Tanıtım

10.3K 142 85
                                    

Herkese merhaba arkadaşlaar. Bir nisbar kurgusu için buradayım ve bence bomba gibi bir kurgu geliyor, çok seveceğinizi düşünüyorum. Şimdi karakter tanıtımına geçmek istiyorum fakat geçmeden önce bana karakterle ilgili tavsiyelerde bulunabilir, sorular sorabilirsiniz.

Öncelikle biraz farklı olmasını istediğim için sadece Nisa ve Barış aynı olacak. Yani survivor kadrosundan başka birilerini koymayı düşünmüyorum şimdilik. Yine de önerilerde bulunabilirsinizz. Ayrıca en baştan söylüyorum. Kahramanlarımız damdan düşer gibi, 2 bölümde, ilk görüşte birbirlerine aşık olmayacaklar. Her şeyin yavaş geliştiği geniş bir hikaye yapmayı düşünüyorum.

Nisa Bölükbaşı: Nisockamız (Jakubun değimiyle) profesyonel bir voleybolcu. Çekyada takımının şampiyon olmasına büyük katkı sağladıktan ve orada yıldızlaştıktan sonra, Türkiyenin en önemli takımından teklif gelince spor hayatına burada devam etmeye karar verir. Şunu belirteyim hemen Nisamızın Çekyadan bir erkek arkadaşı var. Fakat arada bu kadar mesafe varken bu ilişki ne kadar devam ederdi acaba?

Ayrıca tahmin edeceğiniz üzere Nisa gerçek hayatındaki gibi tenis, sörf, snowboard, yüzme gibi sporlarla ilgileniyor. Yetenekli kızımız maşallahh. Nisoş ayrıca enerji dolu, hiç yorulmayan bir böcek.

Barış M. Yağcı: Baroşkamız da... tahmin etmek hiç zor değil tabii ki basketbolcu ve takımının yükselen yıldızı, geleceği çok parlak. Arkadaşlarıyla çok samimi eğlenceli, fakat dış dünyada çok etliye sütlüye karışmayan bi tip. Ayrıca özel hayatıyla çok gözönüne gelmeyi de sevmiyor. 

Natalie: Voleybol takımından Barışın belalısı....

Ece Hatice ve Ezgi: nisanın yakın arkadaşları ama ezgi survivor ezgi değil.

Alper ve beko: barışın basketbol takımından yakın arkadaşları.

Genel olarak karakterlerimiz bu şekilde fakat karakterlerimiz çok kendi çapında insanlar değiller yani spor camiasında bir tanınmışlıkları var, ünlüler, yine de kariyer olarak daha yolun başındalar.

Hikayemiz bu çerçevede şekilenecek. Önerilerinizle, tavsiyelerinizle, votelarınızla beni yalnız bırakmazsanız çok çok mutlu olurum.... Kalplerr kalpler.



TÝM || NisBarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin