"Cass doprovodíš prosím naše hosty do jejich pokojů,, vzhlédla jsem od prázdného hrnku. "Jistě mami a můžu použít na pokoj kluků jedno kouzlo,, "Jelikož tuším jaké tak můžeš,, zvedla jsem se a pokynula jsem aby šli za mnou před tím než jsem odešla jsem se uklidnila otci. Šla jsem chodbou pak jsem zahla a šla po schodech. "James a Sirius první jelikož tuším že chcete mít společný pokoj tak dostanete ten který je ode všech nejdál,, došla jsem úplně na konec domu a otevřela dveře. Je to velký pokoj ve kterém jsou dvě manželské postele. "Mělo by vám to stačit,, hned na to jsem zamulala jednu formuli. "To mě nenapadlo použít na náš pokoj,, zašeptal mi Remus do ucha. Byl u mě tak blízko že mi naskočila husí kůže. "To víš u nás v domě se moc nekouzlí tak potřebuju aby to kluci neporušili,, on se potichu zasmál. "Oblečení tam máte a prosím noste to co tam je připravené a máme připraveny program takže se oblečte do oblečení na koně a nepřejte se,, zavřela jsem za nimi dveře a otočila jsem se na holky a Rema. "Kdo půjde první,, "Ať jdou holky přece jen mají přednost,, jen jsem kývla ale věděla jsem že se mnou chce strávit chvilku sám. Holkám jsem dala samotný pokoj a řekla jsem jim aby se oblékli do oblečení na koně. Potom jsem odvedla Remuse do pokoje který byl blízko toho mého. Vešla jsem do něj a otočila se na něho, on zavřel dveře a pak se na mě otočil a usmál se. Přišla jsem k němu a objala ho on mi obětí opětoval a já se k němu ještě víc přitiskla. Po chvíli se ode mě trochu odtáhnul a políbil mě, a já jsem mu polibek opětovala až se to zvrtlo ve vášnivou líbačku. Vyrušilo nás až klepání na dveře. "Kdo to zatraceně je,, zamumlal Remus a já se na něj usmála, přišla jsem k němu a políbila ho na tvář. "Radši půjdu,, A pak jsem na sebe použila zastírací kouzlo a přišla blíž ke dveřím. Když je Remus otevřel tak za nima našel Jamese se Siriusem. jakmile se nasáčkovali do pokoje tak jsem rychle proklouzla a vydala se do svého. V pokoji jsem se převlékla do oblečení na koně a vydal se na chodbu čekat na ostatní. O deset minut později jsme už všichni až na Jamese stáli na chodbě a já jim vysvětlovala co že budeme dělat. "Nevím jestli jste jezdily na koni ale i kdyby ne tak se to dneska naučíte a pujdeme trénovat lukostřelbu kluky to bude bavit a my si aspoň zajezdíme a-,, "Už jsem tu co jsem propásl sis,, zmučeně jsem zaknučela nejdřív mě vyruší ten zablešenej pes a teď on vážně mě překvapuje že jsme sourozenci. "Tak ještě jednou budeme jezdit na koni a-,, "a co když na něm neumím jezdit,, zeptal se kdo jiný než James. "To nebude problém naučíme tě to a budeme střílet z luku na koni,, "A ty to umíš,, zavřela jsem oči a zhluboka dýchala klid štve tě to ale musíš na něj pomalu má malý mozek a nebo to hraje. "Jamesi všechno ti to vysvětlím a ano umím to je to na mém každodením seznamu a víte co pojďte už,, Potřebovala jsem na vzduch jinak bych na něj vyletěla za každou blbost. Venku na nás už čekali koně, já jsem se rozešla ke svému kterého jsem dostala. Víte má to své výhody rodiče mi za poslušnost koupí co chci. Je to kluk a já si ho pojmenovala po Camovi tím pádem Cameron. Vyšvihla jsem se do sedla. "Jamesi normálně si na jednoho sedni je to jedno ale dávej pozor aby jsi mu neublížil vím že jsi toho schopnej,, pak jsem pobídla Cama a odjela jsem ke stojanu kde na mě čekal luk a vak se šípama. Pak jsem ho pobídla a klusem jsme vyrazili do lesa. Milovala jsem tyhle projížďky ten vítr ve vlasech a ten klid. Věděla jsem že za mnou nejedou vědí že potřebuju vychladnout, vím proč jsem se musela ovládat abych na něj nezačala křičet vadí mi ta změna chování byla bych radši kdybych to předtím mohla změnit. Ale kdyby se to nestalo tak bych neměla takový vztah s Remusem. Najednou se přede mnou ozvalo křupnutí větvičky, zastavila jsem Cama a opatrně jsem z něj slezla. Plížila jsem se ke keři a pomalu jsem vykoukla pohybují se jako lovec protože lovec jsem. Natáhla jsem šíp a namířila, zatajila jsem dech jako kdyby mohl každé moje nadechnutí slyšet. A pak jsem ho pustila, zasvištěl vzduchem a narazil do něčeho neviditelného. Zvedla jsem se a šla jsem k tomu pomalu jako kdyby to bylo nebezpečí. Měla jsem před sebou natáhnutou ruku a čekala kdy do něčeho narazí. Najednou mě něco chytilo za nohu a vyhouplo mě to nahoru. Tím jak jsem byla překvapená jsem vyjekla a vyplašila jsem spoustu zvířat v okolí. Koukla jsem se na to co mě chytilo past na zvířata nepamatuju si že jsem je sem dávala. Nadechla jsem se a pomocí magie jsem přepálila lano. V tu chvíli kdy jsem ho přepálila jsem znovu vyjekla jelikož jsem nečekala že budu padat. Naštěstí jsem se stihla přetočit na břicho a nastavit před sebou ruce jinak bych asi měla otřes mozku. Když jsem se vzpamatovala tak jsem se postavila opatrně na nohy a rozhlédla jsem se kolem jestli kolem mě nejsou další pasti nikde jsem žádnou neviděla tak jsem sebrala luk a posbírala šípy. Pak jsem se pomalu vrátila ke koni na kterém jsem odjížděla zpátky.
ČTEŠ
Kdo? JEJICH DCERA!!! [Dokončeno]
FanfictionAre my parents real? I do not know. Do I belong here? I still don't know. What I know? That I love someone and I'm the target. Jmenuju se Katie Victorie Cassandra Potter a nebo ne? Kdo je Cameron? Kdo jsou ti lidi v mých vzpomínkách. Jsou lidi kter...