Per.Elizabeth
Ballora mi przykleiła plasterek na ranne miejsce, oraz wytłumaczyła mi co to była za maź.
Oni to nazywają ,,Remnantem".-Lizza, kto ci to zrobił? -Zapytał Freddy
-Nikt...-Powiedziałam zażenowana tym pytaniem.
-Powiedz!- Zapierał się Freddy.
-No przecież mówię! -Krzyknęłam zdenerwowana i wyszłam z pokoju Balleriny.
Pokierowałam się do mojego pokoju.
//Time skip / /
Byłam już w pokoju, postanowiłam się w końcu przebrać.
Miałam już zakładać bluzkę od piżamy aż wszedł Freddy.-Baby, przepraszam nie chciałem cie...-Freddy spojrzał na mnie i się zarumienił.
-Wyjdź z tąd! -Krzyknęłam . Co oni mają jakiś fetysz wchodzenia ludzią do pokoju jak się przebierają?
//Time skip / /
Przez dłuższy czas nie mogłam usnąć, postanowiłam zastanowić się co dalej.
Ja nie żyje, nie mam jak pożegnać się z rodziną... Chwila! Mój tata jest stróżem nocnym .Postanowiłam do niego iść, po drodze zachaczył mnie Enard.-A ty nie śpisz?-Zapytał mnie chłopak zwisający z sufitu.
-Nie , Idę się spotkać z tatą - Powiedziałam zadowolona.
-On wie?-Zapytał Enard.
-Co wie?- Zapytałam się robota.
-No że nie żyjesz..-Powiedział nie pewnie .
-Chyba wie , słyszałam jak wymawiał moje imię przy baby. -Powiedziałam lekko smutna.-Mogę iść z tobą?-Zapytał Enard.
-Jasne - Powiedziałam uśmiechając się , na ten gest Enard chyba lekko się zarumienił.
Kiedy byliśmy już przy jego biurze, Enard mnie Zapytał czy naprawdę chce go zobaczyć.
Jakby wiedział co miało się zachwile stać.-Tato ? - Powiedziałam w stronę mężczyzny w fioletowym uniformie.
-Elizabeth? -Zapytał rozglądajacy się mężczyzna.
-Tak
-Gdzie jesteś ?!Choć do mnie - Powiedział mężczyzna.
Wyszłam z cienia a on chyba mnie zauważył.-Ty nie jesteś Elizabeth!-Krzyknął zdenerwowany Ochroniaż.
-Ale tato-Przerwał mi wypowiedź.
-Nie jesteś moją córką!- Odparł poczym przycisnąć jakiś guzik i poczułam paraliżujący ból.
Enard zaprowadził mnie do pokoju , całą zapłakaną .
Nie wiedziałam że to tak się skończy.-Ja już będę szedł - Powiedział chłopak.
-Proszę , zostań - Powiedziałam i gęstem ręki zasegurowałam żeby się koło mnie położył.
CZYTASZ
!Zawieszone! Życie Elizabeth Afton ♡ FNaF : Sister location ♡
Fanfiction🥑Opis kiedyś dodam 🥑 Okładka wzięta z pincrest'a , niestety autor nie znany.