Ballarım bööğğreklerim yeni bölüm geldii.
☆☆☆☆☆☆
Nisa sabah gözlerini ovuşturarak açtı. Yan dönüp gülümsedi, güzel bir manzaraya uyanmıştı. Zil çalınca kendine geldi ve koşturarak aşağı indi. Hızla kapıyı açtı. "Napıyosunuz, sessiz çalsanızaa"
Ece omuz silkerken içeri girdi "tokmağa vursak odandan duymazdın ki, seni uyandırmaya geldik"
"Ece sessiz konuşsana yaa"
Ece kaşlarını kaldırdı "niye sessiz konuşuyomuşum? Uyanmışsın işte"
Nisa eliyle yukarıyı gösterdi. "Barış uyuyo"
"Hee enişte bey mi buradaa, pardon yaa" dedi ece kaş göz yaparken.
Ezgi kıkırdadı "aman da aman, sevgilisiyle de kalırmış"
"Ya dalga geçmesenize" dedi nisa göz devirirken.
Ece mutfağa girdi. "Ee hadi o zaman bizimkileri de çağıralım kahvaltı hazırlayıp."
Yılbaşı geliyordu. O yüzden 5 günlük bir tatilleri vardı, çok çalışmışlardı ve bu tatili çoktan haketmişlerdi.
Malzemeleri çıkartırken ece konuştu "duyduğuma göre basketbol takımına yeni bi transfer varmış. Yakışıklı biriymiiş"
Ezgi peyniri dilimleyip tabağa koydu "bize ne kızım hepimizin sevgilisi var"
Ece göz devirdi "off ezgi amma sıkıcısın, bakması güzel olur, sonuçta bakmak bedava"
Nisa ecenin kafasına hafifçe vurdu "sapıklık yapma alpere söylerim seni"
"Aman bee size de bi şey denmiyo"
Ezgi derin bi nefes aldı "size bi haberim var benim."
Kızlar aynı anda ezgiye döndüler. Ece derin bir nefes aldı" Ay bismillah. Ne oldu?"
"Rüya amerikadan iş teklifi aldı"
"Ohaaa, gidiyo mu yani"
Ezgi kafasını salladı. Üzülüyordu bu duruma. "Ben de düşündüm ki, sezon sonu belki transfer olurum ve onun peşinden giderim, belki amerikada evlenebiliriz bile, sonuçta orada serbest"
Nisa ezgiye sarıldı. "Gidecek olmasına üzüldüm ama, evlenmeyi düşünmek için acele etmiyor musunuz?"
"Neden ki? Sevdiğin insanla evlenmek kadar güzel bir şey var mı?"
Nisaya göre de güzeldi. Ama o böyle büyük adımlardan hep korkmuştu, özellikle evlilikten. Ece lafa girdi. "Bizi bırakacaksın yani?"
"Dün gece rüyayla iyice konuştuk, bu onun için inanılmaz bi fırsat, ve ben de onu seviyorum... eminim. O doğru kişi"
Ece de yaklaşınca üçü birbirlerine sarıldılar. "Biliyosun ezgi her kararında arkandayız ve istiyorsan marsa git, yine de seni ziyarete geliriz. Hem biz de amerikada tatil yapmış oluruz fena mı?"
"Ayy krep yanıyoo" ece ocağa koştu. Ecenin koşmasıyla hep birlikte gülüştüler. "Bu arada gruba yazmıştım, haticeyle berkan dışardaymış ama alper geliyo"
Ezgi soğanları doğramaya başladı "tamamm, size benden bol soğanlı bi menemen"
Kızlar hazırlıklarını yaparken kapı çalmış alper de gelmişti. "Ohh mis gibi kokuyo kızlar yaa, barış bey nerede"
Nisa alpere sarıldı "hoş geldin, barış uyuyo yukarıda"
Alper masadaki tabaktan bi dilim salatalık alıp ağzına attı "oohh biz hazırlayalım beyefendi uyusun"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÝM || NisBar
RandomAşktır yücelten bizi ve derinliğimiz aşktandır. Gerisi boş, yalan. Aşksa; sevmektir. Durmadan, nefes almadan sevmektir.