Herkese merhabaaa, yeni bölüm geldiiii. Bence bombaaa bir bölüm bizleri bekliyor. Bu arada nisoşumun yeni youtube videosunu izlemediyseniz koşun koşun izleyin ve beğeniin. Bu sefer bölüm sınırı koyuyorum En fazla 49⭐ yapmışız bence 55⭐ de yapabiliriz. 55 vote olduğunda yeni bölüm geliiyoorrrr. Keyifli okumalaaarr☄☄☄
------------
Aradan olaysız on gün geçmişti, herkesin sıkı antrenmanlara yoğunlaştığı bir süreçti. Sezon başı partisi de hava şartlarından dolayı bi hafta ertelenmişti ama o gün artık gelmişti. Sezonun en büyük partisi... Alper eceyi davet etmişti yani birlikte gideceklerdi, Hatice Berkanla, Ezgi de voleybol takımından bi çocukla gidecekti. Nisa tekti, teklif edenler olmuştu ama kavalye istemiyordu. Barış ise kimseye teklif etmemişti zaten. Tabii natalienin barışa teklif ettiğini söylemeye bile gerek yok.
Kızlar nisanın evinde hazırlanmaya koyuldular.
Ezgi "ya nisa benim saçımı da yap noolurr, çok iyi yapıyosun"
Nisa tüm kızların saçlarını sırayla yapmıştı "off kollarım koptu yaa"
"Ama çok iyi olduk kızıım, ay nisaa ilerde bi kızın olursa çok şanslı olucaak, hep saçını yaparsın."
Nisa güldü "amaan ben aşık olucam daa çocuk yapıcam daa, çok zor hiç beklemeyin siz"
Hatice "valla sporcu olmasam ben hemen yaparım çocuk, sonuçta bekomla benim çocuğum nasıl güzel olur ama kariyer işte"
Ece "sen çok konuşma da boynundaki morukları kapat"
Hatice "ayy unuttum onlarıı" fondöteni eline aldı. "Ee nisa sizin martinle aranız düzeldi mi"
Nisa "aman boşverin onu, keyfimiz kaçmasın şimdi" koltuğa oturdu "oh be kendi saçıma geldi sıra" saçlarını düzleştirmeye başladı. Bu sırada kızlar çoktan hazırdı, nisa hepsinin saçlarıyla uğraştığından sona kalmıştı. Odaya çıkıp elbisesini giydi. Merdivenlerden inince ezgi ıslık çaldı. "Ulan şu güzelliklere bak bee, hepimiz bomba olduk"
"Ayy hadi bi fotoğraf" fotoğrafı çekindikten sonra ece instagrama attı. O sırada kornalar çalmaya başladı, kızların kavalyeleri gelmişti. Herkes dışarı çıktı, erkeklerin ağzı açık kalmıştı.
Ece "ağzınızı kapatın beyleerr"
Berkan haticeye baktı "gece kesin bendeyiz" hatice kıkırdadı.
Bu sırada nisa kısa bi süre önce kiraladığı arabasına bindi. "hadii oyalanıcak mısınız dahaa, yolu bilmiyorum ben"
Berkan arabaya yöneldi "tamam nisa sen bizi takip et."
Ve yola çıktılar, yaklaşık 20 dakika sonra mekana gelmişlerdi. Herkes arabadan indi.
Ece "vaay iyiymiş baya"
İçeri girdiler. Mekan bugün sadece onlara özeldi, dışardan kimse gelmeyecekti. Masalardan birine yerleştiler.
Hatice: ayy ben de çok beğendim efsane burasıı, aşkım dans edelim hadii
Berkanla hatice el ele piste gittiler. Peşlerinden eceyle alper de gitmişti. Ezgi nisanın gözlerinin içine bakıyordu "tamam siz de gidin hadi"
Ezgi "ama yalnız kalıcaksın"
Nisa "bi şey olmaaz gidin hadi"
Ezgi nisanın yanağını öptü "harikasınn seviyorum seni" ve kavalyesiyle dans etmeye gittiler.
Bi süre sonra Barış masaya yaklaştı. "Nisa...selam"
"Hoş geldin barış"
"Şey...bizimkiler?" Bi yandan da nisayı süzüyordu. Gözlerini nisadan alamıyordu. Keşke çok güzelsin diyebilseydi, çünki gerçekten çok güzeldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÝM || NisBar
РазноеAşktır yücelten bizi ve derinliğimiz aşktandır. Gerisi boş, yalan. Aşksa; sevmektir. Durmadan, nefes almadan sevmektir.