Jestli jste se těšily že se dozvíte kde je Cass tak jste na omylu tady se maximálně dozvíte kde byla příjemné čtení Snouwie
Pohled Remuse
Zvedl jsem opatrně tu knížku ze země ale hned jsem jí byl nucen pustit. Popálila mě. Díky tomuhle jsem si potvrdil že ta knížka je důležitá. Vytáhl jsem hůlku a tu knížku nechal levitovat před sebou. Chtěl jsem zase rozejít ale zastavilo mě zavrčení z druhé strany bariéry. Prudce jsem se tím směrem otočil a spatřil jsem před sebou vlka. V první chvíli mě napadlo že je to Cass jenže ta měla kožich jako sníh zatímco tenhle ho měl jako černý jako úhel. Pomalu jsem ani nedýchal když se ke mě přibližoval. Když se dostal k bariéře myslel jsem že ho zastaví jenže on jí prošel jako by tam ani nebyla a dál se ke mě s vrčením přibližoval. Zahleděl jsem se mu do očí a doufal že to nebude to poslední co uvidím. Naštěstí nebylo, jakmile ten vlk poznal že na něj nechci zaútočit vyčerpaně se svalil na zem a přeměnil se na člověka. Tak jsem se lekl že jsem couvl a znovu zakopl. Dneska zakopávám nějak často. "Pomoc,, zasípal ten člověk.
Pohled Lili
"Kde je Remus,, Zeptal se James po tom co jsem mu vysvětlila co se stalo. Sklonila jsem hlavu a radši nic neříkala. Styděla jsem se za to jak jsem na něj křičela. "Kde je sakra Remus Lili,, křikl na mě naštvaně a tak nahlas že jsem sebou škubla. I přesto jsem se ale neměla k odpovědi. "Zatraceně Lili možná tě miluju ,ale jestli mi okamžitě neřekneš kam šel Remus nebo Cassie tak tě tu klidně nechám a půjdu je najít sám,, Křičel na mě. Byl na mě naštvaný. A i přesto to jediný co mě v jeho monologu zaujalo bylo to že mi řekl že mě miluje. A kvůli toho uvědomění jsem se rozbrečela. A v tu chvíli na mě James přestal křičet. "Ne Lili nebreč nechtěl jsem tě rozplakat, noták nebreč,, Přitáhl si mě do objetí a začal mě utěšovat. Nutno podotknout že v tom nebyl ani trochu dobrý. Snažil se mě uklidnit ,zatímco já jsem mu brečela na rameni a furt dokola šeptala promiň. Omlouvala jsem se mu za to jak jsem se k němu chovala. On si ale myslel že se mu omlouvám za to co se stalo a chtěla jsem ho při tom i nechat.
Nevím jak dlouho jsem mu na rameni brečela ,ale přestala jsem v tu chvíli kdy se konečně objevil Remus. Byl pryč vážně dlouho protože když jsem se koukla z okna byla už tma. "Kde jsi byl,, zeptal se ho James a stále mě objímal. "To teď není důležité, potkal jsem jednoho napůl vlka a potřebuju pomoct, zatímco já se půjdu podívat na místo kde podle mě bude Cass,, Vychrlil to tak rychle že jsem měla chvíli problém pochopit co po nás chce. "Jaký napůl vlk,, ozvala jsem se poprvé. "Prostě člověk který se mění ve vlka,, Rozhodil nechápavě rukama a díval se na nás jako by nechápal proč se furt objímáme když je to tak důležité. "A kam chceš jít,, zeptal se tentokrát James. "Do jednoho klubu kde jsme byli spolu,, Krčil na nás obočí a pohledem nás vyzíval ať se přestaneme furt ptát a pohneme se konečně. "Ona byla v klubu,, vykulil James oči a snažil se zpracovat co se teď doslechl. "Co je na tom divného ty taky chodíš na párty a opíjíš se,, Naklonil nechápavě hlavu na stranu a zvědavě se na něj díval. "Ale ona nikdy na žádné nebyla a ani se nikdy neopila,, To jsem mohla potvrdit. Cass byla slušnačka a nikdy by na alkohol ani nepomyslela. I když lidi se mění. "Mě přišlo že je v pití celkem zběhlá,, ušklíbl se Remus. "Asi o ní nevíš úplně všechno,, pokrčil s nezájmem rameny. Rukama si protřel oči a podíval se na nás zoufale. "Tak pomůžete mi nebo ne,,
Pohled Remuse
Když jsem doběhl za jednu z bariér přemístil jsem se k baru kde jsme s Cass už jednou byli. Přišlo mi tak vzdálené to jak jsem jí tu o prázdninách přitiskl ke zdi a po dlouhé době se fakt bavil. Nejradši bych se vrátil zpátky a všechno zažil znovu. Třeba bych si to užil víc. Zhluboka jsem se nadechl a vkročil dovnitř. Moc se to tu nezměnilo. Stejní lidé, stejná hudba a stejný smrad. Okamžitě jsem zamířil k baru, bude totiž lepší když se na ní zeptám barmana než někoho opilého. Když jsem se prodíral tančícím davem vybavily se mi další vzpomínky nato jak jsme tu spolu tančili. Vzpomínky jsem zahnal a rozhlédl se po baru jestli jí neuvidím opilou a totálně na dně. " Přejete si,, zeptal se mě barman u baru a zvědavě se na mě podíval. " Vlastně ano, neviděl jste dívku s špinavě blond vlasy, nazelenalými oči, výška zhruba 164 cm a nejspíš opilá a smutná,, popsal jsem jak nejlíp jsem uměl v tom stresu který ve mně převládal. "Vlastně viděl,, řekl ale nepokračoval. Pochopil jsem a sáhl jsem po poslední mudlovské bankovce kterou mám. Hodil jsem mu jí na pult a čekal co řekne. "Právě vychází z dveří,, broukl a bankovku si vzal. Prudce jsem se otočil a viděl jsem zaplavu blonďatých vlasů jak mizí ve dveřích. Ani jsem nepoděkovala a už jsem se prodíral davem, abych byl co nejrychleji pryč. Když jsem konečně vylezl ven viděl jsem Casa jak omráčila jednoho smrtijeda a zmizela pryč. Okamžitě jsem se se zakletím také přemístil.Prosím přečíst!!
Mám na vás prosbu nevím jestli se kapitoly publikují. Počítač ukazuje že jo a telefon že ne tak bych vás chtěla poprosit jestli by mi někdo nenapsal do komentářů nebo do správ jestli se publikují.
ČTEŠ
Kdo? JEJICH DCERA!!! [Dokončeno]
Hayran KurguAre my parents real? I do not know. Do I belong here? I still don't know. What I know? That I love someone and I'm the target. Jmenuju se Katie Victorie Cassandra Potter a nebo ne? Kdo je Cameron? Kdo jsou ti lidi v mých vzpomínkách. Jsou lidi kter...