"Korkuyor musun?"
Elini ensesine götürüp kaşıdı belliki ne cevap vereceğini bilmiyordu.
"Neyden korkuyorsun Bieber?"
Sertçe yutkundum ve onun bal rengi gözlerine bakmaya çalıştım ama o benim dışımda her yere bakıyordu.
"Justin susma ve bana bak neyden korkuyorsun? Anlatırsan belki bir umut olabilirim sana." Biraz durakladım ve derin bir nefes alıp verdim. Ve ne kadar zamandır yanımda taşıdığımdan emin olamadığım suyumdan bir yudum aldım.
"Aşık oldum."
Duyduğum şey beni şoka sokarken ağzımdaki su boğazıma kaçmıştı.
Birkaç sert öksürükten sonra kendime gelince söylediğini zar zor idrak etmiştim.
"İyi misin?"
"Evet"
Bir saniye kadar daha durup boğazım daha iyi olunca devam ettim.
"Sen aşık mı oldun? Tanrım koskoca Justin drew bieber aşık mı olmuş?"dedim şok ve heyecan karışık sesimle
Justin kızarmış yanaklarını elleriyle saklamaya çalışırken onun bu hareketine kıkırdadım küçük bir yavru köpeğe benziyordu.
Ellerimi onun yüzündeki ellerine götürdüm. Ve yüzünden çektim.
"Kime aşık oldun peki Bieber ?"
Justin bir saniye kadar durakladı. Ardından ağzını konuşmak için araladı.
"Belki hatırlarsın eskiden babamın yanında bir kız asistan olarak çalışıyordu daha çok gençti aynı yaştaydık ama ben sevgili yapıp etrafta dolaşırken o çalışıyordu, hatırladın mı?"
Biraz düşündüm babam ozamanlar tıpkı justinin babası gibi şirketin başındaydı
"Nancy mi ?"dedim o kızı çok iyi tanıyordum ama bahsettiği kişinin ismi bu muydu emin değildim.
"Evet."
"İyide bunda korkacak ne var? Kızın nerede çalıştığını biliyoruz ikimizde, gidip ona açılabilirsin."
"Bunun kolay olduğunu mu sanıyorsun? Seni bu yüzden burada tutuyorum. Birinin bana kızlar hakkında tavsiye vermesine ihtiyacım var ama öyle birini tanımıyorum. Yanımda kalmanı bu yüzden istiyorum bana yardım et diye ama bunu sana söylemeye korktum."
Kurumuş dudaklarını yaladı gerginlik ortamı ele geçirirken daha fazla sessizlik ve gerginlik olmasın diye ben söze girdim.
"Karşı kafede çalışıyor biliyorsun değil mi?"
Gözlerinde bir saniye kadar bir parıldama gördüm ama ardından hemen soldu.
"Bilmiyordum."dedi sesi olduğundandan daha alçak çıkmıştı.
"Sorun ne? Neden sevinmedin?"
"Sadece bana bu kadar yakın olması beni biraz tedirgin etti ama bir yandanda mutlu oldum. "
"Tuhafsın."dedim ve ona bakan gözlerimi yere diktim.
"Eee bana yardım edecek misin?"
Ağzımdan çıkan kısa bir kahkahaya engel olamadım.
"Hahaha gününün yüzde bilmem kaçını kızlarla geçiren koskoca Justin bieber şimdi benden kızlar hakkında yardım mı istiyor?"
"Komik olan ne? Kızlarla zamanımı geçirdiğim doğru ama hiç birine şuana kadar aşık olmadım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My little b*tch +18
Fanfiction"Seni üsste görmek istediğim tek yer yatağım olacak Gomez şirketim değil."