13

2.6K 117 22
                                    

Selamün aleyküm

Kolay gelsin.

🌱 13. Bölüm 🌱

Mustafa çıkan kadın ve çocuğu fark etmeden doktoru ararken etrafını saran babasını, annesini ve diğerlerini görmedi. Bir süre sonra acılan telefon ile hemen konuşmaya başladı.

" Mustafa Akman. Amine Akman'nın eşiyim. Doktor Nihat beye randevumuz vardı. "

Âdil bey kaşlarını çatıp izledi oğlunu. Ne doktorundan bahsediyordu oğlu? Dün bilmediği bir şeyler olmuştu belli ki.

" Bir saat sonra orda oluruz doktor bey. Evet. Evet. Tamam bir saat sonra orada olacağız. İyi günler. " Telefonu kapattığı gibi karşısındaki babası ile göz göze geldi.

" Ne oluyor Mustafa? "

Derin bir nefes aldı. Anlatması gerekiyordu artık. " Amine'nin rahminde enfeksiyon gelişmiş. Doğumdan sonra. "

Sevim şaşkınlık nidasını tutamadı. O dahil hepsinin yüzü kireç gibi oldu anında. Mustafa suçlulukla kimseye bakamazken konuşmaya da devam ediyor.

" Tedavi olması gerekiyor. Olmazsa bir daha çocuğu olmayacak. " Bu sefer Sultan hanımdan geldi aynı nida. Âdil bey duyduğu ile yerinde sendeleyince İlyas tuttu onu. Hepsi tesbih gibi bir anda dağıldı. Sultan hanım ve Âdil bey ilk görünen yere oturtuldu. Sultan hanımı Sevim ile Zehra sakinleştirmeye çalışırken, Âdil beyi İlyas kendine getirmeye çalışıyordu. Öyle ki yaşlı adam sadece bir noktaya bakıyor ve ağzını bile açmadan duruyordu.

Mustafa gitmesi gerektiğinden dolayı etrafta Amine'yi aradı ama onu göremeyince kaşlarını çattı. Ne ara çıktığını bile anlamamıştı.

" Amine nerde? " Herkesin gözleri ona dönüp sonra da odada gezindi. Kimse Amine'nin ne zaman çıktığını görmemişti. O ara hepsinin dikkati Mustafa'daydı.

" Amine ile Ömer nerde? " Mustafa daha sert söylerken bir yandan da kapıya yöneliyordu. İlyas babasını karısına bırakıp abisini takip etti.

" Abi dur. Abi! "

" Ne duracam lan? Hastaneye gitmemiz gerekiyor. Doktor bekliyor. "

" Abi bu şekilde karşısına çıkarsan korkacak yengem. Sakin ol. Sen geç içeri ben bulurum onu. "

" Kapa çeneni İlyas. Çekil önümden. "

" Bir kere de laf dinle. Sana bu şekilde yengem yanına yaklaşmaz diyorum. Korkuyor senden anlamıyor musun? İstemiyor seni. Yaklaşma ona artık yeter. "

Mustafa öfke ile kardeşinin yakasına sarılınca İlyas'da anında tepki verdi ve abisini kendinde uzaklaştırdı. " Dinle lan beni. Yaklaşmayacaksın o kadına böyle. ! "

Mustafa şaşkınca baktı çok kısa kardeşine. Sonra da daha da artan öfkesi ile kardeşine karşı yumruğunu salladı. Ama beklemediği İlyas'ın boş durmayacağıydı. İlyas bütün gece kendini zor tutmuştu. Eline geçen fırsatı anında değerlendirdi. Tüm gücü ile abisine aynı şekilde yumruk attı. Arkaya doğru sendeleyen abisine hızını kesmeden bir yumruk daha attı. Mustafa sağlayamadığı dengesi ile yeri boylarken yanlarına babası annesi karısı ve Zehra geldi. Zehra ile Sultan hanım hemen Mustafa'ya koşup bakarken İlyas'ı da karısı tutuyordu.

Âdil bey hala düzelmeyen yüzü ile bir büyük oğluna bir de küçük oğluna baktı. Demek en sonunda birbirlerine girecek kadar olmuşlardı. Bu hale gelmişlerdi en sonunda. Daha ne kadar berbat duruma düşeceklerdi. Daha ne kadar adam oğulları arasında yıpranıp gidecekti. Derin bir nefes alıp odasına yöneldi. Yorulmuştu. Yaşlı olan bedeni ölmek üzereydi artık. Hiç bir şey diyecek hali yoktu. Zaten olanlar ona yetiyordu. Daha fazlasına şimdilik gerek yoktu.

TENASÜHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin