#25

288 11 8
                                    

"B-bunun geleceğinden bahsetmemiştin bana."dedim zor nefes alırken

"Benim de haberim yoktu senle öğreniyorum."

"Selam millet."diye masaya doğru gelen Justin ve yanındaki kızı görmemle gözlerimi hemen onlardan çektim.

Brian bana daha yaklaşmıştı. O sırada Justin ve yanındaki kız bizim dışımızda herkesle selamlaşmıştı.

"Misafirlerimiz olacağını söylememiştiniz."qdiyerek söze girdi justinin yanındaki kız.

"Sürpriz olsun istedik."diyerek gıcık bir şekilde gülümsedi Yanımızdaki sarı çocuk.

"Evet büyük sürpriz oldu."diyerek söze devam etti Justin ve gözlerini bana dikti.

Hemen gözlerimi ondan ayırdım ve başka bir tarafa bakmaya başladım.

Ortam nedense gerilmiş gibi hissetmiyordum.

Bir kaç dakika daha bekledik o sırada erkekler içki sipariş etmişti ve diğer iki kişiyi bekliyorduk.

"Ne zaman gelecek bunlar ?"diye Brian'ın kulağına eğilip sordum

"Gelirler şimdi, hah hatta geliyorlar."diye kapıyı gösterdi bana

Şükürler olsun dercesine kafamı salladım.

En sonunda bu günün ana konukları olan çiftimiz gelmişti.

Onlarda selam verdi bize ve masaya oturdular.

"Adları ne çiftimizin?"diye sordum Brian'a dönerek

"Jeff ve Addison."

"İyiymiş."dedim ve tekrar önüme döndüm aşırı gergin hissediyordum.

Brian da benle konuşmasını bitirdikten sonra bir içki sipariş etti.

"Bende aynısından istiyorum."dedim ve iki tane sipariş ettik.

O sırada karşımızdakiler çoktan kıkırdamaya başlamışlardı bile.

İçkilerimiz de gelmişti ve canlı müzik de çalmaya başlamıştı pek burda çalan türden şarkılar dinlemediğim için kimin tam olarak söylediğini bilmiyordum.

Yavaş bir şeyler çalıyordu. Jeff Addison'u elinden tutup dans pistine doğru kaldırdı. Elini beline koydu ve Addison da onun boynuna doladı kollarını.

Ardından yavaşça dans etmeye başladılar. Brian'in dediğine göre pek diğer insanlara uyan tipler değillermiş. Kimse dansa kalkmasa bile onlar kalkarmış tıpkı şuan ki gibi.

Biraz daha romantik müzik mekanı ele geçirmişti ki birden ışıklar söndü ve ışıklar sadece o ikisinin üstüne yöneldi.

Herkes merakla onlara bakıyorlardı. Jeff Addison'un önünde eğildi ve cebinden çıkardığı yüzüğün kapağını açıp ona doğru uzattı.

"Bu zamana kadar beraber çok güzel anılarımız oldu ve bunun devam etmesini istiyorum artık farklı yataklarda değil kucağımda uyanmanı istiyorum bir ömür benimle birlikte olup beni daha mutlu bir adam yapar misin güzelim?"

Addison şaşkınlıktan ağzını tutuyordu ve bir anda elini çekti.

"Evet."

Jeff heyecanla ayağa kalktı yüzüğü Addison'un parmağına taktı ve ona sıkıca sarıldı. Addison sevinçten ağlıyordu ve o da ona sıkıca sarıldı.

İkiside sevinçten göz yaşlarına boğulmuştu.

En sonunda ayrıldıklarında Jeff Addison'u öptü ve ardından yanımıza geri geldiler.

Işıklar tekrar eski haline dönerken Addison akmak üzere olan makyajını tazelemek için lavaboya gitmişti.

"Eee millet boş boş oturacak mıyız doğruluk mu cesaretlilik mi oynayalım mı?"diye sordu Tom

"Çocuk muyuz biz."dedim onlara bakarken

"Büyük versiyonunu hiç oynamadın herhalde Sel?"diyerek sözlerine devam etti Tom.

"Oynamadım."dedim

"Tamam ozaman hem Sel görsün hem de eğlenelim."

"Ben varım."dedi Justin

"Bende varım." dedi yanımdaki Brian

Herkes en sonunda onay verdiğinde ordan bir şişe istemişlerdi.

Tom şişeyi eline aldı ve döndermeye başladı.

"Justin ve Anthony."dedi Tom Anthony dediği şu sarı çocuktu demek ki.

Justin soruyordu

"Doğruluk mu cesaretlilik mi Anth?diye ismini kısaltarak sordu.

"Erkek adam cesaretlilik der."dediğinde herkes gülmeye başlamıştı.

"Peki ozaman Tom'u öp. Dudaktan."

Hepimiz Anthony'e bakıyorduk.

"Abi ama ."

"Hadi ama erkek adam cesaretlilik derdi hani? Erkek adam sözünden vazgeçer mi?"

"Geçmez."dedi ve bir anda Tom'u kendine çekip dudağından öptü.

Tom kendini ondan geri çekerken sinirli bir şekilde şikayet ediyordu.

"İnsan bir haber verir it herif öyle bir anda yapışılır mı?"

Şikayet ederken aynı zamanda dudaklarını siliyordu koluyla.

Hepimiz katıla katıla gülmeye başlamıştık bende dahil taa ki Justin'in bana baktığını fark edene kadar, gülmemi hemen kestim ve önüme döndüm.

"Peki ben dönderiyorum ."dedi Jeff

Şişe bir buçuk dakika kadar döndükten sonra ben ve Tom'a gelmişti.

Ama Tom soruyordu.

"Doğruluk mu cesaretlilik mi Sel?"

"Cesaret olsun."dedim bir anlık gazla

"Bu ne cesaret."diye kendi kendine fısıldayan justin'i duymamazlıktan geldim.

"Pekala."diye söze başladı Tom

"Brian'a kucağında smoke kiss yap."

Masadakiler Brian ile benim sadece arkadaş olduğumu biliyorlardı bu yüzden böyle saçma bir şey söylemişti Tom ama umrumda değildi.

"Peki kabul."

İkinci sınavlar ertelenmeyecek gibi duruyor inşallah bir dahaki bölümü yazarken kurguyu falan unutmam neyse aşkolar oy vermeyi unutmayın muah😘

My little b*tch +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin