Uyandığımda kolumdaki serumu görünce tekrar bağırmaya başladım. İlk dakikalar ne olduğunu tam idrak edememiş olsam da sonradan yaşananlar bir bir aklıma geldikçe nefesimin kesildiğini hissettim.
O sırada çalan kapı bütün her şeyi bana unutturmuştu. O gelen kişinin Justin olması için tanrıya ne kadar yalvarmıştım bilmiyordum. Fakat gelen kişi gözlerimin umutla aradığı kişi değildi. Başka biriydi.
Fiona...
"Ne işin var hâlâ ne yüzle buraya geliyorsun?"diye zor bela bağırmaya çalışırken Fiona yanıma geldi ve doğrulmaya çalıştığım yatağa beni tekrar yatırdı.
"Selena sakin ol lütfen serumun çıkacak sadece bilmen gereken birkaç şey var ve ben bununla daha fazla vicdan azabı çekmek istemiyorum."
İçimden ona küfürler yağdırırken bir yandan da ne zırvalayacağını merak ediyorum.
"Kısa kes." dedim sakince yatağıma yerleşerek
Kafasını salladı ve yanımdaki tek kişilik koltuğa oturdu.
"Belki artık bunlar için çok geç ama ben artık bu yükü kaldıramıyorum ve bu suçluluk duygusu beni her geçen gün öldürüyor Selena."
"Neden bahsediyorsun?"
"Nereden başlasam bilemiyorum ama ilk öncelikle Justin seni aldatmadı Selena."
"Ne demek aldatmadı karnında bir bebek var senin. Babalık testi sonuçları var."dedim sinirli sesimle
"Sen o babalık testi sonuçlarını hiç tamamen görüp inceledin mi Selena?"
Dediği şeyle donuk kalmıştım ve kafamı indirip oynadığım ellerime bakmaya başladım.
"Tam tahmin ettiğim gibi, hayır. İşte sorun da bu babalık testi denen bir şey yok hepsi oyun."
Kafamı kaldırıp yüzüne odaklandım şok içindeydim ama hâlâ ona tam olarak inanmıyordum Justin'in arkasını temizleyip aklı sıra vicdan azabından kurtulacaktı.
"Sana neden inanayım Justin'in adını temizlemeye çalışmadığın ne malum?"dedim şüpheli bir şekilde yüzüne bakarken.
"Çünkü her şey bir oyun Selena o gün sizin şirketinize gelmem, şirkette bir şeyimi unuttum diyip bilerek seni aramam ve orada bayılmam hastaneye getirildiğim zaman hamile olduğumu öğrenmem ve çocuğun babasının kaç hafta sonra Justin olduğunu söylemem Justin'in telefonuna gelen o mesaj ve resim.Bilinmeyen numaradan gelen o tehditler."
"Ne demek bu şimdi senin bizi ayırmak için bunları yaptığını biliyorum ama mesajı ben göndermedim demiştin ayrıca ne tehditi bu?"
"Hepsi Nancy'nin oyunuydu çünkü Justin'in onu kullanıp bırakmasına sonra da senle sevgili olmasına katlanamadı sinir krizi geçirdi o kafede neden çalışıyor sanıyorsun hepsi Justin'i görmek için fakir falan değil gayet de zengin sizin şirkette de Justin ve sen patron olmadan önce bu yüzden çalışıyordu Justin'i görmek için ve babasının arkası sandığınızdan daha sağlam çok fazla adamı var ve her konuda bir şey bulup yapabiliyor o babalık testi de sahteydi değiştirip çıkartıldı ayrıca Justine o şirketteyken bilinmeyen numaralardan tehdit mesajları atıyordu bunlar Nancy'nin bir oyunuydu o gece benden yardım istedi çünkü Justinden intikam almak istiyordum. Beraber olursak işleri daha iyi yürüteceğimizi söyledi gözlerimi kin bürümüştü ve bende kabul ettim. O gece seni oraya çağırdığım zaman evden çıkarken senin fotoğrafın çekildi aynı kıyafetten bulunup bir kıza giydirildi ve senin önceden yemeye gittiğin o adamla öpüşmelerinin fotoğrafı tam seni çağırdığım saate çekildi ve Justine atıldı. Senin o takıldığın Brian denen herifte seni seviyordu Justinle kalmana dayanamadı onu da işin içine alınca çok daha kolay gelişti her şey."
"Ama o bana yardım etmeye çalıştı. Ayrıca Justin bana bu mesajlardan hiç bahsetmedi."dedim zor bela
"Hepsi planın parçası o içkiliyken çekildi fotoğraf , kafası o kadar iyiydi ki plan direk kafasına yattı sabah kalkınca da hiç bir şey hatırlamadı doğal olarak. Mesajları Justinin sana neden söylemediğini bende bilmiyorum muhtemelen aranız kötü olduğu içindir"
"Peki benim anlamadığım senin Justinle sorunun ne neden ona böyle bir iftira atmak istedin?"
"Çünkü Justin benim kardeşim."
Bu duyduğum şey bilmem kaçıncı kez şok olmama sebep olurken nasıl bir insanın kardeşine böyle bir iftira atabileceğine akıl erdirememiştim.
O sırada konuşmasına devam etti.
"Justin yüzünden ben evden atıldım Selena, üstüme iftiralar attı babama ve anneme kötü bir kadın olduğumu söyledi barda çalışıp erkeklerin altına yattığımı ve onlara para karşılığı birliktelik yaşadığımı ve daha bir çok şey ki babam bu konuda çok fazla takıntılıdır namus onun için her şeydir. Bunları duyunca çıldırdı kemerle dövdü beni ve evden attı. O günden beri Justinden intikam almak için her şeyi yaptım. Adım aslında Fiona bile değil yüzümde bir sürü estetik var hepsi başka bir kişi olup Justin'in canını okumak içindi."
"Sen çıldırmışsın Justin çıldırmış hepiniz çıldırmışsınız uzak durun benden!!"
Bağırtılarım tüm odayı doldurmuştu sadece ağlıyordum ve acı çığlıkları atıyordum. Böyle olmamalıydı böyle bitmemeliydi Justin'in gençlikte yaptığı bir hata onun ölümüne sebep olmamalıydı o bunu haketmemişti...
Aylar sonra bölüm atmak aklıma geldi 🤧 Justin bebeğim bunları hakediyor muydu sizce ? Oy vermeyi unutmayın aşklar finale çok az kaldı. Muahh
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My little b*tch +18
Fanfiction"Seni üsste görmek istediğim tek yer yatağım olacak Gomez şirketim değil."