Dilin söylediği kötü söz aklın yalnızlığı
mıdır? Gözlerin akmadığı bir hüzün,
yanakların yalnızlığı mıdır?🪷🪷🪷
Kapıdan giren kişi Ali abi idi şöforüm Ali ona öyle korkuyla baktığımı görünce hızla yanıma yaklaştı ve
- Bir şey mi oldu? Esra hanım renginiz biraz soluk.
-Dışarıda konuşalım annem uyanmasın.
Dedim. O da kafasını salladı.
Çıkarken kapıyı kilitledim her ihtimale karşı.
Ben yukarıya çıkarken Ali abi bize çay almaya gitmişti.
Korkuluklara sırtımı yaslandım ve Ali abiyi bekledim. Yanıma geldiginde aldığı çayı verdi konuşmaya başladık;
-Sen gelmeden önce hava almak için buraya gelmiştim ama bir gölge fark ettim arkamı döndüğümde o adamla göz göze geldik fakat adamın yüzünü göremedim kapüşonlusundan yüzü karanlıktı peşinden koştum ama benden daha hızlıydı yetişmedim. Sonrasında anneme bakmaya gittim eğer olurda ki ona zarar verirseler diye ama şükürler olsun ona hiçbir şey olmamıştı sonra sen geldin iyi ki geldin.
Ali abi ciddileşti ve biraz düşündükten sonra bana bakıp:
-Benim fikrim bunu yapan babandan başkası olamaz .
-Babam mı? o hapiste nasıl yapsın? Ama babamdan başka düşmanımızda yok ki.
-Kim bilir adam tutmuş olabilir yada dışarda yancıları olduğunu zaten biliyoruz ama siz korkmayın biz bu işi bir şeklide çözeceğiz.
-Biz?
Diye sorduğumda durakladı ve;
-Sen ben yani.
-Gerçekten bu acı ne zaman bitecek bilmek istiyorum her mutluluğumun ardından bir bela geliyor artık zarar görmek istemiyorum artık benim yüzümden insanların zarar görmesini istemiyorum artık babamdan korkmak saklanmak istemiyorum! "*gözünden yaşlar süzülür*
-Korkmana gerek yok artık arkanda bir sürü kişi var sadece biraz sabır sonunda mutluluk var.
-Hayır yanılıyorsun arkamda kimse yok dahası olsa bile onlar zarar görecekse olmasınlar daha iyi.
-Ya senin arkandakiler böyle düşünmüyor ise inan bana onlar senin için canlarını verirler senin arkanda olan kişiler düşündüğünden daha fazla ve güçlü.
- Güçlü? fazla?
-Bunu bir gün öğreneceksin ama şuan an değil. inan bana senin peşinde olan her adam seni tanırsa 100 milyon verseler de bu işi yapmaz.
-Ali abi bir gün gerçekten iyi niyetimi ve benliğimi kaybedeceğimden korkuyorum kötü olmaktan korkuyorum, kendimden korkuyorum, insanlara zarar vermekten korkuyorum!
-Esra hanım şuan yapmanız gereken anneniz için iyi olmak ve kendiniz için savaşmalısınız iyi niyetinizi korumak için.
-Ali abi iyi ki varsın hayatımda başıma gelen en iyi şeylerden birisin.
-Ben ilk bu işe girerken pek istekli girmemiştim ama senin hakkında bana bilgi verdiklerinde sana yardım etmek istediğim için bu işi kabul ettim. Senin gibi birisiyle çalıştığım için mutluyum.
Sonrasında sohbet ettik çaylarımızı yudumladık ben uykumun geldiğini fark etmiştim Ali abiyle konuşmak beni rahatlatmıştı. Aşağıya indik ve kapının kilidini açtım, odaya girdim annem yatağında oturmuş bana bakıyordu tabii bende ona biliyordum ki soru soracak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİN İNTİKAMI
Mystery / ThrillerGeçmişte bizdik, şimdi sadece ben... Geçmişte kalbimde sen vardın, şimdi intikam ateşi... Geçmişte etrafına neşe saçan kız şimdilerde kaç kişiyi öldürdüğünü bile bilmiyor...