Büyük aşklar yürek ister.
Kaçanların değil, savaşanlarındır
Güzel günler...🪷🪷🪷
Bacaklarımı kendime çekmiş şekilde otururken onun gelmesini istiyordum. Eninde sonunda gelcekti burası ikimizin çadırı idi. Bağladığım saçlarımı özgür bıraktım. Pijamalarımı çantamdan almak için ayağa kalktım.
Çadırın naylondan olan fermuarlı kapısında bir karartı gördüm. Emir miydi? Girmeye mi cesaret edemiyordu yoksa girmek mi istemiyordu.
Belki de ben meseleyi çok fazla büyütmüştüm. Kalbim dışarı onun yanına çıkıp ona sarılmak istese de galiba gururuma yediredim.
Siyah takım olan pijamalarımı aldım ve hızlıca üstüme geçirdim.
Hala kapının dışında bekliyordu bende gelmesini bekliyordum. Belki de o da beni bekliyordu. Yere hazır serilmiş olan çift kişilik uyku tulumun içine girdim.
Evdeki yatağımı bana artmıştı galiba sabah her yerim ağrıtacaktı. Onun çadıra yansıyan gölgesine bakarken bir anda fermuarı açtı ve içeriye girdi. Onun girmesiyle benim gözlerimi kapatmam bir oldu.
Şuan yüzüme baktığını hissede biliyordum ama gözlerimi açıp onun gözlerine bakcak cesareti kendimde bulamadım. Neden ben bakamıyordum ki yanlış bir şey de yapamamıştım ki.
Bi süre sonra beni izlemeyi bırakıp üstünü değiştirmek için çantasından bir şeyler alıp giydi.
Ardından yanıma yattı ve arkamdan kollarıyla belimden sarılarak kafasını boynuma gömdü.
Şuan hiçbir şey olmamış gibi bana sarılması garibime gitmişti. Belimi saran ellerini gevşettim ve yana kayarak ondan uzaklaştım. Ağzından kısık bir şekilde de olsa;
-Esram.
Kelimesini duydum. Bir anda ayaklanarak;
-Esram mı?
Oda benim gibi tulumun içinde doğrularak;
- Evet Esram.
- Aklınıza gelebilmişiz nihayet Emir bey.
- Hiç çıkmıyorsun ki.
- Yaa öylemi o kıza gülümserken Instagram hesabını verirken de aklınızdamıydım acaba? Daha on dakika önce birbirimizi sevdiğimiz söylerken nasıl oluyor da on dakika sonra başka bi kıza hesabını verebiliyorsun ya!!! HEMDE SENİNLE FLÖRT ETTİĞİNİ BİLE BİLE!!!
Sinirlerim boşalmıştı ona bağırarak konuşmuştum ama o daha sakin bir tavırla;
-Belkide ilgini istedim, belki kıskanılmak istedim, belki beni sahiplenmeni istedim...
- Seni kıskandım hemde çok ama nerde durmasını bildiğini sanmıştım aksine orda beni ölçmek için sınır tanımadan devam ettin.
- Ben seni hiç kıskanmadım mı sanıyorsun? O çocuk defalarca seni baştan aşağıya süzerken sinirlenmediğimi mi sanıyorsun!!!
SANA HER BAKIŞINDA KALKIP ONUN YÜZÜNE BİR YUMRUK GEÇİRMEK İSTEMESİĞİMİ Mİ DÜŞÜNÜYORSUN!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİN İNTİKAMI
Bí ẩn / Giật gânGeçmişte bizdik, şimdi sadece ben... Geçmişte kalbimde sen vardın, şimdi intikam ateşi... Geçmişte etrafına neşe saçan kız şimdilerde kaç kişiyi öldürdüğünü bile bilmiyor...