Pov. Elizabeth
Kolejny nudny dzień, dzisiaj mają dostarczyć do nas te nowe
Animatorników, No już nie takie nowe.
Wstałam z łóżka i wykonałam swoją poranną rutynę.
Po kilku minutach udałam się do salonu.-Hej- Odezwałam się do siedzącej tam Ballora'rze.
-Hej Baby- Odezwała się popijając herbatę.
-Gdzie jest reszta?- Zapytałam przyglądając się pomieszczeniu.
-Poszli obejrzeć nowe animatorniki -Odparła balerina.
-Już są?- Zapytałam, na co dziewczyna kiwneła głową.
-Koło twojej sceny tylko następny pokój- Powiedziała dając mi wskazówki.
Podziŕkowalam dziewczynie i się tam pokierowałam. Gdy byłam blisko celu usłyszałam jak ktoś krzyczy.-Gdzie my jesteśmy?!- Krzyknął męski głos- Gadajcie!
-Co tu się dzieje?- Weszłam do pomieszczenia i zobaczyłam "nowe" roboty.
-O Baby już jesteś- Odparł Ennard.
-Kim ona jest?!- Zapytał się mnie Fioletowo włosy chłopak z uszami królika.
-Jestem Cyrkus Baby, w skrócie Baby. Jestem liderką FunTime'ów- Powiedziałam usmiechając się do nich.
-Freddy Fazber, w skrócie Freddy, Lider oryginałów- Powiedział Brązowo włosy chłopak z uszami misia.- Gdzie my jesteśmy?
-Jesteście w ,,Cyrkus Baby pizza show", czyli w podziemnym cyrku- Powiedział Ft.Foxy.
-Ja jestem Ft.Foxy, to Ft.Freddy i Ennard- Powiedział chłopak na jednym tchu.
-To jest Bonnie, Foxy oraz chica- Powiedział brunet.
-Miło poznać- Powiedziałam.
-Może was oprowadzić?-Zapytałam się, nowych współlokatorów.
-Chetnię- Odparła blond włosa dziewczyna.
-To choćcie- Powiedziałam kierując się do wyjścia z pomieszczenia.
===============================
-A tutaj jest moja scena, jakieś pytania?- Zapytałam siadając na swojej scenie .
-Nie- Powiedział brunet.
-Okey jak byście czegoś potrzebowali będę w salonie- Powiedziałam wychodząc z pomieszczenia.
===============================
Hejja,
O to trochę krótszy roździał, ponieważ nie miałam pomysłu co dalej napisać.
Jeśli Ci się podobało, proszę zostaw gwiazdkę to bardzo motywuję💕
CZYTASZ
!Zawieszone! Życie Elizabeth Afton ♡ FNaF : Sister location ♡
Fanfiction🥑Opis kiedyś dodam 🥑 Okładka wzięta z pincrest'a , niestety autor nie znany.