Selenadan
"Nasıl ya? "dedim sinirle sırf size bir iyiliği dokundu diye benim projemi es mi geçiyorsunuz? Bu nasıl bir adalet ya? Şirketinizin çok düzenli ve adil bir yer olduğunu basına duyuruyorsunuz ama zerre adalet yok bu şirkette.
Sırf size bir iyiliği dokundu diye kaç ay emek verdiğim bir projeyi resmen görmezden geliyorsunuz emeklerimi yok sayıyorsunuz? Sizin adaletiniz bu mu?
Gözümden düşen bir damla yaşı hızlıca sildim. Ve devam ettim.
"Ne bu şimdi? Çocuk oyuncağımı? Birinin uğraşıp didinerek zamanını tükettiği şeyi bir kerede silip atmak kolay mı?"dedim son kez.
"Selena artık uzatma ve topla projeni daha yapacak çok işimiz var."dedi Justin pişkince
Ona sinirle baktım. Ve masadan sertçe çekip aldığım projemi ve çantamıda alıp odadan çıktım.
Justinde arkamdan geliyordu. Asansörün önüne geldiğimde düğmeye bastım. Ardından asansör 13.kattan buraya geldi.
İçine bindigimde justinde son anda bana yetişmiş ve asansöre binmişti.
"Evet sanırım ben kazandım."dedi zafer kazanmış edasıyla
"Anlaşmada torpil kullanmak gibi bir madde yazdığını hatırlamıyordum."dedim
"Torpil veya değil sonuç olarak ben kazandım mı?"
"Torpille kazandın bu anlaşmaya aykırı."dedim
"Anlaşmada topril kullanamazsınız diye bir madde yazmıyor Marie."dedi gıcık sesiyle
Ona göz devirdim.
"Ve sonuç olarak artık benim altımdasın."dedi ve piçce sırıttı.
"Nah! neyse benim için planların ne Drew ?"dedim
"Açıkçası Jerry'yi memnun etmeni isterdim Gomez ama bana alışman gerekiyor."dedi ve bana yaklaştı elini suratıma koydu
"Beni arzuladığını biliyorum Marie hiç bir kız bana karşı koyamaz."
Elini ittim ve ondan biraz uzaklaştım
"Fantezilerini kendine sakla Drew çünkü ilgimi çekmiyorsun."
"Seninle alakalı planlarımı sordun bende söyledim."
"İş ile alakalı planlarından bahsediyordum aptal olmayacak fantezi planlarından değil."
"Peki İlk önce hisselerini kendi üzerime alacağım sonra benim asistanım olacaksın. "
"Asistanın falan olmayacağım."dedim
"Kuralları sonra konuşacağız ."dedi
Asansörden indiğimizde Justin ile arabaya bindik. Benim evime sürdü arabayı, sessiz bir yolculuktan sonra gelmiştik.
Anlaşma gereği hisselerimi ona devretmek zorundaydım.
Gerekli evrakları alıp hisselerimin yazdığı kağıtlarla beraber geri döndüm.
Arabaya bindiğinde ciddi anlamda bir pislik gibi hissediyordum. Sahip olduğum tek şeyide şuan kaybediyordum.
---------------
Justin hisseleri üzerine almıştı. Şuan sadece onun asistanıydım. Ve o ne isterse yapmak zorundaydım."Evet evime gidiyoruz Gomez."dedi bir anda
Ne dediğini anlamamış gibi davrandım.
"Ne?"
"Artık asistanımsın ve kuralları konuşacağız."
Ona bakakalmıştım. Bir süre daha sessizce ilerledim ardından bana döndü.
"Ne var ?"dedim
"İn!"dedi
"Anlamadım?"
"Geldik diyorum aşşağı in."dedi tekrar
Kendime gelip arabadan aşşağıya indim.
Justin lüks evinin kapısını açtı ve içeri girdik.
"Malikaneme hoş geldin Gomez. Sen içeri geç ben üstümü değiştirip geliyorum."dedi
Kafamla onayladım.
İçeri salona geçtiğimde içerinin ne kadar büyük olduğunu gördüm çoğu kez proje için gelmiştim bu eve ama hiç detaylı bakmamıştım tamam bende zengindim ama Justin kadar paramı boşa kullanmıyordum.
İçerisi güzel döşenmişti. Gerçi iç mimarlık şirketinin sahibinin müdürlerinden birinin evinin kötü olmasını bekleyemezdim.
"Beğendin mi evimi?"dedi Justin arkamdan gelirken
"Açıkçası kaç yıldır beraber çalışıyoruz belki milyon defa evine proje için geldim ama ilk defa bu kadar detaylı inceleme şansım oldu."
"Tuhaf... Her neyse artık asistanım olduğuna göre kuralları konuşabiliriz."
"Pekâlâ"
"Birinci kural ben nereye gidersem sende benle geleceksin."
"Hah asistanın olduğum için bunu zaten yapmak zorundayım."dedim
Sırıttı
"Ozaman ikinci kurala geçelim , ne zaman ararsam müsait olacaksın."
Tamam mı? Der gibi bir bakış attı
"Bunada tamam"dedim
"Son ve en önemli maddeye geçiyorum."
"Tamam geç"dedim
Ellini sarıya boyanmış saçlarının arasına daldırdı ve karıştırdı bu hareketine anlam verememiştim
"Benimle birlikte kalacaksın."
Evet kitabın adindanda anlayacağınız gibi fanteziler is coming oylamayı unutmayın pls❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My little b*tch +18
Fanfiction"Seni üsste görmek istediğim tek yer yatağım olacak Gomez şirketim değil."