Selaam ben geldiim. Biraz moraller bozuk malum sebepler ama bu shipten umudumu kesemiyorum, o yüzden yine burdayııımm. Yukarıya emir canın yeni şarkısını bıraktımm, dinlemeyen varsa dinlesiin çok güzel❤ Geçelim bölümee, bakalım neler olacak??☄☄
----------------
Martinle ayrılmalarının üzerinden yaklaşık bi hafta geçmişti. Nisa kendini toparlamıştı, tabi martin hala arıyordu o ayrı ama nisa hiç cevap vermiyordu, silmişti onu artık ve uzun süredir ilk kez bu kadar özgür hissediyordu. Duşunu alıp üstünü giyindi, bugün sezonun ilk maçına çıkacaklardı, maç kendi sahalarındaydı, başlangıç için iyi diye düşündü, ev sahibi olmak her zaman daha avantajlıydı.
Evden hızlıca çıktı. Salona giderken yine çoktan düşüncelere dalmıştı. Barış film izledikleri günden beri her gün iyi misin diye mesaj atıyordu. Nisa hafifçe gülümsedi, barış arkadaşlarına ne kadar değer veren biri diye düşündü. Bu süreçte onu daha yakından tanımıştı, ne olursa olsun çok düşünceli biriydi. Her gün nisayı merak etmesi çok hoş bi davranıştı. Bu düşünceler arasında nisa salona girdi.
Ece "günaydın bebeğiim"
"Günaydın, aşırı heyecanlıyım"
"Saçmalama başarıcaz biliyosuun, takım olarak çok formdayız, iyiyiz, güven kendine"
Saate baktım "gelirler birazdan"
Koç düdüğünü çaldı "kızlaarr toplanın bakalım.... bugün harika bi gün, sezonun ilk maçını galibiyetle taçlandırmamak için hiçbir sebep yok, hepinize çok güveniyorum, yarım saat içinde karşı takım gelecek, o yüzden şimdi soyunma odasına gidip giyinin ve ısınmaya başlayalım, hadi bakalım"
Hep birlikte soyunma odasına gittiler ve formalarını giydiler.
(Nisooooo)
(Tabi forma bu ama ısınırken üstlerinde sweat ve eşofman altları var)
(Barışş)
Ece boğazını temizledi "bugün harika hissediyorum kızlar ve size, bize çok güveniyorum, onları sahaya gömücez eminim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÝM || NisBar
AcakAşktır yücelten bizi ve derinliğimiz aşktandır. Gerisi boş, yalan. Aşksa; sevmektir. Durmadan, nefes almadan sevmektir.