07

2.3K 107 24
                                    

Selamün aleyküm

Kolay gelsin.

🌱 7. Bölüm 🌱

9 Sene Önce / Ankara

Genç adam karşısında  oturan arkadaşına bakıp çayından bir yudum aldı.

" Şimdi sen temelli geldin haa buraya? " Mustafa başını sallayıp onayladı. " Lan oğlum. Sen bana daha geçen gün evlendim ben. Çocuğum doğdu demedin mı?  "

" Orası uzun hikaye? "

Ekrem derin bir nefes aldı. " Neresi uzun hikaye lan delirtme beni. Senin ne işin var burda Mustafa? Gitsene karının yanına, çocuğunun yanına. "

" İstemiyorum onları. Ne o kadını ne de o veledi istemiyorum. "

" Kafan mı güzel lan senin? Öyle şey mi olur? Ne diye evlendin bir de üstüne çocuk yaptın o zaman. Yakışır mı oğlum senin gibi birine ortada bırakmak. "

Mustafa hiddetlendi. Sesinin tonunun yükseldiğini fark etmişti ama umursamadı. "  Yaptım bir hata. Boynuma bağladı işte anla. Çok fazla sıkmaya başladı. Ben de kesip attım. "

Ekrem sakin olmak için derin derin nefes aldı. Yoksa karşında konuşan arkadaşına kafayı gömmesi an meselesiydi. " Mustafa, kardeşim aklını başına topla. Öyle iş olmaz. Ortada bir kadın ve el kadar bebek var. Yazar mı lan kitapta böyle bırakmak. "

" O Allah'ın cezası kadının suçu. Aldır o çocuğu dedim. İstemiyorum öldür gitsin dedim. Kendi söz dinlemedi. Hasta, ölmesi an mesele olan bir çocuk doğurdu. Şimdi bu benim mi suçum? "

Ekrem duydukları ile öfkesini tutamadı ve bağırarak ayağa kalktı. Arkadaşına hızla yaklaşıp yakalarında tuttu ve onu da kaldırdı. " Lan bana bak. Şerefsiz misin lan sen? Ne demek öldürmek hayvan herif. Kendine gel benim sinirimi daha da hopaltma. "

Mustafa arkadışının kollarından tutup itti. Kendinden uzaklaştırıp aynı arkadaşı gibi öfke ile konuşmaya başladı.

" Sen kendine gel lan. Adam bildik konuştuk senle diye ne bu havalar. "

" S* lan havana şimdi. Sen şerefsizliğin alasını edecen ben de senin sırtını mı sıvazlayacağım adi herif. Bir de benim adamlığımı sorguluyor. Sana mı kaldı lan sorgulamak şerefsiz. Defol git gözüm görmesin seni. Git çocuğunun yanına adam ol. Yoksa elimde kalırsın Mustafa. Andım olsun o bebeğe bir şey olduğu anda yakandayım bilesin. Şimdi defol git. Bundan sonra da Ekrem diye arkadaşım var deme. "

" Hadi lan! Artık ölün ölüme... "

Mustafa gördüğü yerleri yıka yıka çıktı. Kapıyı gürültü ile vurup çıktı arkadaşının evinden. Arabaya bindiğinde gideceği yeri çok iyi biliyordu. Nefes aldığı tek yer olmuştu artık.

Son hız geldiği evin önünde durdu. Arabayı dikkat etmeden park etti gelişi güzel. Sonra da adımlarını eve doğru attı. Kapıya geldiğinde koca ellerini kaldırdı ve üst üste vurdu. Hicbir zaman zil çalmamıştı. Hoşlanmıyordu onun o ince sesinden. Çaldığı kapının ardından adım sesleri ile içi canlandı sanki. Kapı açıldığı gibi de her hücresi yeniden doğdu.

" Hoşgeldin? "

Bir adımla yaklaştı karşındaki kıvırcık saçlı güzel kadına. Kalın kolları ile sardı bedenini. Genç kadında beklemeden sarılıp kapıyı itip kapattı. Kapı kenarında sarılı kaldılar bir süre. Sonra da yavaşça içeri geçtiler.

TENASÜHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin