2. rész?

2K 84 11
                                    

Sziasztok! Mielőtt elkezdeném, most szólok hogy még egy darabig biztos nem lesz kirakva a 2. rész, de arra gondoltam csinálok egy kis kedvcsinálót hozzá.

És itt lennének a második részhez tartozó jelenetek ( nem szeretném leleplezni hogy melyik fiú lesz a főszereplő benne ezért csak így fogom említeni: °•°Srác°•°):

JiAh

A nevem Lee JiAh. Nevelőszülőknél élek, ugyanis az igazi szüleim autóbalesetben meghaltak. A baleset miatt 5 éves korom előttre nem emlékszek. A nevelőszüleim folyamatosan bántanak...

°•°Srác°•°

Elköltözünk Szöulba...

Mikor ide jöttünk még eszembe sem jutott hogy az eddig csöndes életünk, egy csapásra meg fog változni és ennek én leszek a középpontjában...

JiAh

Hirtelen felkönyököltem a padra és előre hajoltam, majd a palackom a fiú feje felé emetem és ráöntöttem a tartalmát.

-Hoppá!

-Megbocsátok, ha most eljössz velem a szertárba egy kicsit...játszani.

-Csak szeretnéd!

-De még mennyire szeretném!...

°•°Srác°•°

-Mi van veled ember?

-Ti nem éreztétek?

-Éppen ez az! Mi nem éreztünk semmit! Egyszerűen mintha nem lett volna szaga a vérének!

-Micsoda?- Olyan a világon nincs hogy valaki vérének ne legyen illata. Ez nem lehetséges.- Nem lehet hogy valamit elnéztetek?

-Nem, úgy volt ahogy xy mondja.

-Mi történt? 5 perccel jövök később mint ti és máris azt hallom hogy fellökted a kiscsajt és aztán megbuggyantál...

JiAh

-Fogadjunk!

[...]

-Rendben, állom a fogadást!...

°•°Srác°•°

-Hol vagyok?

-Kórházban.

-HOGY HOL??...

JiAh

-Nem...nem tudom.- suttogta.

-Akkor majd szólj ha rájöttél.- álltam fel keserű mosollyal és elindultam gyalog haza...

°•°Srác°•°

-De miért akarsz nekem segíteni?

-Tudod, régen volt egy ismerősöm, aki szintén ilyen gondokkal küzdött, csak őt a vérszerinti apja bántalmazta. Láttam miken megy keresztül és tudom hogy ilyenkor jól jön a segítség...

Ennyi is lett volna. Köszönöm aki végig olvasta!👆💕😘

Vérszomj (Jimin ff.) [Befejezett]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora