18+!!!
Mikor Jimin megkérdezte hogy elmennék-e vele egy randira a szívem kihagyott egy ütemet. Nem számítottam rá, de nagyon örültem neki.
Gyorsan el is mentem megkeresni Jungkookot ugyanis meg szerettem volna kérni hogy sminkeljen ki holnap. Akármennyire is fura, de ő szokott sminkelni és nagyon is ügyesen. Alapjáraton amúgy nem szoktam semmit felkenni az arcomra, de bezsongtam ettől az egésztől.
-Jungkookie!!- daloltam a nevét miközben belibbentem a szobájába ahol éppen a telefonján csinált valamit.
-Mit szeretnél?-kérdezte. Már ismer annyira hogy tudja csak akkor hívom így ha valami kell.
-Képzeld! Jimin elhívott egy randiraaa!- mondtam teljesen felpörögve.
-Na végre! Ideje volt! És mi kell?
-Kisminkelnél rá?- néztem rá boci szemekkel.
-Persze.-mosolygott.
-Kösziii!-öleltem meg majd mentem Jinhez ugyanis akármit mondd, remek stilyst lenne, szóval szeretném hogy segítsen kiválasztani a ruhám.
-Jinie!!- mentem be a konyhába ahol Jin éppen valami főzős videót nézett a telefonján.
-Mit szeretnél?-kérdezte ő is. Na igen. Ő is ismer már.
-Segítesz ruhát választani? Randira megyek.-vigyorogtam.
-Mii? Jimin végre elhívott?
-Bizony.-bólintottam.
-Persze hogy segítek! Hányra kell hogy kész legyél?
-8 óra.
-És smink? Tudom hogy nem szoktál, de...
-Ne aggódj! Már megkértem Jungkookot.
-Oké akkor ruha, smink és a hajadat is megcsinálom.- gondolkodott- 5-kor kezdünk készülődni.- mondta mire elképedtem.
-Mi? Miért? 7-kor nem elég?
-Drágám, látszik hogy te még nem randiztál. 5-kor átmegyek kiválasztani a ruhád, aztán pedig Jungkook megcsinálja a smiked.
-Oké, rendben.-törődtem bele, majd mivel még csak egy óra volt elmentem pihenni a szobánkba.
Úgy tűnik elszunyókálhattam mert mikor felkeltem már négy óra volt. Lementem, a srácok éppen ettek, de Jimin nem volt köztük. Mondanom sem kell hogy mi volt a poharukban. Már nagyjából megszoktam hogy látom őket vért inni. Én is leültem melléjük enni aztán egyszer csak elkezdtek kérdezgetni. Végig kérdezték hogy Jimin hogy hívott el, hova megyünk, mit veszek fel, várom-e már, stb. Mire el tudtam szabadulni addigra már háromnegyed öt volt.
Egyszer csak Jin állított be hozzám, Jungkookkal. Mondtam Jinnek hogy nem kell nagyon elegáns ruhát választania. Végül ezt választotta⬇️
YOU ARE READING
Vérszomj (Jimin ff.) [Befejezett]
VampireEgy arrogáns vámpír és egy depressziós lány. Vajon mi sül ki ebből? Lee MinJi: Csak bírjam ki addig valahogy aztán megyek utánad anya és újra együtt lehetünk! Annyit szenvedtem már! Elég volt! Park Jimin: Tudom hogy ő is csak egy műdepis kislány aki...