STATEMENT

1K 113 98
                                    

Bölümü daha erken atacaktım unutmuşum yaaa.

Yeni hikayemi okumayanlar profilime tıktık. Nové Město yayında ve desteklerinizi bekliyor.

Çıkmadan 🌟a dokunabilir misiniz?? Love ya🧡

☆☆☆☆☆

"Barış ne demek oluyo bu??" dedi Nisa. Burnundan soluyordu.

Elimi alnıma koyup şakaklarımı ovaladım. Ne diyeceğimi tam bilemiyordum, sinir anında becermiştim bu işi, sonradan pişman olmuştum ama her şey için çok geçti.

"Yani benimle tartışıp gidiyosun ve ilk yaptığın iş hayatımda başka biri var demek mi??"

"Nisa ben...çok sinirliydim"

Nisa sinirle güldü. "ne güzel, şu an ben de sinirliyim. Benim senin hakkında ne söylememi istersin."

Yanına gidip ellerini tuttum "hayatım, özür dilerim"

Çıkartığı montunu giyerken yüzüme baktı "üzgünüm barış, evinde olmam doğru değil. Hayatındaki kişi yanlış anlayabilir."

Gidecekken kolunu tuttum"ya nisa, lütfen konuşalım"

Elimi ittirdi. "Eğer şu an konuşursak cidden kalbimiz kırılıcak. Sonra konuşuruz KANKA" derken kapıdan çıkmıştı bile.

Elimi kafama vurdum. "Şapşal herif"

.

Kantinde oturmuş bana kahkahalarla gülen Berkan ve Alperin suratına bakıyordum. Dün nisa gittikten sonra annem aramış, ondan da azarı yemiştim zaten.

"Ulan gülüp durmayın. Nisa evindeki tüm eşyalarımı kapının önüne koymuş diyorum size."

Alper gülmeyi bırakıp sordu "ne demişti sabah gidince sana"

Elimi saçlarımdan geçirdim sinirle "kaç kere anlatıcam, git hayatındaki başka birinin yanına taşın dedi"

İkisi de daha şiddetli gülmeye başladılar.

Ayağa kalktım "size dert anlatmaya çalışanda kabahat aptal herifler"

Berkan sonunda gülmeyi bıraktı. "Ya tamam abi gülmüyoruz otur yaa" Alperi dirseğiyle dürtüyordu bir yandan.

Alper gülerken iyice yaylandığı sandalyesinde dikleşti "yani barış kusura bakma da, bize aptal diyeceğine kendine bak. 5 yaşında mısın trip atıp basına malzeme veriyorsun"

"Tamam biliyorum, gülüp durmayın da napıcam onu söyleyin. Nisa eşyalarımı dışarı attı diyorum."

Berkan sırıttı "bi de kanka demiş evden çıkarken, onu da unutmay...aha kızlar geliyor" derken kafeteryanın kapısını işaret etti. Nisayla ece kapıdan içeri giriyorlardı.

Alper el sallayınca bizim masaya doğru yöneldiler. Ece alperin yanağını öptü "günaydın aşkımm"

Nisaya bakıp gülümsedim. "Günaydın"

Elini omzuma iki kere vurdu "günaydın kanka, naber?"

Anında yüzüm düşmüştü ama masadaki herkes bıyık altından gülüyordu.

"Nisa lütfen konuşabilir miyiz?"

Saatine baktı. "Gitmemiz lazım. Bu arada eşyalarını kapımın önünden alır mısın çok yer kaplıyo"

Ofladım. "Ama bugün maçımızı izlemeye geleceksin değil mi?"

Nisa eceye baktı "kankalarımıza destek olmak en büyük görevimiz dimi ececim. Neyse beyler sonra görüşürüz" dedikten sonra uzaklaştılar.

TÝM || NisBarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin