaretini verdiğin için çok özür dilerim."

"İstemediğimden değil."

"Nasıl yani?"

"Aşık olduğum için yanlış bir şey yaptığımı düşünmedim sadece."

"Bir dakika ne dedin sen?"

"Aşığım sana ve yanlış bir şey yapmadığımı sandım ama şimdi olaya bakınca benimle hiç bir bağı olmayan birine vermişim gibi hissediyorum."

Dediği şey afallamama sebep olmuştu resmen açık açık bana aşık olduğunu söylüyordu.

"Benimde sana aşık olduğumu biliyorsun Selena kötü bir şey yapmadın sen."dedim onu teselli etmeye çalışıyordum.

"Hayır her şey bununla bitmiyor işte beni yarın bırakmayacağın ne malum? Yada yarın beni kapının önüne koymayacağın?"

"Böyle bir şey olmayacak seni çok seviyorum ve seni hep koruyacağım sen sakın kendini böyle üzme."

Hafif bir şekilde bana gülümsedi ancak kısa bir süre sonra gülümsemesi silindi.

"Sana güvenebilir miyim?"

"Her zaman."

Tekrar kollarımı ona dolayıp sarıldım huzur dolu kokusu burnuma dolarken birden nasıl bu kadar çok yakınlaştığımızı idrak edememiştim daha belli bir süre önce kedi köpek gibi kavga ediyorduk şimdi ise birbirimize aşık olduğumuzu söylüyorduk.

Bunun sonu ne olacaktı bilmiyordum ama ben o sona kadar bu ilişkinin kopmasına izin vermeyecektim...

Ay bu ne saçma bölüm oldu ksdjs resmen kitabı unutmuşum yazmaya yazmaya inşallah yakinda kurguyu toparlarim seviyorum sizi iyi geceler oy vermeyi unutmayın❤️

My little b*tch +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin